וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקופה ואחראית? טיקטוק מקימה מרכז הסברה באירופה

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 16:52

פלטפורמת התוכן הטרנדית מקימה מרכז לשקיפות ואחריות באירלנד. המרכז יאפשר למומחים וקובעי מדיניות, להכיר מקרוב את המאמצים שהחברה משקיעה כדי להבטיח חוויה בטוחה לחברי הקהילה

האפליקציה שכבשה צעירים רבים ברחבי העולם, אך גם סופגת ביקורות קשות על חלק מהתכנים בה, תקים "מרכז שקיפות ואחריות" באירלנד. המרכז של טיקטוק, יספק למומחים, לאנשי אקדמיה, לקובעי מדיניות ולמקבלי ההחלטות, מידע מפורט על האופן בו הטכנולוגיה וצוותי ניטור תוכן מיומנים, שומרים על ביטחונם של חברי הקהילה ופועלים למנוע הפרות של הכללים ופגיעה בביטחון המידע ובפרטיות.

מבקרים במרכז החדש יוכלו, בין היתר, לראות כיצד הטכנולוגיה מסייעת לשמור על חברי קהילת טיקטוק בטוחים וכיצד צוותי ניטור התוכן האנושיים משלימים את הכלים הטכנולוגיים ופועלים לזהות ולמנוע הפרות של כללי הקהילה.

מרכז השקיפות והאחריות שטרם נפתח פיזית, בשל מגיפת הקורונה, אך מאפשר בינתיים סיור וירטואלי, יספק מידע מפורט אודות הטכנולוגיה שמניעה את מנגנון המלצת התוכן של טיקטוק, והעבודה הנעשית כדי להבטיח שהמידע שעולה לפלטפורמה ופרטיות חברי הקהילה נשמרים. הסיור יהיה אינטראקטיבי, למשל, טיקטוק תאפשר לבחון את קוד המקור שלה.

במהלך הסיור תשתף טיקטוק מידע מפורט לגבי המערכות הטכנולוגיות של החברה, המדיניות שלה והערכותה לעתיד. כמו כן, יתאפשר שיח פתוח והמבקרים יוכלו לשאול שאלות חופשיות לגבי דברים שלא נחשפו בעבר כגון טכנולוגיית המלצת התוכן, קריטריונים לסינון תכנים ועוד "אנחנו מקווים לקבל מהסיורים משוב גלוי על מה שהמבקרים רואים ושומעים ומציעים לשנות".

נערה צעירה עם טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק. יגבירו בטיחות מידע ופרטיות?/ShutterStock

מקום לשתף בו שמחה ויצירתיות

המרכז האירופי יפעל במודל דומה למרכז השקיפות האחריות הראשון שפתחה טיקטוק בארה"ב ביולי 2020. עד כה יותר מ-70 מומחים וקובעי מדיניות השתתפו בסיור הווירטואלי במרכז האמריקני בו הם למדו ושאלו שאלות על נוהלי הבטיחות והביטחון.

קורמאק קינן, ראש אמון ובטיחות, טיקטוק אירופה: "עם יותר ממאה מיליון חברי קהילה ברחבי אירופה, יש לנו אחריות לזכות באמון של הקהילה שלנו ושל הציבור הרחב. מרכז השקיפות והאחריות שלנו הוא הצעד הבא במסע שלנו לעזור לאנשים להבין טוב יותר את התהליכים והטכנולוגיה שלנו. עלינו לעזור לשמור על טיקטוק מקום לשמחה, יצירתיות וכיף. אנו יודעים שיש עוד המון מה לעשות ואנו שמחים להתמודד באופן יזום עם האתגרים העומדים לפנינו. אני מצפה לארח מומחים מרחבי אירופה ולשמוע את המשוב הגלוי שלהם על הדרכים בהן אנו יכולים לשפר עוד יותר את המערכות שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully