וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסנס זכתה במונדיאל: תהיה ספונסרית רשמית של המשחקים בקטאר 2022

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 12:54

הייסנס ופיפ"א הודיעו כי החברה תהיה נותנת החסות הרשמית של המונדיאל בקטאר 2022. ההחלטה, בעקבות הצלחת שיתוף הפעולה עם פיפ"א במונדיאל 2018 ברוסיה. המשחקים בקטאר יתקיימו בחורף, לראשונה בתולדות המפעל. שווי העסקה: 200 מיליון דולר

הייסנס נותנת חסות למונדיאל 2022/הייסנס יח"צ

הייסנס (Hisense) הודיעה כי תעניק חסות רשמית לגביע העולם פיפ"א (FIFA) קטאר 2022. החסות מוערכת בשווי של 200 מיליון דולר. ובכך הייסנס מצטרפת למותגים המובילים בעולם שנתנו בעבר ובהווה חסויות אלו. עם מהלך זה, הייסנס תוכל להתחבר לקהל העולמי של פיפ"א (עשרות מיליוני אוהדים) בדרכים ייחודיות, החל ממעורבות באתרים השונים ועד נראות לוגו במגוון פלטפורמות פיפ"א ובקמפיינים פרסומיים בינלאומיים.

בשיתוף הפעולה, שהחל בשנת 2017 בטורניר ברוסיה, הייסנס הציגה לראשונה תכנים שנוצרו במיוחד עבור FIFA World Cup והועברו באמצעות מערכת ההפעלה החכמה VIDAA המשולבת בכל מסכי הטלוויזיה שלה.

ולדימיר פוטין בטקס שאחרי גמר המונדיאל. רויטרס
נשיאי רוסיה, פיפ"א, צרפת וקרואטיה, בתום גמר המונדיאל הקודם. ההצלחה הביאה את הייסנס לחדש את החסות/רויטרס

הזדמנות לשפר את חוויית הצפייה

"המשך השקעה באירועי ספורט ברמה עולמית מייצג את הנחישות של הייסנס כמותג עולמי מוביל", אמרה ג'יה שאוקיאן, מנכ"לית קבוצת הייסנס, "היא מסייעת להייסנס לבנות קשרים חזקים יותר עם הקהל הרחב ומאיצה את תהליך הגלובליזציה של החברה. זה גם יוצר בסיס חזק עבור הייסנס להתחרות עם המותגים המובילים שלקחו בעבר חלק פעיל בפלטפורמות אלו"

מזכ"ל פיפ"א, פאטמה סמורה, מוסיפה כי "זה משמח אותי לקבל בברכה את הייסנס כנותני חסות רשמיים למונדיאל פיפ"א. אנו שמחים להיות שותפים למותג מכובד בינלאומי זה, שיש לו גם נוכחות הולכת וגוברת בשוק הספורט, כאשר אנו פועלים לקראת קטאר 2022. פיפ"א והייסנס מתמקדים שניהם בטכנולוגיה, חדשנות ומעניקים לאנשים את החוויה הטובה ביותר האפשרית. אני בטוחה ששיתוף פעולה זה יתמוך ביעדים הגלובליים של שני הארגונים ויתרום להצלחה של מה שבטוח יהיה אירוע מדהים בשנה הבאה הבאה"

על פי הייסנס, גביע העולם של פיפ"א הוא חגיגה לכדורגל העולמי והזדמנות נדירה עבור מותגים להציג הישגים טכנולוגיים חדשניים ולשפר את חווית הצפייה של האוהדים. הייסנס מקפידה על חדשנות בכדי לספק פתרונות מתקדמים לצרכים בחוויית הבידור הביתית.

גביע העולם של פיפ"א קטאר 2022יתקיים בין התאריכים 21 בנובמבר עד 18 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully