וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לכם תו ירוק? בדיקה מהירה עשויה להיות הפיתרון

27.4.2021 / 12:32

חברת שירותי הרפואה, "ביקורופא" פתחה 11 תחנות בדיקת קורונה ברחבי הארץ. תמורת 69 שקל תקבלו תשובה בתוך 15 דקות

בשבועות האחרונים נדמה כי המשק הישראלי נפתח כמעט כליל: הגבלות התנועה הוסרו, התקהלויות גדולות אושרו, עסקים נפתחו והמשק מתחיל להסיר את החלודה שהעלה בימי הקורונה.

יחד עם זאת, רבים נותרו מחוץ למעגל החזרה לשגרה. אז אולי למי שבחר במודע שלא להתחסן מגיע לשאת בתוצאות של החלטתו, אבל לא מעטים, שאינם יכולים לקבל את החיסון בשל מגבלות בריאותיות שונות או מחמת גילם הצעיר, מחוייבים להציג בדיקות קורונה שלישליות אם ברצונם להיכנס למוסדות ואתרים שהכניס אליהם מותרת לבעלי דרכון ירוק בלבד.

הפיתרון בדמות בדיקות מהירות אינו זול, אך מעתה הוא לפחות נגיש וזמין יותר למי שזקוק לו:
חברת "ביקורופא" מציעה החל מהיום, ב-11 סניפים מרכזיים של החברה ברחבי הארץ, בדיקות סופיה מהירות לגילוי נגיף הקורונה בעלות של 69 שקלים.

ניתן להגיע לתחנות הממוקמות בסניפי הרשת בשעות אחר הצהריים והערב, לבצע את הבדיקה המהירה ולקבל את התשובה בתוך 15 דקות, מה לטובת התיירות וכניסת אזרחי ישראל לכל המקומות הפועלים בתו ירוק.

בדיקת סופיה מהירה לקורונה במרפאות ביקורופא. באדיבות ביקורופא וסופיה,
בדיקת סופיה מהירה לקורונה במרפאות ביקורופא/באדיבות ביקורופא וסופיה

100 בדיקות בדקה לכל מכשיר

הבדיקה המהירה מתבצעת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של סופיה, הספק הרשמי של משרד הבריאות עוד מעיצומה של המגיפה. מדובר בחדשנות טכנולוגית שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי, מבוססת אנטיגן, המזהה את נגיף הקורונה עם דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות וכן בעלת יכולת לזהות את כל יתר והמוטציות המדאיגות.

סופיה אושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות, עברה תיקוף על אלפי נבדקים וצברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות בישראל. עד היום כבר הותקנו מאות מכשירים שמשרד הבריאות רכש, בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה, בקופות החולים בוועדת הבחירות המרכזית ובכניסה לאיים הירוקים באילת ובים המלח. כל מכשיר פועל בקצב של כ-100 בדיקות בשעה.

מיועד לילדים, בני נוער וכאלה שלא התחסנו

הבדיקה המהירה מיועדת לילדים, בני נוער ואנשים שטרם התחסנו, ומתבצעת על פי הנחיות משרד הבריאות. תוצאת הבדיקה השלילית מאפשרת כניסה לבתי מלון וכל יתר המקומות והעסקים הפועלים בתו ירוק.

רשימת הסניפים בהם ניתן לבצע את הבדיקה המהירה: תל אביב, כפר סבא, ראשון לציון, אשדוד, אשקלון, ירושלים, מבשרת ציון, חיפה, טבריה, קריית שמונה ומצפה רמון. לפרטים התקשרו למוקד הטלפוני המאויש 24 שעות ביממה לטלפון שמספרו 6101*.

בנוסף, למי שאינם סובלים מבעיות תקציביות: ביקורופא מפעילה שירות בדיקות קורונה מסוג PCR המתבצעות בשירות עד הבית, בהגעת דוגם לבית המטופל. עלות הבדיקה 400 שקלים וניתן להזמינה באמצעות המוקד הטלפוני של ביקורופא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בדיקת סופיה מהירה לקורונה במרפאות ביקורופא. באדיבות ביקורופא וסופיה,
בדיקת סופיה מהירה לקורונה במרפאות ביקורופא/באדיבות ביקורופא וסופיה

לשימוש הצוותים הרפואיים ולשימוש עצמי

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם, אשר פותחה על ידי חברת קווידל האמריקאית, המיוצגת בישראל כ-20 שנה על ידי קבוצת רימיפארם. הקבוצה פועלת בארץ כבר עשרות שנים בתחום הדיאגנוסטיקה המתקדמת ומתמחה במכשירים מהירים ובדיקות מיידיות לשימוש צוותים רפואיים ושימוש עצמי.

בדיקה מהירה לתוצאה מיידית, ביקורופא וסופיה. באדיבות ביקורופא וסופיה,
בדיקה מהירה לתוצאה מיידית, ביקורופא וסופיה/באדיבות ביקורופא וסופיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully