וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הסחר האלקטרוני COVERME משיק אקדח עיסוי מיני יוקרתי

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 11:36

אקדח העיסוי, מכשיר מיני עוצמתי שמיועד לנסיעות, פועל על חמש עוצמות, שקט וקל לשימוש. כמה הוא עולה ומה חשב עליו הנסיין שלנו?

אקדח עיסוי coverme. יחצ,
אקדח העיסוי של Fittop/יחצ

אתר הסחר האלקטרוני COVERME משיק בישראל אקדח עיסוי MINI יוקרתי מבית Fittop VNHUGS המיועד לנשים או לגברים. מדובר במכשיר מעוצב, קטן ועוצמתי, קומפקטי לנסיעות, שקט, קל לשימוש ומיועד לכל איזורי הגוף מכף הרגל ועד הצוואר.

אקדח העיסוי נועד להרפיה, שחרור מלחצים ומתחים, הפחתת כאב מדלקות בשריר, שיפור זרימת הדם, שחרור שרירים תפוסים לאחר אימון, בעל יכולת עיסוי רקמות עמוק וכמובן לעיסוי מפנק אחרי יום עבודה ארוך ומעייף. האקדח מגיע באריזה מעוצבת ונוחה לנשיאה, מכיל סוללת ליתיום איכותית במיוחד בעל שלושה ראשי עיסוי, רמת גימורו איכותית, בעל טעינת USB. ניתן לרכוש ב-3 צבעים שונים: לבן שלג, ורוד קטיפתי או תכלת שמיים - מתאים גם כמתנה אולטימטיבית.

מחיר לצרכן: 889 שקל
מחיר השקה: 749 שקל

דבר הנסיין שלנו: אקדח חזק ביותר עם חמש עוצמות. לא ברור לנו איך אפשר להשתמש בעוצמה 3 ומעלה (אלא אם אתה אדם נטול עצמות), עוצמה 2 בהחלט מספיקה ומשחררת. אהבנו מאוד את העובדה שיש לו שלושה אביזרי מגע שמספקים טכניקות עיסוי שונות. מכשיר מצוין, אם כי לעיתים תצטרכו סיוע מבן או בת הזוג באזור הגב.

  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully