וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בזק בינלאומי עצרו את חיובי הלקוחות, בעקבות המיזוג הצפוי עם yes

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 17:20

העובדים עוצרים גם הוצאת סחורה וציוד מהמרכז הלוגיסטי. בחברה הוכרז לפני כחודש סכסוך עבודה על רקע כוונת ההנהלה לבצע שינויים ארגוניים, שימזגו את בזק בינ"ל לתוך yes. לטענת העובדים, המיזוג עם חברת הלוויין יפגע דרמטית ב-1,300 העובדים.

מחאת עובדי בזק בינלאומי: בעקבות המשך מה שהם מכנים "הצעדים החד-צדדיים של ההנהלה" עצרו העובדים את החיובים של הלקוחות עבור החודש האחרון. כתוצאה מכך, לא יוצאו חשבוניות וחברות האשראי לא יקבלו בקשות לחייב את לקוחות בזק בינלאומי.

כמו כן, הפסיקו העובדים הוצאת סחורה וציוד מהמרכז הלוגיסטי לכלל לקוחות החברה.
הרקע לעיצומים החדשים הוא הודעת הנהלת החברה לעובדים באופן חד-צדדי על כוונתה שלא לפתוח את חדר האוכל, ללא מתן תאריך יעד לפתיחתו או מציאת פתרון אחר. לטענת העובדים, במשך חודשים רבים הנהלת החברה גוררת רגליים כשבפועל היא מקדמת את הפיכת חדר האוכל לחוות שרתים, בלי לתת מענה לעובדים.

לפני כחודש הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בבזק בינלאומי בעקבות התוכנית של הנהלת החברה ודירקטוריון קבוצת בזק לבצע שינויים ארגוניים משמעותיים שיפרקו את בזק בינלאומי לחלקים וימזגו אותה עם חברת הלוויין yes. הצעדים הללו צפויים לפגוע דרמטית בכ-1,300 עובדי החברה.

העובדים עצרו לאחרונה פרויקטים הקשורים לחברות פלאפון ו- yes וביטלו ישיבות משותפות עם שתי החברות. בנוסף, נעצרה העבודה על פרויקט CRM אלפא, כולל ישיבות, פיתוחים ועבודה על המערכת. גם פרויקט הסיבים "פייבר פלוס" נעצר.

לפני כשלושה שבועות הפגינו העובדים מול ביתו של יו"ר בזק גיל שרון ברמת אביב. העובדים החזיקו שלטים בהם נכתב בין היתר: "בזק - להרגיש בבית ולהרוס אותו", "בזק בינלאומי זה הבית שלי", "העובדים זה לא מספר", "מגיע לנו יותר ממנכ"ל בשליש משרה" ו"לא זורקים לפח חברה מספר 1".

עובדי בזק בינ"ל עצרו את העבודה. דוברות ההסתדרות,
עובדי בזק בינלאומי מפגינים לפני שלושה שבועות. החליטו לפגוע להנהלה בכיס/דוברות ההסתדרות

תגובות מנהיגי המאבק והנהלת החברה:

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והייטק בהסתדרות, יקי חלוצי: "סגירת חדר האוכל לעובדים בלי לתת כל פתרון ראוי אחר היא עוד צעד שמראה לאן הידרדרה ההנהלה. כל זאת בשעה שמנכ"ל החברה רן גוראון מחלק לעצמו ולחבר מרעיו בונוס שמנמן של 8 מיליון שקל. לא מקבלים בונוס על כישלון ניהולי. אם מישהו מהמנותקים הללו חושב שהוא יכול לפעול חד-צדדית מעל ראשנו, הוא טועה בגדול".

יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי, לימור ליברמן-לביא: "שנת הקורונה החולפת הייתה מורכבת וקשה, ובמהלכה עובדים רבים נאלצו לעבוד מהבית על כל המשתמע מכך מבחינת הוצאות, ובמקביל ההנהלה חסכה הרבה מאוד כסף על חשבונם. עכשיו, כאשר העובדים חוזרים למשרדים, הנהלת בזק בינלאומי לא רק שסגרה את חדר האוכל שלהם כדי למקסם רווחים, אלא גם לא מוכנה לתת פיצוי הולם לעובדים שיאפשר להם לרכוש ארוחת צהריים במחיר הוגן. לצערי, ההנהלה לא רואה את העובדים ומנצלת אותם בצורה צינית תוך גרירת רגליים מתמשכת".

מהנהלת בזק בינלאומי הגיבו לאירועים: "שוק התקשורת עובר שינויים משמעותיים, בראשם החלטת משרד התקשורת לבטל את הפרדת ספק תשתית באינטרנט, המצריכה היערכות מחדש. ועד העובדים החל בעיצומים ואנו נעשה כל מאמץ כי בסופו של דבר לא תהיה פגיעה בלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully