וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליל חוגגת 20 לרכישת השליטה על ידי צורי דבוש

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 13:09

באירוע הרמת כוסית בהשתתפות העובדים וההנהלה בירך פרדי אבוקרט, מנכ"ל קליל, את דבוש על ההישגים של החברה ואיחל לעוד שנים ארוכות ומוצלחות

מימין לשמאל אלי גז העובד הוותיק ביותר בקליל ,
פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל , וצורי דבוש יו"ר קליל. מורג ביטן,
מימין לשמאל אלי גז, העובד הוותיק ביותר בקליל , צורי דבוש יו"ר קליל ופרדי אבוקרט מנכ"ל קליל/מורג ביטן

הנהלת חברת קליל והעובדים ציינו בימים אלו בהרמת כוסית 20 שנים לרכישת קליל ע"י צורי דבוש. רכישת קליל על ידי דבוש (יו"ר) התרחשה ב- 2001 וראתה קשיים רבים בתחילת הדרך, עד לתפנית שהתרחשה בשנת 2004, עת הפכה קליל מעסק בקשיים לחברה צומחת ומשגשגת המטמיעה טכנולוגיות חדשניות ומוסיפה להתפתח עיסקית.

בשנת 2020 היה הרווח הגלומי שk קליל 114מיליון שקל ושיעור הרווח הגלומי 31.3%, כשהרווח הנקי היה 49.3 מיליון שקל.

באירוע מרגש בנוכחות עובדי החברה, מנהלי החברה, ויו"ר ועד עובדי קליל, מנה המנכ"ל פרדי אבוקרט את הישגי החברה לאורך השנים בהובלתו של צורי דבוש: הטמעת תרבות ארגונית קשובה, מחויבת ומקצועית, יצירת מובילות טכנולוגית והפיכתה של קליל למותג על המוביל בישראל בתחום ענף האלומיניום והחלונות. צורי הוביל להתרחבות ושכלול המפעל והייצור".

לאורך השנים החברה רשמה מאות פטנטים ומדגמים רשומים בתחום פעילותה. המנכ"ל איחל ליו"ר המשך שנים רבות של שגשוג והצלחה וציין כי בימים אלו קליל נמצאת בתנופת צמיחה גדולה שכוללת הקמת מצבעה מתקדמת, מפעל תריסים בטכנולוגית 4.0.

כשי מרגש הוגש ליו"ר סרט שצולם עם עובדי החברה דרכו מעבירים העובדים והמנהלים את תחושתם לגבי צורי והחברה. וכן יצירת אומנות שהוכנה במיוחד על ידי עובד המפעל.

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully