וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הדבר הכי שווה שאתם יכולים לעשות בעבודה בקיץ הזה

בשיתוף בירבזאר

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 16:20

מבשלת בירבזאר מציעה את "בירבזאר לעסקים", מתנה שמתאימה לימי כיף ואירועים מיוחדים בחברה שלכם. עשרות כבר ניסו ונהנו, כולל שיעור טעימות "אונליין" עם המאסטר. ועכשיו יש גם מארז מיוחד, עם ערכה ייחודית להכנת פוקאצ'ה ביתית, שזורמת בול עם הבירה

בירבזאר שבועות. יח"צ,
בואו לעשות שמח יותר לכל המשרד/יח"צ

בשעה טובה, החיים בישראל מתחילים לחזור למסלולם אחרי שנה לא פשוטה וזה אומר בין היתר, שרובנו גם שבים אט אט למשרד ופוגשים את העמיתים והחברים לעבודה. ואם יש משהו שברור לכולנו, זה שהווי משרדי, מכל סוג שהוא, מהווה חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד מהצלחת המשרד. במקום בו יש אווירה טובה ועובדים שמחים - יש תפוקה חיובית ואיכותית יותר.

בדיוק בגלל זה, אתם פשוט חייבים להכיר את "בירבזאר לעסקים" - המתנה האולטימטיבית למשרד שמחפש משהו יוצא דופן, טעים ומיוחד להרמת הכוסית הבאה שלו, או רוצה לפנק את העובדים עם מתנה יפה שהם יכולים לקחת הביתה.

בירבזאר מציעה לכם מארז חגיגי ושווה במיוחד, שכולל את הבירה המעולה שלהם כמובן ולצדה, ערכה מיוחדת להכנת פוקאצ'ה ביתית, שמתאימה בול לאווירה ולטעם.

רוצים לפנק את המשרד עם מארז מיוחד?

בירבזאר שבועות. יח"צ,
בירה בעבודת יד, עם טעם מדהים/יח"צ

בירבזאר היא מבשלת בוטיק כחול-לבן שאין דומה לה. בזכות ציוד איכותי ויצירתיות, היא מייצרת בירות לא שגרתיות ומלאות בשילובי טעמים מפתיעים והכל עם שליטה מדויקת על הטעם, הצבע, הטריות והמרקם של כל אחת ואחת מהבירות.

לבירבזאר יש כיום תשעה טעמי בירה שונים וכולם מכונים גם יחד "בירות קראפט", או במילים אחרות - הדבר שהכי קרוב לבירה בעבודת יד. הכל מיוצר עם חומרי הגלם הטובים ביותר בשוק ומתאים לכל עונה ותקופה בשנה וכעת כאמור, כל הטוב הזה יכול להגיע גם למקום העבודה שלכם.

בבירבזאר שמחים ללכת יד ביד עם כל מקום עבודה ומבטיחים שירות אישי וצמוד לכל לקוח. רוצים להוסיף לבירות שלהם משהו ממותג במיוחד עבור המשרד שלכם? בשמחה. בא לכם לשנות משהו בתרכובת מארז הבירות המהמם שהם מספקים לכם? בכיף. אפשר (מומלץ!) גם להוסיף כרטיס ברכה אישי לעובדים, אותו בירבזאר אפילו יעזרו לכם להכין והבונוס - המשלוח מגיע לכל פינה בישראל, לא משנה איפה המשרד או העובדים נמצאים.

בירבזאר שבועות. יח"צ,
מגוון אפשרויות, שיתאימו לכל אחד/יח"צ

כבר היום יש עשרות חברות שנהנו מחוויית "בירבזאר לעסקים" וההמלצות בהתאם. הקונספט מושלם לאירועי חברה, שיתופי פעולה, מתנות, ימי כיף ואפילו פעילויות, כאשר מומחי בירות הקראפט של בירבזאר מעבירים את ההרצאות.

כך למשל, ה-Brew Master של בירבזאר, ליאור וייס, העביר למספר חברות ערב טעימות אונליין בשיא הקורונה. איך זה עבד? כל עובד קיבל לביתו את מארז 12 הבירות של בירבזאר והתחבר לזום. בהובלת ליאור, עשרות העובדים פתחו שלוש מהבירות וטעמו מהן בצורה מודרכת. "עשינו את זה בדיוק ב-Happy Hour שהמשרד נהג לעשות בימים שגרתיים", מסביר ליאור. "אז הסברתי להם על הכנת הבירות והסגנונות השונים, ואיך טועמים נכון כדי להרגיש את ההבדלים בין הסגנונות. ואז שתינו יחד והתגובות היו מעולות. כולם אמרו שהם נהנו מאוד ולמדו דברים חדשים ועבור רובם זו הייתה הפעם הראשונה בה הם טעמו בירה בצורה מקצועית".

הימים מתחממים, המצב רוח משתפר ואם אתם רוצים לעשות משהו שהעובדים שלכם לא יישכחו לעולם - בירבזאר לעסקים הוא התשובה שחיפשתם.

רוצים להשאיר פרטים? היכנסו לאתר בירבזאר לעסקים

בשיתוף בירבזאר
  • עוד באותו נושא:
  • בירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully