וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן החוזקות שבי וההצלחות שלי - מסע לגילוי עצמי לילדים

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 9:39

"יומן החוזקות שבי וההצלחות שלי", נרקם ממוחה ומליבה של אתי אשכנזי, אמא ל-2 ילדים בני 9 ו-10, מתוך ההבנה שכל הורה רוצה שלילד שלו יהיה הכי טוב

אשכנזי יצרה את היומן ממקום בו רצתה להראות לילדיה כמה הם מדהימים, שיזכרו כמה כוחות וחוזקות יש בהם ברגעים מאתגרים וקשים יותר אבל גם יצרה את היומן עבורה, מכיוון שרצתה להתחייב כלפיהם וכלפי עצמה בכדי שלא תשכח לעצור ולשבח, שלא יעבור זמן ופתאום תשים לב ששכחה לומר לילד, כמה הוא נפלא.

היומן, נועד לאמן את הילדים בזיהוי רגשות, העצמת המודעות העצמית וביסוס תחושת השליטה שלהם בחייהם, והגדלת תחושת המסוגלות הביטחון ודימוי עצמי.

יומן החזקות שבי ההצלחות שלי- של אתי אשכנזי.. יחסי ציבור,
יומן החזקות שבי ההצלחות שלי- של אתי אשכנזי./יחסי ציבור

בזכות הכתיבה ביומן, מתבוננים מקרוב בתהליכים ובמצבים בחיי הילדים, שימצאו דרכים חדשות להתמודדות עם מצבים שונים ביומיום. האימון נעשה בעבודה עצמית ובשיתוף הורים ומורים לחיזוק הצלחת הילדים ומיועד לילדים שרוכשים את תהליך הקריאה והכתיבה ויעזרו בתיווך ההורה והמורה.

היומן מאפשר לילד להתחבר לעצמו, ללמוד איך לנהל מחשבות לא נעימות ולהפחיתן, לקבל החלטות מתוך אמונה אישית וביטחון עצמי, לזהות את הרגשות שלו, להביע אותם ולדבר עליהם, ללמוד מהם הכוחות והחוזקות שלו. וגם להתמודד עם אתגרים, להכיר בהצלחות ולהיות נאמן לעצמו. להבין כמה פוטנציאל גלום בו וכמה יש לו לתת לעולם.

היומן מכיל 80 עמודים צבעוניים מנייר נטול עץ בכריכת למינציה רכה ונמכר בתוספת של 15 מדבקות גירוד. להשיג במחיר של 60 שקלים באתר https://qubicube.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully