וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחס הזהב: ממציאת הפטנט לעיצוב גבות משיקה מותג איפור בישראל

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 16:49

ANASTASIA BEVERLY HILLS, מותג האיפור המוכר בארה"ב, מיובא לישראל על ידי קבוצת לילית קוסמטיקה, המרחיבה את פעילותה הקמעונאית. ההשקעה נאמדת בכ-1.5 מיליון שקלים

אנסטסיה בברלי הילס נחשב לאחד ממותגי האיפור הפופולריים בארה"ב. טכניקת עיצוב הגבות שהוצגה על ידי בעלת המותג אנסטסיה סוארה כבר ב-1998 בתוניתה של אופרה וינפרי, הפכה לסנסציה מידית, ומאז המותג ממשיך להמריא ולהמציא את עצמו מחדש בכל העת. המותג שמגיע לראשונה לישראל, יימכר בבלעדיות באתר החברה ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם.

יעל בילט סמנכ"ל השיווק ובעלים של לילית קוסמטיקה אמרה היום: "אנו גאים להשיק בישראל את מותג האיפור אנסטסיה בברלי הילס. חובבות הביוטי והאיפור בישראל חיכו למותג האמריקאי הרבה זמן. אנו זיהינו כי הקהל הישראלי, אשר מודע לחידושים בתחום הביוטי בעולם, מכיר את המותג ומצפה לו, ועכשיו גם יוכל ליהנות ממנו בישראל".

אנסטסייה בברלי הילס, "משולש הזהב" לעיצוב הגבות. דין סמט (Large),
אנסטסייה בברלי הילס, "יחס הזהב" לעיצוב הגבות/דין סמט (Large)

החדרת המותג לשוק הישראלי מהווה לנו אתגר

בילט הוסיפה: "בין מותגי האיפור הגדולים, מותג האיפור אנסטסיה בברלי הילס נחשב למקצועי ובעליו של פטנט יחס הזהב. טרנד הגבות הוא אחד הטרנדים המתחזקים בעולמות הביוטי בשנים האחרונות וללא ספק אנסטסיה הוא מותג שהוביל את הבשורה. החדרת המותג לשוק הישראלי מהווה עבורנו אתגר מרגש, עם קבלת מותג חזק ורציני, פעיל ברשתות החברתיות בעולם ועם כוח עצום בין מובילי דעת הקהל בתחום בעולם ובישראל".

לישראל יגיעו בתחילה, למעלה מ-200 מוצרי איפור שונים של אנסטסיה בברלי הילס.

אנסטסיה בברלי הילס, לראשונה בישראל. דין סמט (Large),
המותג שהתגלה לראשונה בתכניתה של אופרה וינפרי, הגיע לישראל/דין סמט (Large)

יחס הזהב - השיטה כפטנט

מותג האיפור אנסטסיה בברלי הילס נוסד והוקם על ידי יזמית הביוטי, וכיום בעלת המותג אנסטסיה סוארה, ומושתת על שיטת עיצוב הגבות "יחס הזהב" שיטה יחודית ובלעדית בפיתוחה האישי, ובהשראת העקרונות העתיקים של הפרופורציה האלוהית, פיתחה אנסטסיה את אופן עיצוב הגבות, שנועד לשפר ולהדגיש את תווי הפנים של כל אישה באופן האידיאלי.

סוארה היא המייסדת, המנכ"ל והכוח המניע שעומד מאחורי המותג המצליח שמוביל בתעשיית הביוטי הבינלאומית. לצד פיתוח המותג שלה, היא עשתה רבות גם למען נשים וילדים. למענם הקימה את Anastasia Brighter Horizon, קרן התומכת ומקדמת את חייהם של צעירים היוצאים ממערכת האומנה.

מחזור המכירות של המותג בעולם עומד על כ-500 מיליון דולר. המותג משווק ב-30 מדינות ברחבי העולם, כגון: ארה"ב, ספרד, איטליה, צרפת, גרמניה, מדינות באסיה כגון הונג קונג והודו, המזרח תיכון - דובאי וערב הסעודית.

מחירו מוצר בודד, ינוע בין 45-210 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully