וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפסלון תרכוש מותג פרטי לממכר כדי קבורה באתרי הסחר

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 12:17

שריפת גופות ואחסונן בכדי קבורה הינו שוק הנמצא בצמיחה מתמדת בארה"ב ובאירופה (כיום, מעל 50% מקרב האוכלוסייה בארה"ב ומעל 70% בבריטניה, בוחרים בשריפת גופות. החברה גייסה 21 מיליון שקל

מנכ"ל אפסלון אריאל דור. יחצ,
מנכ"ל אפסלון אריאל דור/יחצ

אפסלון, העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, ממשיכה במגמת הצמיחה ומדווחת היום כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת חנות המשווקת מגוון מוצרי דת והנצחה באמזון, וולמארט, שופיפיי ו-Ebay. היקף העיסקה מוערך בכ-20 מיליון שקל (כ-6 מיליון דולר).

העלות לצרכן של מגוון המוצרים הנמכרים בחנות עומדת על סך שבין 30 דולר ל-100 דולר למוצר. סה"כ בחנות ישנם כ-5 סוגי מוצרים שונים המתחלקים לכ-140 תתי מוצרים שונים. בשנת 2020 הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה ב-3 מיליון דולר. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ-1.1 מיליון דולר, ושיעור הרווחיות (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ-36.6%.

זהו המותג השמיני שאפסלון צפויה להשביח, כאשר לפני כשבועיים השלימה אפסלון רכישת חנות המשווקת באמזון ארה"ב ולסיטונאים (Wholesalers), שני מותגי אופנה לילדים ומשפחות, תמורת 2.95 מיליון דולר. כיום מחזיקה אפסלון ב-4 חנויות המנהלות כ-7 מותגים שונים.

תחום הקמעונות של מוכרי צד ג' באמזון נמצא בצמיחה מואצת, כאשר על פי הערכות היקף המכירות של מוכרי צד ג' באמזון הסתכמו בכ-300 מיליארד דולר לעומת כ-200 מיליארד דולר בשנת 2020. מכירות אלה מהוות מעל ל-60% מכלל המכירות באמזון, כאשר כלל המכירות של אתר אמזון הסתכמו בכ-490 מיליון דולר. כיום, מרבית המוכרים באמזון הינם אנשים פרטיים, כאשר בענף מתקיימת מגמת קונסולידציה, כאשר חברות מתמחות כגון Mohawk, הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-750 מיליון דולר ואפסלון רוכשות חנויות מאנשים פרטיים ומשביחות את פעילותן תוך שימוש בכלי ניתוח ואלגוריתמים.

אתמול (ג') הודיעה אפסלון כי חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם חברת Incredibles. Incredibles היא חלק מקרן ההשקעות בפינטק Team8, המנוהלת על ידי כמה מבכירי המערכת הפיננסית, ביניהם רקפת רוסק עמינח, לשעבר מנכ"לת בנק לאומי ויובל טל, מייסד ונשיא Pyaoneer.

"עדים לטרנד הצומח"

אריאל דור, מנכ"ל אפסלון: "רכישה זו צפויה להיות הרכישה השנייה של אפסלון מתחילת השנה. אנו ערים לטרנד צומח של שריפת גופות בארה"ב ובאירופה, בין היתר לאור היתרון האקולוגי שבו, כפי המשתקף ישירות מכריית המידע באמזון. מדובר בשוק שנמצא בצמיחה מתמדת בארה"ב ובאירופה כאשר מעל 50% באוכלוסייה בוחרים בתהליך של שריפה על פני קבורה באדמה. אפסלון נמצאת במסע צמיחה מואץ, ולאחר בחינה מעמיקה של המותג והתחרות בתחום בו המותג פעיל זיהינו פוטנציאל מהותי. פסלון שואפת להיות מובילת שוק בכל מותג אותו היא רוכשת, לשם כך, צעד בסיסי הוא לדעת להגדיר היטב את השוק והכוחות הפועלים ב ובזה אנו מצטיינים. , הכלים שפיתחנו יאפשרו בידנו לשדרג את פעילות המותג, היקף ההכנסות, כמו גם את הרווחיות. אני רוצה להודות ליזמי אפסלון - אור שמוש, סמנכ"ל הרגולציה, קובי אדרי, סמנכ"ל מכירות וינון שריאן, סמנכ"ל הטכנולוגיה, על הסיוע בהפיכתה של אפסלון לגורם מוביל בתחום, ואני סמוך ובטוח שנמשיך לייצר ערך עבור בעלי המניות".

גיוס של 21 מיליון שקל בהקצאה פרטית ממשקיעים מוסדיים מובילים

אפסלון הודיעה על גיוס של כ-21 מיליון שקל בהקצאה פרטית. בין הגופים שהשתתפו בגיוס נמצאים פסגות שהשקיע כ-7 מיליון שקל והפך לבעל עניין בחברה בעקבות הגיוס, מור, שהינו בעל עניין בחברה והשקיע כ-8 מיליון שקל, ארקין השקעות, קרן חצבים וקרן ארביטרז'. גיוס זה נועד לאפשר לחברה להרחיב את פעילותה בתחום הסחר והחנויות הווירטואליות, בין היתר, בהקשר לרכישת חנות באמזון תמורת כ- 6 מיליון דולר, עליה הודיעה החברה אתמול.

במסגרת גיוס ההון החברה תקצה למשקיעים כמות כוללת של כ-7.4 מיליון מניות רגילות וכ-1.86 מיליון כתבי אופציה לא במחיר מימוש של 400 אגורות לתקופה של 36 חודשים. מחיר המניה בעסקה הינו כ-280 אגורות. בהתאם להחלטת הדירקטוריון, החברה רשאית להגדיל את היקף הגיוס עד ל- 25 מיליון שקל, על פי שיקול דעת הנהלת החברה ובתנאי גיוס זהים.

  • עוד באותו נושא:
  • קבורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully