וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה זרמון תשמש שגרירה של חברת תוספי הבריאות SUPHERB

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 9:32

אמברוזיה סופהרב בחרה בימים אלה ביוצרת התוכן ומשפיענית הרשת דנה זרמון כשגרירה ייעודית של המותג סופהרב עבור קהל נשים mom to be ואמהות צעירות בפעילות הדיגיטל שלה: "שמחה שניתנה לי האפשרות להציג בפני קהל העוקבות ההריוניות את תוספי הבריאות האיכותיים"

דנה זרמון. יחצ,
דנה זרמון/יחצ

אמברוזיה סופהרב בחרה בימים אלה ביוצרת התוכן ומשפיענית הרשת דנה זרמון כשגרירה ייעודית של המותג סופהרב עבור קהל נשים mom to be ואמהות צעירות בפעילות הדיגיטל שלה. במסגרת כך תצטרף דנה זרמון אל שגרירת המותג בשנה האחרונה שונית חמד והשתיים ילוו את פעילות החברה ברשתות החברתיות.

זרמון בת ה-28, נמצאת בימים אלו בחודשים מתקדמים להריונה ובשלב הנכון ביותר עבור אמא צעירה להיכרות עם תחום תוספי התזונה והבריאות. מלבד זאת כזכור רק לפני מספר חודשים הודיעה כי החלימה מנגיף הקורונה לאחר שחזרה מנופש בדובאי.

גיא מרקוביץ, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אמברוזיה סופהרב: "לסופהרב עשרות מוצרים שמלווים את הצרכן והצרכנית הישראלים בכל שלבי החיים, ואנו מתמחים בייצור מוצרים ייעודיים משלב תכנון ההיריון ועד לאחר הלידה. הבחירה בדנה כשגרירה שתייצג את הערכים של סופהרב הייתה קלה והחיבור היה מיידי. מצאנו אישיות יוצרת, אותנטית שמאמינה בתוספי תזונה כחלק מאורח חיים בריא. כמותג ויצרן ישראלי, בייחוד לאחר שנת קורונה, היום ברור לנו שמה שהתחיל לפני שנים כאלטרנטיבה, הפך למיינסטרים. החיבור עם דנה יעזור לפרוץ גבולות חדשים בעידן הדיגיטלי ולהעביר את החשיבות בשילוב תוספי תזונה כחלק משגרת חיים בריאה בצורה מקצועית וחדשנית".

דנה זרמון: "אני גאה ונרגשת לעמוד בראש המערך שיוביל את פעילות הדיגיטל עבור קהל ה- mom to be . מהרגע שפרסמתי את ההיריון אני מוצפת בפניות של עוקבות לקבלת טיפים ותמיכה. אני שמחה שניתנה לי האפשרות להציג בפני קהל העוקבות ההריוניות את תוספי הבריאות האיכותיים בהם אני משתמשת כחלק משגרת ההריון".

  • עוד באותו נושא:
  • דנה זרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully