וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד הפלסטיק: שיתוף פעולה של אדידס עם דיסני

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 11:44

adidas X Disney - may 4th be with you - הקולקציה בעלת העיצובים הירוקים שכבשה את העולם עכשיו במהדורה מיוחדת ל''יום מלחמת הכוכבים'' כאשר הכוכב הראשי הוא יודה

נעלי יודה של אדידס. יחצ,
לא קל להיות ירוק. נעלי יודה של אדידס/יחצ

חברת adidas משיקה בשיתוף עם דיסני דרופ נוסף לקולקציה הירוקה המוקדש כולו למלחמת הכוכבים ולכוכב הירוק שלה תחת הסלוגן ''זה לא קל להיות ירוק''.

הדרופ החדש יכלול דגם נעלי סטן סמית מעוצבות וחולצת טי שרט במהדורה מוגבלת במיוחד למעריצים שלא יכולים בלי. הנעליים מעוטרות במשפטים כאשר החיבור בין המשפטים יוצר - "DO IT OR DO NOT, THERE IS NO TRY" אם קריצה למתחרים.

על פי הארגון הסביבתי העולמי Parley for the Oceans (פארליי): למרות שקשה לדעת נתונים מדויקים, דו"ח מ- WSPA משנת 2012 מצביע על כך שבין 57,000 ל -135,000 לווייתנים מסתבכים בפסולת ימית מפלסטיק מדי שנה בנוסף למיליונים העשויים להעריך - אך ככל הנראה- מיליונים - של עופות, צבים, דגים ומינים אחרים המושפעים מפלסטיק פסולת ימית.

באדידס עובדים כבר שנים רבות על הצעד הבא במסע לסיים את פסולת הפלסטיק. הקולקציה באה לייצג גישה חדשה לעיצוב בר קיימא ולהדגיש את מחויבותו של המותג לעתיד טוב יותר עבור כדור הארץ שלנו. לשם כך אדידס מאגדת את דמויות האנימציה הירוקות האייקוניות ביותר לצד סטן סמית, האדריכל הדיגיטלי אידריס סנדו והשחקנית ואושיית הרשת יארה שהידי לקמפיין להעלאת המודעות לחשיבה סביבתית.

בקולקציה פרטים ייחודיים והפניות לדמויות, כגון מדרסים גרפיים, פרטים מובלטים, גרפיקה מודגשת, הדפסים שובבים ואפשרויות תחרה נוספות. כל הדגמים מיוצרים בתו תקן PRIMEGREEN ועל גבי מדרס גומי ממוחזר.

הקולקציה מציגה את העיצוב של הנעל האייקונית ומספר פריטי לבוש בהשראת מספר דמויות דיסני, פיקסאר, מלחמת הכוכבים ™ והדמויות האיקוניות של מארוול, , רקס מצעצוע של סיפור, יודה מגלקסיית מלחמת הכוכבים, טינקר בל מפיטר פן, WALL-E מ- WALL-E, קרמיט צפרדע החבובות, ומייק ווזובסקי, ממפלצות בע''מ.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully