וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס קפה מחדשים: חליטת קפה קר בפחית של המותג BeanZ

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 19:42

Cold Brew - בטיימינג מושלם לאביב, מותג הקפה BeanZ מבית שטראוס קפה, שהביא למודעות את פולי החוואים הטריים, משיק בישראל קפה קר בפחית

Cold Brew, הוא קפה אמיתי קר בפחית, המיוצר בתהליך ממושך וטבעי של חליטה קרה, ועשוי 100% פולי ערביקה משובחים.

עד לפני מספר שנים, ניתן היה ללגום את החליטה הקרה רק בבתי הקפה הבוטיקיים או בהכנה ביתית, אולם בשנים האחרונות, במקביל להתחזקות מגמת הגידול בקטגוריית משקאות RTD (Ready to drink), הפכה החליטה הקרה, לזמינה בבקבוקים ופחיות ברחבי העולם.

שנכנס לראשונה בישראל למרכולים והרשתות, מתחרה במשקאות קפה עתירי סוכר, במשקאות אנרגיה ובמשקאות קלים. קטגוריית הקפה הקר צומחת בקצב של 6% ברחבי העולם.

ה-Cold Brew, הוא חליטה קרה של קפה, אשר הפך בשנים האחרונות לאחד המשקאות הלוהטים בסצנת הקפה הקר העולמית. סוד הפופולריות שלו נעוץ בשיטת ההכנה הייחודית והפשוטה, אך כזו הדורשת מיומנות וניסיון.

בינז קולד ברו. גל קלדרון  (Custom),
בינז קולד ברו/גל קלדרון (Custom)

הקפה מיוצר כחליטה מפולים טריים

פולי הקפה הטריים הקלויים, עוברים תהליך טחינה לגודל גרגר אופטימלי, ומיד לאחר מכן מושרים במשך 12 שעות במים צלולים וקרים.

עקב תכונות המסיסות השונות שלהם, מחלצים המים הקרים, בעדינות ולאורך זמן, טעמים שונים מפולי קפה, ומתקבל משקה צלול בו מודגשים הטעמים המתקתקים והפירותיים של הקפה, בעוד שטעמיו המרירים מורגשים פחות.

שיטת הכנה זו, שונה מהכנת קפה במכשיר אספרסו או טכניקות חליטה חמה אחרות. המשקה המתקבל אינו דורש המתקה, וחובבי הקפה שותים אותו כפי שהוא, צונן מאוד או על קרח.

בינז, קפה קר. רועי בוקבזה,
בינז, קפה קר/רועי בוקבזה

מיוצר חומר גלם אחד

קפה Cold Brew הינו טבעי לחלוטין, ללא תמציות, אבקות או חומרי טעם ריח ונקי מחומרים משמרים. תודות להיותו מוצר "תווית נקיה", המיוצר מחומר גלם אחד בלבד, הוא ניחן בערך קלורי נמוך במיוחד ולכן פופולרי בקרב העוסקים בספורט, והשומרים על אורח חיים בריא.

פולים מחוות בוטיק קטנות

BeanZ, הינו מיזם מבית שטראוס קפה, מחברות הקפה המובילות והגדולות בעולם, אשר חרטה על דגלה מומחיות לצד קיימות.

עם קשרים ענפים בחוות גידול קפה בכל העולם, רוכשים מומחי הקפה של BeanZ את הפולים, ישירות מחוות בוטיק קטנות שנבחרו בקפידה, ואיתם הם שומרים על קשר רציף והדוק.

פולי הקפה הטריים עוברים תהליכי קלייה מותאמים, במנות קטנות וטריות מרבית. אלו מותאמים למכונת הקפה, הטוחנת את הפולים, סמוך למועד הכנת הקפה בבית הלקוח ומוצעת יחד עם אספקת פולים קבועה במסלול מינוי חודשי ללא התחייבות.

את ה-Cold Brew ניתן יהיה לרכוש בשלוש פחיות שונות: עם חלב קר, נטול סוכר לחלוטין או ממותק מעט, ברשת AM:PM, רשת קפה עלית וכן בבתי הקפה של BeanZ באזור המרכז, ובבתי הקפה המגישים קפה BeanZ ברחבי הארץ.

החל מחודש מאי 2021, תתרחב ההפצה לחנויות נוחות מובחרות נוספות. מחיר מומלץ באתר בינז: 10 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully