וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט טראומה: נט"ל בשיתוף בנק הפועלים במבצע התרמה מיוחד

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 14:42

על רקע העלייה הדרמטית בפניות לקו הסיוע של נט"ל, העמותה החלה בגיוס עשרות אנשי טיפול נוספים, שיתנו מענה ללוחמים ובני משפחותיהם הסובלים מפוסט טראומה. בנק הפועלים נרתם למען המטרה ויסייע בגיוס התרומות

המקרה הטרגי של איציק סעידיאן העלה למודעות את נושא ההתמודדות עם טראומות שנגרמו על רקע השירות הצבאי, פעולות טרור ועוד. עמותת נט"ל המפעילה קו סיוע ללוחמים נפגעי טראומה, מדווחת על עלייה של 900% במספר הפניות אליה.

החל מהיום, 27/4/21 ולמשך שבוע תקיים העמותה, בשיתוף בנק הפועלים, מהלך התרמה מיוחד לטובת גיוס תרומות על מנת שתוכל לסייע ליותר מתמודדים הסובלים מפוסט טראומה.

קמפיין גיוס תרומות למען עמותת נט"ל, בשיתוף בנק הפועלים. שוקה כהן,
קמפיין גיוס תרומות למען עמותת נט"ל, בשיתוף בנק הפועלים/שוקה כהן

ערוץ התרמה מרכזי להגדלת המערך הטיפולי

נט"ל, עמותת לנפגעי טראומה על רקע לאומני, מטפלת בפניות של לוחמים הלומי קרב, בני/בנות זוג ומשפחתם. בעקבות האירוע המצער של איציק סעידיאן, הסובל מפוסט טראומה, נוצר עומס חריג בפניות למוקד הסיוע. כמות המתמודדים עם פוסט טראומה שפנו לעמותת נט"ל וזקוקים לסיוע נפשי מיידי, עלה לאחרונה באופן משמעותי ועל כן, הוחלט לגייס בדחיפות, עשרות אנשי טיפול נוספים שיעזרו בטיפול למתמודדים בכל רחבי הארץ.

גם בני זוג ובני משפחה פונים לקבל סיוע

בעמותה מציינים כי הפניות לקו מגוונות החל מלוחמים וותיקים, בוגרי מלחמות ישנות ולוחמים צעירים משוחררים, בוגרי צוק איתן וכלה בבנות זוג ובני משפחה המבקשים ליווי וסיוע.

מהלך ההתרמה, בהובלת חברת אג'נדות ובשיתוף בנק הפועלים, ואפליקציית ביט יאפשר לציבור הרחב, באמצעות כפתור מיוחד באפליקציה וישמש כערוץ ההתרמה המרכזי, לתרום לעמותה ובכך לסייע להגדיל את מערך אנשי הטיפול לנפגעי הטראומה והלומי הקרב.

בנק הפועלים מסייע לעמותת נט"ל לאורך השנים ותומך באופן רציף בחברה ובקהילה, כחלק מתפיסה אסטרטגית ומחויבות ארוכת שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גבר בפוסט טראומה. ShutterStock
יותר סובלים מפוסט טראומה הבינו כי לגיטימי לפנות לעזרה/ShutterStock

הלוחמים הבינו שלגיטימי לפנות לעזרה

אפרת שפרוט, מנכ"לית עמותת נט"ל: "אנחנו נמצאים בתקופה שלא נראתה כדוגמתה בעמותה ובשיח הציבורי בכל הנוגע לפוסט טראומטיים והלומי קרב. בעקבות המקרה המצער והמזעזע של איציק סעידיאן, לוחמים רבים הבינו שזה לגיטימי לפנות ולבקש עזרה וכך גם בני משפחותיהם".

שפרוט הוסיפה כי: "קו הסיוע מאויש במתנדבים שכל מטרתם היא לסייע ולכוון בהתאם לגורמים טיפולים רלוונטיים בעמותה. לאור העומס בקו, עלינו לדאוג שכל פניה תטופל וכל לוחם ובן/בת משפחה יקבל את המענה ולכן אנחנו חייבים להרחיב את המערך הטיפולי. כולי תקווה כי בזכות ההתגייסות של בנק הפועלים עבור העמותה, נצליח לגייס מספיק כסף לצורך מימון אנשי הטיפול הרבים שאנו מגייסים כעת ולתת מענה לכל אותם פונים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully