וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטהר את הקורונה: משלוח חרום של מסנני אוויר נשלח להודו

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 17:15

מאות מסנני אויר נשלחו מישראל להודו בעקבות גל התחלואה שפוקד את המדינה, כדי לסייע בצמצום ההידבקויות מקורונה ולצורך הצבתם באזורי מגורים בדלהי וסביבתה. "גל התחלואה בהודו גרם להיסטריה של ביקושים"

ישראל שלחה סיוע חירום להודו, מוכת הקורונה, בדמות מסננים לטיהור אוויר. המסננים שפותחו בישראל על ידי הסטרטאפ Aura, מעבירים את אויר החדר דרך סדרה של שלבים, כולל עיקור רכיבים חיים וחיטוי אולטרה סגול, כשבסיום התהליך פוחת מספר החיידקים והנגיפים שהיו באוויר ל-0.03% ממספרם המקורי. כתוצאה מכך, גם אם חולה קורונה נמצא בחלל סגור, העומס הנגיפי שהוא מייצר סביבו פוחת עד לרמה שמורידה דרמטית את הסיכון לאנשים אחרים להידבק.

משלוח החרום של של מסנני האוויר,  AURA. באדיבות AURA,
משלוח החרום של של מסנני האוויר, AURA, יוצא להודו/באדיבות AURA

להודים אין אפשרות מעשית לשמור על ריחוק חברתי

יעל שמש, מנהלת מבצע האספקה ב-Aura, מסרה: ההתפרצות הקשה בהודו יצרה היסטריה של ביקושים לאמצעי מיגון שהופנו אלינו דרך אנשי קשר בהודו ונדרשנו לענות עליה בזמן קצר. התושבים בהודו צריכים להמשיך לקיים את חייהם עם מאות אלפי נדבקים חדשים בכל יממה וחולים שנמצאים ברחובות, ולרובם אין אפשרות מעשית לשמור על ריחוק חברתי. אנחנו שמחים שיש לנו את האפשרות לסייע בהפחתת ההדבקות ופועלים כעת להרחיב את האספקה לאזורים נוספים בהודו".

יעל שמש, מובילת מבצע האספקה להודו. טל זליקוביץ,
יעל שמש, מובילת מבצע האספקה להודו/טל זליקוביץ

המסנן מצליח לעצור כמעט 100% מהנגיפים

המסננים נבדקו במחקר שנערך בבית החולים שיבא שגילה שהם עוצרים 99.97% מכמות הנגיפים שבחלל האוויר. בעקבות מגפת הקורונה גבר הביקוש העולמי למסננים וקצב היצור והם הותקנו במבנים ציבוריים, אולמות ספורט, בתי כנסת, מקומות בילוי וכלי תחבורה באמריקה, אירופה, יפן ובעוד כארבעים מדינות נוספות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully