וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש סוכר: מגוון תחליפי סוכר לאפייה שיהפכו את חג השבועות לקליל יותר

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 14:59

כחלק מהמגמה העולמית של צריכת מזון בריא, צירפה חברת ההפצה והשיווק "גורי", את מוצרי 'מקור הכוסמין' ומוצרי TRUVIA ותנגיש לצרכנים מוצרים המתנהגים באפייה ממש כמו סוכר

"מקור הכוסמין" מותג המנגיש לציבור הישראלי מבחר ומגוון מוצרי כוסמין, כתחליף לחיטה רגילה, מותג ששם לעצמו כמטרה להגיע לכל בית בישראל עם מזון בריא יותר, איכותי יותר ובמחירים נגישים.
כל המוצרים של 'מקור הכוסמין' מיוצרים מקמח כוסמין הגדל בצפון אמריקה. זהו קמח מדגן מלא, עשיר בחלבונים, סיבים תזונתיים ושפע של וויטמינים ומינרלים חיוניים החסרים בקמח מחיטה לבנה והרגילה של היום.

הכוסמין מיועדים לאנשים האוהבים לאכול בריא וטעים. מאימהות הרוצות שהילדים שלהם יאכלו אוכל פחות מעובד ועד אלו המחפשים מזון בריא יותר. מותג 'מקור הכוסמין' הוא המותג היחיד בארץ עם מגוון רחב של מוצרים.

פתי בר "כוסמין" יכול לשמש כתחליף מעולה לכמה מתכונים לחג כגון : עוגת גבינה ביסקוויטים, כדורי שוקולד, וקינוחי כוסות.

עוגת גבינה לשבועות. ShutterStock
עוגת גבינה לשבועות מזינה יותר?/ShutterStock

הטרנד בריאותי-אופנתי מעורר שיווק תחליפי סוכר

גם תחליף הממתיקים הטבעיים נמצא בצמיחה מתמדת ברחבי העולם וגם בישראל. בשנים האחרונות ניכר ביקוש הולך וגובר לממתיקים הטבעיים כחלק מהטרנד הבריאותי-אופנתי, כמו גם עבור אלה הנמנעים מצריכת סוכר כחלק משמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

הממתיקים הטבעיים המבוססים על צמח הסטיביה נחשבים לפופולאריים ביותר בענף זה. בפרוסת עוגה ממוצעת יש כ-500 קלוריות ובעוגת גבינה עם מוצרי טרוביה ופתי בר כוסמין יהיו כ-334 קלוריות.

טרוביה תערובות סוכר. הדמיה (יח"צ),
טרוביה תערובות סוכר/הדמיה (יח"צ)

"מתנהג באפייה ממש כמו סוכר"

תערובות סוכר בתוספת סטיביה לבישול ואפייה
א. תערובת סוכר קנים על-בסיס גליקוזידים של סטיביול ואריתריתול (680 גרם). 75% פחות קלוריות למנה מאשר בסוכר. ניתן להשחמה ומתנהג באפייה ממש כמו סוכר.
ב. תערובת סוכר קנים חום על-בסיס גליקוזידים של סטיביול ואריתריתול (510 גרם). 75% פחות קלוריות למנה מאשר בסוכר חום. ניתן להשחמה ומתנהג באפייה ממש כמו סוכר.

פתי בר כוסמין 10.90-12.90 שקלים, תערובות סוכר 24.90-34.90 שקלים.
להשיג ברשתות המובחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully