וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפחים את הזקן? קבלו את ההמצאה הישראלית החדשה

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 17:07

סטודנטים מצטיינים מאוניברסיטת תל אביב, נבחרו לייצג את ישראל בתחרות בינלאומית לחדשנות שיווקית. הצוות הנבחר יציג את BRAD, צ'אטבוט משעשע שילווה גברים בעצות לטיפוח הזקן

מי האמין שדווקא טיפוח זקן, אולי הטרנד הגדול ביותר של העשור האחרון בתחום הטיפוח לגברים, יהיה זה שיקנה לישראל מעמד בינלאומי? צוות של סטונדטים מאוניברסיטת ת"א הציג פתרון חדשני וחוויתי לטיפוח הזקן, צ'אטבוט שילווה גברים ליווי צמוד, אישי, וזמין 24/7 בוואטסאפ בעצות,והכוונה לשגרת טיפוח הזקן שלהם.

לוריאל ישראל בחרה את צוות הסטודנטים המצטיין בתחרות ברנדסטורם (BRANDSTORM) לחדשנות שיווקית. חברי הצוות הזוכה הם: רוני גולדפרב, רוני בראון וגל סער, סטודנטים לתואר ראשון בניהול מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, שהציגו פתרון חדשני, בזמינות מירבית (24/7) העונה על צרכי שגרת טיפוח הזקן אצל גברים, בינהם: הדרכה מותאמת אישית לקיצוץ הזקן, המלצות לתכשירי טיפוח, מידע כללי משעשע בתחומי העניין שלהם וכו'.

40,000 סטודנטים מ-65 מדינות

הצוות הזוכה, בהנחיית ד"ר עירית ניצן, חוקרת בתחום השיווק ומאיה פינקלר, ייצגו את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון בחודש יוני, ויתחרו מול סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בעולם.

כ- 40,000 סטודנטים השתתפו בתחרות בכל העולם. נושא התחרות השנה: עיצוב חוויית צריכה של ביוטי באמצעות בידור ומשחק (Invent the Beauty Shopping (Experience through Entertainment.

בתחרות המקומית עלו לשלב הגמר 15 סטודנטים מצטיינים ובשבוע שעבר (20.4.21) נערכה תחרות הגמר, בה נבחר הצוות הזוכה.

משחק העסקים הבינלאומי של קונצרן לוריאל, ברנדסטורם, הוא מהתחרויות הגדולות בעולם המיועדות לסטודנטים ומתקיים מזה 28 שנים, בהשתתפות כ-65 מדינות, ביניהן ישראל. בגמר העולמי של שנה שעברה נאספו כ-10,000 רעיונות לחדשנות עסקית מהסטודנטים.

זקן. ShutterStock
תכירו את BRAD, הצ'אבוט שילווה אתכם 24/7 בשגרת טיפוח הזקן/ShutterStock

זו השנה השנייה ברציפות בה צוות סטודנטים לתואר ראשון בניהול מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, זוכה במקום הראשון בתחרות. הצוות הזוכה השנה הציע פתרון חדשני וחוויתי לחווית טיפוח הזקן של גברים - צ'אטבוט (Chatbot) של לוריאל, העונה לשם BRAD אשר ילווה גברים ליווי צמוד, אישי, וזמין 24/7 בווטסאפ בעצות, והכוונה לשגרת טיפוח הזקן שלהם.

BRAD - Bearded Remarkable Awesome Dude - מנגיש לגברים מגדלי זקן תוכן רלוונטי, עדכני ומשעשע, באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כמו טכנולוגיית בינה מלאכותית, שתאפשר סריקה של מבנה הפנים של כל אחד והתאמת צורת הזקן האופטימלית. פתרון זה מתבסס על הצורך של גברים צעירים, לקבל מידע אמין ואיכותי שיקדם אותם לשגרת טיפוח זקן מיטבית, ובהמשך לשגרת טיפוח כללית.

BRAD יקרב את לוריאל לקהל הגברי הצעיר, שמוכן ומעוניין להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ויעלה את המעורבות של קהל זה שלהם בתחום הטיפוח.
.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מימין, ד"ר עירית ניצן, רוני גולדפרב, גל סער, רוני בראון. יחסי ציבור,
מימין, ד"ר עירית ניצן, רוני גולדפרב, גל סער, רוני בראון/יחסי ציבור

צוות השופטים בתחרות, כלל את: אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה; אילן נפתלי, מנהל חטיבות הדרמוקוסמטיקה והחטיבה המקצועית, ליבי אנגל-קזס, סמנכ"ל משאבי אנוש; ליאת אוליאל, סמנכ"לית דיגיטל ודניאלה פרוסקי-שיאון סמנכ"לית תקשורת וקיימות.

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "תחרות עולמית זו, מעניקה לסטודנטים מצטיינים התנסות מעשית והתמודדות אמיתית עם אתגרים קיימים בעולם העסקים התחרותי, כמו גם הזדמנות נדירה לזוכים להשתלב ב-Station F בפריז, חממת החדשנות של לוריאל העולמית. עבור לוריאל, התוכנית מהווה הזדמנות לזהות טאלנטים ולגייסם לשורותיה. אני גאה ברעיונות היצירתיים והחדשניים שהציגו לנו הסטודנטים הישראלים ומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של לוריאל".

הצ'אטבוט פופולרי בקרה דור ה-Y

לדברי הסטודנטים הזוכים: "ההשתתפות בתחרות הברנדסטורם של לוריאל היתה עבורנו הזדמנות להוביל תהליך משלב הרעיון, בחינתו המחקרית ועד לפיתוח אסטרטגיה שיווקית עבורו. זיהינו הזדמנות בשילוב בין מגמה הנמצאת בעלייה, של גידול זקן בקרב גברים בגילאי 20 עד 40, לבין תחום הקוסמטיקה והטיפוח לגברים בלוריאל. ההחלטה על השימוש בצ'אטבוט התבססה גם על כך שהוא פופולרי מאוד בקרב דור ה-Y. התחרות היא פלטפורמה ייחודית שמעודדת סטודנטים לחשיבה ויצירתיות עסקית מחוץ לקופסא. הזכייה מבחינתנו הינה נקודת פתיחה מעולה להשתלבות בעולם העסקי".

חוויות שבונות מערכת יחסים עם הצרכן

לדברי ד"ר עירית ניצן, מנחת הצוות הזוכה, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: "אני רואה חשיבות גדולה בתרומה שלנו כאקדמיה לחדשנות בתחומי השיווק והצריכה בעידן הנוכחי. עולם השיווק כולו ממוקד ביצירת חוויות צריכה מיוחדות, מעניינות ומשעשעות, שיקרבו את הצרכנים למותג ויספקו להם בו זמנית, מידע עדכני ואמין וחוויה פרסונלית. החוויות הללו בונות את מערכת היחסים של הצרכן עם המותג. לסטודנטים שלנו היתה את ההזדמנות להתנסות בתהליך של עיצוב חוויות צרכן כאלו. אני גאה מאוד בסטודנטים הזוכים ובטוחה שיביאו לתחרות הגלובלית את החדשנות והיצירתיות הישראלית".

הזוכים ישתלבו בחממת החדשנות של לוריאל בפריז

כאמור, הסטודנטים הזוכים ייצגו את ישראל בחודש יוני הקרוב בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון, ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות בכל העולם. לקבוצה הזוכה בתחרות הגלובלית תינתן הזכות להשתלב בחממת החדשנות של לוריאל STATION F בפריז למשך 3 חודשים במימון מלא של החברה, בהם יעבור הרעיון הזוכה בדיקת היתכנות מקיפה במטרה להשיק פיילוט ובנוסף, יצטרפו למפגש הפורום הבינלאומי של לוריאל One young World Summit, חוויה מאירת עיניים, בה ייחשפו לאתגרים הגדולים ביותר בתחום החדשנות בשיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully