וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם חברתי לתמיכה וליווי של חיילים בודדים יוצא בקמפיין גיוס

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 15:58

עמותת "האח הגדול", מיזם חברתי לתמיכה וליווי של חיילים בודדים, יוצאת בימים אלו קמפיין גיוס המונים במטרה לגייס כ-500,000 שקל לפרויקט ללווי של כ-420 חיילים בודדים במהלך השנה

עמותת האח הגדול. יחצ,
עמותת האח הגדול/יחצ

עמותת "האח הגדול", מיזם חברתי לתמיכה וליווי של חיילים בודדים, יוצאת בימים אלו בקמפיין גיוס המונים במטרה לגייס כ-500,000 שקל לפרויקט ללווי של כ-420 חיילים בודדים במהלך השנה. קמפיין גיוס ההמונים יחל ביום חמישי 29.04 בשעה 20:00.

כאשר אנחנו מרגישים לבד אנחנו בדרך כלל פונים למקום הכי בטוח שלנו - המשפחה. ל-6,500 חיילים בודדים אשר שומרים עלינו בצה"ל אין משפחה שתתמוך בהם בעת שירותם הצבאי. הם עושים הכול לבדם. עמותת אח גדול הוקמה בידי החיילים הבודדים בעצמם כדי לשנות את חוויית הבדידות בשירות הצבאי. באמצעות אח גדול או אחות גדולה שמלווים אישית את החייל, מוענקת כתובת בגובה העיניים למגוון מצבים בהם החייל פוגש את ה"לבד".

במהלך 11 השנים האחרונות פותח מודל ייחודי של חניכה אישית, ובו 500 מתנדבים, כולם חיילים בודדים משוחררים. המתנדבים מהווים דוגמא אישית, ומודל לחיקוי עבור כ 1,500 חיילים לקראת יציאתם לאזרחות. יחד, אנחנו מעניקים לחיילים בין היתר, סיוע ביורוקרטי, גישור תרבותי, הנגשת מידע, קשר עם מפקדים, תמיכה רגשית, הגעה לטקסים והכי חשוב - חיבוק חם ואוהב. עלות הליווי של כל חייל היא 1200 שקלים במשך שנה. העלות כוללת מימון חבילות לחיילים לבסיסיהם, סיוע כלכלי חריג, מימון נסיעות ופגישות עם החיילים, כמו גם חבילות שי לימי ההולדת. אנו קוראים לך להצטרף אלינו למיזם ציוני-חברתי, שבאמצעותו אלפי צעירים מוצאים להם בית ומשפחה. אח גדול - לא לבד, ביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully