וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג האיפור שליאונרדו דה וינצ'י היה אוהב

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 11:57

וגם: סטארבאקס מגיע לדיזינגוף סנטר, סחר הוגן בטיב טעם, מהלך דיגיטלי לגולברי וחנות הדגל של נספרסו מבטיחה חוויה ייחודית

הכל זהב

מותג אנסטסיה בישראל. יח"צ,
מותג אנסטסיה בישראל/יח"צ

חברת לילית קוסמטיקה קיבלה את הזיכיון לשיווק בישראל של מותג האיפור האמריקני בינלאומי ANASTASIA BEVERLY HILLS. את המותג הנחשק הקימה אנסטסיה סוארה, ילידת רומניה שהיגרה לארה"ב ב-1989.

ההצלחה של סוארה, חלוצה, יזמית ביוטי ובעלת המותג הנושא את שמה, מושתת על בסיס "יחס הזהב" - שיטת עיצוב גבות ייחודית שפיתחה והזניקה את המותג. סוארה שאבה השראה מהעקרונות העתיקים של הפרופורציה האלוהית, לפיה פיתחה פטנט לעיצוב גבות שנועד לשפר ולהדגיש את תווי הפנים של כל אחת. המותג שהקימה נחשב כמוביל חדשנות יופי, והוא עומד בחזית מגמות התעשייה העולמית תוך נאמנות ליסודות שייסדה.

"מהפכת עיצוב הגבות" הוצגה לראשונה ב-1998 בתוכנית של אופרה ווינפרי וכל השאר היסטוריה. המותג והשיטה הפכו לסנסציה שהציבה את המותג כמי שתרם תרומה בולטת להיסטוריה של תעשיית היופי. המוצרים של סוארה כבשו את הקהל בארה"ב, ובעולם ועכשיו גם בישראל.

סוארה החליטה למנף את הידע הרב שלה בתחום האמנות והאדריכלות כדי לקדם את החזון היזמי שלה ואת גישתה הייחודית ליופי, ב-1990 הציגה סוארה טכניקת עיצוב גבות חדשה ללקוחותיה, אשר בשלב מאוחר יותר נרשמה כפטנט עיצוב גבות Golden Ratio - יחס הזהב, שיטה שהפכה תוך לילה לאחת משיטות הטיפוח ועיצוב הגבות הפופולארית בארה"ב ובעולם.

סוארה המשיכה והרחיבה את הקולקציה עם מגוון מוצרים ייחודים לגבות ובהמשך פיתחה קולקציית איפור צבעונית רחבה. היכולת שלה להניע צמיחה תוך כדי חדשנות ומיקוד לקוחות, הפכו לסימן ההיכר שלה. האמונה שלה בכוח השינוי של היופי ניכרת בעבודתה לאורך השנים כמו גם עשייתה למען נשים וילדים, למענם הקימה את Anastasia Brighter Horizon - קרן התומכת ומקדמת את חייהם של צעירים היוצאים ממערכת האומנה.

בשנת 1997 הקימה את סלון היופי וחנות הדגל הראשונה שלה בבוורלי הילס. ב-2000 השיקה קו מוצרים ראשון של המותג שלה. היסודות הנצחיים של יחס הזהב כפרופורציות אסתטיות עומדים מאחורי כל היבט של המותג החל מקולקציית הליבה של המוצרים לעיצוב ואיפור הגבות ושירותי היופי של המותג ועד מוצרי הקו האיפור הצבעוני שהושק ב-2014. יחס הזהב תועד ונחקר אלפי שנים על-ידי אמנים והוגי דעות כמו פיתגורס, לאונרדו דה וינצ'י ואלברט איינשטיין. העין האנושית מקודדת לפי מבנה עיצוב האוניברסלי של הטבע: יחס הזהב יחס מתמטי של 1.618 ל-1, שבו השלם נמצא גדול מסכום חלקיו, מציע את המפתח למציאת איזון, סימטריה ויופי.

את קולקציית המוצרים ייצרו ובדקו סוארה ובתה קלודיה המכונה נורבינה. מוצרי המותג, המיוצרים בארה"ב מבוססים על רכיבים ופיגמנטים איכותיים. כל המוצרים מיוצרים מאבקות טחונות דק. לדבריה צבע הוא מושג כל כך ניואנסי שהן רוצות לוודא שהגוונים יישארו מקוריים גם כשהם מגיבים למגע עם השומן הטבעי של העור. תשומת לב זו לכל אחד מהמוצרים מבטיחה מוצרי קוסמטיקה שמספקים תוצאות ברמה הגבוהה ביותר באופן עקבי מיום השקת המותג.

הקולקציה כוללת את מגוון מוצרי הגבות המפורסמים של המותג, כגון: ג'ל שקוף לגבות, ג'ל עם גוון לגבות, צלליות קרם לגבות ומגוון סוגי עפרונות לגבות ועוד. קולקציית האיפור כוללת צלליות, שפתונים, מייק אפים ועוד ואביזרים נלווים. את המוצרים ניתן להשיג באתר ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם.

seperator

כוכבים בסנטר

פופ אפ סטארבאקס. יח"צ,
פופ אפ סטארבאקס/יח"צ

אם גם אתם מתגעגעים להתענג על קפה סטארבקס בחו"ל, אתם יכולים להתנחם בפופ אפ קפה של סטארבקס שנפתח בתל-אביב. שנה לאחר השקתו המוצלחת של מותג סטארבקס בישראל, אסם-נסטלה, משווקת המותג, משיקה פופ אפ טעימות קפה ייחודי בדיזנגוף סנטר תל-אביב.

הפופ אפ החדש מעניק לצרכנים הישראלים את חוויית הקפה של סטארבקס אותה תוכלו להמשיך ולחוות בבית. בפופ אפ אפשר לטעום, לפנטז ולהתרגש ממגוון טעמי קפה משובחים של סטארבקס בקלייה בהירה, בינונית או כהה, וליהנות ממגוון הטבות.

נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם-נסטלה אמר כי בשנת 2020 נוכחנו לראות ששוק הקפה צמח במהירות, הצריכה הביתית עלתה ובמקביל יותר ויותר ישראלים מחפשים חווית קפה איכותית יותר מבעבר. המותג שהושק בתזמון מושלם התקבל בהתלהבות על-ידי הצרכנים והגיע לנתח שוק של יותר מ-20% מסגמנט הקפסולות ברשתות, ועם החזרה לשגרה, הם מתרגשים להעניק לצרכנים חוויית טעימות של קפסולות הקפה.

דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר, בירך על ההחלטה להקים את הפופ אפ הראשון של המותג הבינלאומי סטארבקס בדיזנגוף סנטר, ולהעשיר למבקרים את חווית הבילוי והקנייה.

seperator

קונים והוגנים

סחר הוגן. יח"צ,
סחר הוגן/יח"צ

לקראת יום הסחר הבינלאומי המתקיים ב- 6.5 ובמטרה לשלב כוחות ולקדם סחר הוגן בישראל, רשת טיב-טעם תשתף פעולה עם ארגון "סחר הוגן ישראל"-ארגון המייצג סחר הוגן בישראל הפועל למען זכויות העובדים ומניעת ניצול הסביבה, מתחילת שרשרת האספקה, שמטרתו לגרום לתאגידים וחברות ישראליות לעבור לייצור המבוסס על חומרי גלם הנושאים את תו הסחר ההוגן בדומה למדינות רבות בעולם שבהן כבר פועלות חברות רבות.

במסגרת השת"פ ימכרו ברשת טיב-טעם עשרות מוצרים מכל הקטגוריות עליהן מודבק תו המבטיח כי יוצרו בסחר הוגן וללא ניצול בני אדם או של הסביבה. יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת אמר כי השת"פ מתבקש וחשוב כי אלו דפוסי צרכנות עם מוסר, הגינות וכבוד לעובדי הייצור באשר הם. התו הנמצא על המוצרים מבטיח שהם מיוצרים ללא ניצול אדם או ניצול של משאבי הסביבה ותכליתו לעדכן את המידע ולשתף את הצרכנים בתהליך חשוב זה.

סחר הוגן. יח"צ,
סחר הוגן/יח"צ

שליו הבטיח כי טיב-טעם תיתן מקום של כבוד על מדפי הרשת למוצרים עם התו הבינלאומי לסחר הוגן, כדי להבטיח את הרחבת המודעות בקרב קהל הצרכנים למוצרי וכללי סחר הוגן.

רז פרוגל מנכ"ל סחר הוגן בישראל אמר כי טיב-טעם היא הרשת הקמעונאית המחזיקה כיום במספר מוצרי סחר הוגן הגדול ביותר והקהילה של הארגון בישראל רחבה וצומחת במהירות וכוללת עשרות ארגונים חברתיים אשר הצטרפו ל"קואליציה לקידום סחר הוגן בישראל" ומאות פעילים בקמפוסים ובבתי הספר ברחבי הארץ. הוא קרא לתאגידים ישראליים נוספים להצטרף למי שטרם יש להם מוצרים עם תו הסחר הוגן להתגייס ולפעול על-פי העקרונות הללו.

seperator

חגיגה כפולה

גולברי הג'קטים שנחטפו. יניב אדרי,
גולברי הג'קטים שנחטפו/יניב אדרי

למשה גולברי, מנכ"ל קבוצת גולברי, הייתה השבוע חגיגה כפולה. הוא השיק את קולקציית אביב-קיץ 2021 והודיע על השקת שני אתרי מכירה.

גולברי הבטיח כי במהלך 2021 הרשת עתידה להתרחב עם עוד סניפים חדשים ובחודש הבא יושק קמפיין בהובלת אילנית לוי הפרזנטורית בעלות של מיליון שקל. עוד בטרם עלה הקמפיין, סיפר גולברי כי הג'קטים הצבעוניים שהושקו לאחרונה אזלו תוך שעות מרגע ההגעה לחנויות והם נאלצו לעשות לילות כימים על-מנת להדביק את קצב הביקוש.

בנוסף קבוצת גולברי המפעילה את רשת האופנה GOLBARY ואת רשת הקוסמטיקהSACARA , יצאה במהלך אסטרטגי במסגרתו תשיק בחודש הבא שני אתרי E- COMMERCE, אחד בתחום האופנה שני בתחום הקוסמטיקה, שיעניקו חווית קנייה דיגיטלית ופרסונאלית. הקבוצה תשקיע כ-5 מיליון שקל בשני אתרי המכירות, וגולברי אמר כי הוא מאמין שבטווח של 5 השנים הבאות, מכירות מותגי גולברי וסאקרה יהוו כ-25% מכלל מכירות הקבוצה, ובטווח הארוך זירת הדיגיטל תהפוך לזירת המכירות המרכזית. האתרים נעזרים בטכנולוגיות מתקדמות שיעניקו לצרכן חווית קנייה מקוונת פרסונאלית שכוללת: רכישה מותאמת, רמת תוכן, מידע רחב, מבצעים, הטבות והנחות המותאמים ללקוחה - הכל באמצעות מערך דיגיטלי המתבסס על מאפייני הלקוחה ותמיכה ממועדון הלקוחות.

גולברי אמר כי הם זיהו את המגמה ההולכת וגוברת אליה הולך שוק האופנה והקמעונאות בישראל, כשהדיגיטל הופך לזירת המכירות המרכזית. עם היציאה מהקורונה הבינו בקבוצה כי דפוסי הצריכה בעולם השתנו באופן דרמטי - וכקבוצה מובילה ומתקדמת, הם שואפים להמשיך ולחדש את חווית הקניה והשירות.

seperator

קיימות בקניון

נספרסו עזריאלי. אנטולי מיכאלו,
נספרסו עזריאלי/אנטולי מיכאלו

זה לא נעים לראות חנות קפה סגורה - כך יודע כל חובב מותג נספרסו. אבל בקורונה כמו בקורונה כל העסקים נסגרו והקניונים היו האחרונים להיפתח. בנספרסו החליטו לנצל את הסגרים ולשפץ את חנות הדגל בקניון אביב בתל-אביב. NESPRESSO, חברה הנחשבת מובילה בשינוי תרבות צריכת הקפה בישראל, השיקה השבוע בגאווה את בוטיק הדגל בקניון רמת אביב בהשקעה של 3 מיליון שקל. הבוטיק החדש הורחב והוא משתרע על-פני 200 מ"ר.

תשכחו מעמדה בה כולם עומדים בתור, זה כל כך 2020. הרכישה תתבצע בעמדות אינטראקטיביות אישיות מחומרים ממוחזרים. הלקוחות הממחזרים יגלו מה משקל הקפסולות שהחזירו למיחזור, ולאיזה מוצרים חדשים ניתן יהיה להפוך אותן, מדשן לדישון כרמים ועד אופניים.

החוויה הדינמית תואמת לתקופה, אפשר להסתובב בבוטיק, לטעום תערובות קפה, להתרשם מהאביזרים והמכונות, ולבצע רכישה אצל אחד ממומחי הקפה שיסייעו ברכישה דיגיטלית של קפסולות לפי טעמם האישי. את הרכישה יוכלו הלקוחות לקבל דרך חלונית ייחודית בבוטיק.

הנקודה הישראלית היא אמן הרחוב הישראלי המוכשר ניר פלד "פילפלד" אשר עיצב קיר שלם בהשראת העיר תל-אביב ונושא הקיימות. פלד שכבש את תל-אביב ואת הזירה האמנותית הבינלאומית ומחוזר על-ידי מותגים מהיוקרתיים בעולם, היה ילד שהתמודד עם ליקויי למידה וצייר על קירות בית הספר במקום ללמוד, הוא לא שיער שיום אחד יכבוש את העולם ואת מותג נספרסו. גם כשחזר בתשובה לפני כ-12 שנה, לא עזב את סצנת הלילה התל אביבית, ובימים אלה הוא עובד על תערוכה גדולה שתראה אור בקרוב בשם Helem ועל עבודות נוספות שיראו אור בקרוב.

seperator

מתרחבים ומתרגשים

cos. cos,
cos/cos

במותג האופנה הלונדוני COS מתרגשים, מתרחבים ומשיקים חנות ראשונה של המותג בירושלים שעתידה להיפתח בסתיו 2021. החנות החדשה תושק בקניון עזריאלי בירושלים והיא תהיה החנות השנייה של COS בישראל.

מותג COS ידוע בקו הייחודי שלו ובקולקציות המציעות איזון מושלם בין עיצוב חדשני לסגנון מתמשך השואב השראה מעולם האמנות והתרבות העכשווית. החנות החדשה בקניון עזריאלי ירושלים תציע את המגוון המלא לנשים וגברים ותושק עם קולקציית סתיו-חורף 2021.

חנות הדגל הראשונה של COS נפתחה בריג'ינט סטריט, לונדון במרץ 2007 ומאז הקמתו, נפתחו 281 חנויות של המותג באזורים שונים ברחבי אירופה, אמריקה ואסיה. קולקציות COS מעוצבות במלואן על-ידי צוות מעצבים וקניינים של המותג היושבים במטה החברה בלונדון. בעיצוב החנויות, הנעשה על-ידי צוות הארכיטקטים של ,COS נלקחים בחשבון פרמטרים של שמירה על סביבת הלוקיישן ומורשת אדריכלית במבנים השונים.

seperator
קולקציה בהשראת מסעות בעולם. יח"צ,
קולקציה בהשראת מסעות בעולם/יח"צ

המעצבת הרב תחומית אלכסנדרה אברמצ'יק, בעלת מותג תכשיטים על שמה, השיקה את קולקציית התכשיטים והאופנה שלה. אברמצ'יק עם שורשים בפריז, בהודו ובלונדון, עשתה עלייה לישראל עיצבה קולקציה בהשראות חוויות שצברה במסעותיה בעולם. היא גדלה בפריז, למדה אמנות במדריד, חזרה לפריז ולמדה תכשיטנות ב BJOP ובמקביל את תורת אבני החן במכון הלאומי לגמולוגי עם התמחות של שנתיים בבבית קרטייה. הם רצו לשלוח אותה לנהל את המכירות בפלורידה, אבל היא סרבה. מקרטייה היא עברה ללונדון, להתמחות בבית תכשיטי היוקרה "גראף". מותג "אלכסנדרה אברמצ'יק" מציע עיצובים בזהב (ורוד או לבן), יהלומים ואבני חן וקולקציית מעילים. את חומרי הגלם היא קונה בעיקר בהודו ובבנקוק, ומכל פריט היא מייצרת 3-10 יחידות. האוסף בנוי מכמה סדרות

י עולם ההשראות של אלכסנדרה. יח"צ,
עולם ההשראות של אלכסנדרה/יח"צ
seperator

מעוצבים בצפון

חנות טולמנ'ס דוט.. עמית גרון,
חנות טולמנ'ס דוט./עמית גרון

אם היה תחום שפרח בקורונה (חוץ מאוכל כמובן) הרי זה עולם העיצוב. אנשים שבילו יותר זמן איכות בבית נתקפו פרץ עיצוב והחלו לעצב את חללי הבית, עם סיום הקורונה, הוצפו מרכזי העיצוב והביקוש לשיפוצים עלה.

בימים אלה נפתח בקריית אתא redesign מתחם עיצוב מהגדולים בישראל בהשקעה של כ-250 מיליון שקל בתקופה זו, בה כולם מעדיפים לבלות בחללים פתוחים, המתחם המעוצב מציע 38 אלף מ"ר של מבנה פתוח, והוא מאגד בו עשרות אולמות תצוגה וחנויות קונספט של מותגים מובילים מהארץ ומהעולם בכל הקשור בתכנון, עיצוב, ריהוט, אבזור והלבשת הבית תחת הקונספט "עיצוב משנה את העולם".

בין המותגים: רצף טופולסקי / TR, טולמנ'ס דוט, עמינח, פלורליס, נאטוצי, URBAN, ניופאן שופ, יעד פרזול, ZAGA, הולנדיה, Sealy, KLOSS ארונות הזזה, drom, ד"ר גב, SIMPLY WOOD, קליל, בית המעצבים, דלתות חמדיה, פלאש תאורה, ניקולטי, אביבי מטבחים, שבירו, ועצמל'ה.

טופולסקי. יח"צ,
טופולסקי/יח"צ

אנשי מקצוע כמו אדריכלים ומעצבים ייהנו ממתחם dlounge, שהם חללי עבודה ייעודיים, כשבית הספר שנקר יפעיל במתחם שלוחה ללימודי חוץ בכל תחומי העיצוב.

את המרכז עיצב האדריכל אבנר שר בקונספט Less is more המבנה מחופה בזכוכית אדומה המוארת בלילה ומכאן גם השם REDESISN והוא חלק ממגמת הפיתוח של אזור הצפון בכלל וקריית אתא בפרט, שימשוך למקום עשרות אלפי לקוחות כול מגזר ערבי.

הרוח החיה של הפרויקט הם: עמיר בירם, שותף מנהל בחברת JTLV; שוקי שוורץ, מנכ"ל ובעלים חברת טולמנ'ס; אורי קרמר, בעלים שותף בטופולסקי רצף ומשפחת בליצבאו, בעלי חברת א. בליצבאו.

מבזק חדשות

אורית ושלומי קוריאט קפצו למשרדי חג'ג' בתל-אביב כדי לחתום על הסכם רכישת דירה חדשה בפרויקט המגורים היוקרתי MOMA של קבוצת חג'ג' בדרום פלורנטין. הקוריאטים מצטרפים לפרויקט שאמור לשנות את התפיסה ביחס לאזור דרום העיר. הפרויקט יושב על פארק ומבנה ציבור של כ-7 דונם, באזור שבכולו יש בנייה חדשה.

פרויקט מומה ממוקם בין יפו העתיקה לפלורנטין, ויהיה בו שילוב של פארק אורבני גדול שיכלול בתי קפה, מסעדות שף, גלריות אומנות, שטחים ירוקים פתוחים ונוף לים לצד גני ילדים ובתי ספר.

האזור נמצא בתנופת התחדשות במעבר ממלאכה ומוסכים לאזור מגורים הכולל מסחר ותעסוקה בצמוד לפלורנטין, כך שיתאים גם לזוגות צעירים ולמשפחות של משפרי דיור שרוצים לגור בתל אביב. בסמוך לו יוקמו תחנות הרכבת הקלה והמטרו שיאפשרו להגיע בקלות ובמהירות למרכז תל אביב ולכל גוש דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully