וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעשיינים: פתיחת נתב"ג לתיירים מסוכנת

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 17:06

נשיא התאחדות התעשיינים: "ההחלטה של משרד התיירות להכניס תיירים זרים לארץ היא החלטה מסוכנת, שיכולה להוביל לגל תחלואה חדש שישבית את המשק"

נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, התייחס היום להחלטה של משרד התיירות לאפשר לתיירים זרים להיכנס לארץ ואמר כי מדובר בהחלטה שיכולה להוביל להשבתה מחודשת של המשק.

"ההחלטה של משרד התיירות לאפשר כניסה מחודשת של תיירים לארץ היא החלטה מסוכנת, שתחשוף את אזרחי ישראל לווראיינטים חדשים ולא מוכרים, שעלולים להוביל לגל הדבקות חדש ומסוכן. הבדיקות שיעברו התיירים עלולות לפספס מוטציות לא מוכרות ומדבקות של הנגיף, והתוצאה תהיה עצירה מלאה המשק וקריסה מחודשת של הכלכלה הישראלית שרק לאחרונה החלה להתאושש, לצד עוד אלפי חולים ומתים חדשים ממגפת הקורונה".

ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים. מרק ישראל סלם,
ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים/מרק ישראל סלם

"הפגיעה בתיירות קטנה יחסית"

תומר הוסיף להסביר כי לדעתו הסיכון שנוטל משרד התיירות, גדול מהסיכוי שתיירים ישובו לישראל: "זהו סיכון עצום שאסור לנו לקחת אותו רק על מנת לקבל תיירים מחו"ל. אמנם אי הכנסת תיירים מחו"ל משמעותה המשך פגיעה בענף התיירות, אבל זו פגיעה יחסית קטנה שאפשר לתקן אותה, וזה עדיף בהרבה על פני הקטסטרופה שתיווצר בישראל כתוצאה מווריאנט קטלני חדש שייכנס לארץ דרך התיירות מחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully