וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרונות Fintech חדשים? היוזמה של מלם תים ובנק ירושלים

29.4.2021 / 7:17

קבוצת מלם תים בשיתוף בנק ירושלים והטכניון, ערכו אתמול האקתון בנושא "פתרונות FINTECH שיעצבו את המחר", בו השתתפו סטודנטים ובוגרים מהטכניון. תעשיית הפינטק הנה מהמובילות, צומחות ומעוררות ענין בעולם ההיי-טק

מלם תים. Shviro Photos,
תחרות מוצלחת/Shviro Photos

קבוצת מלם תים בשיתוף בנק ירושלים והטכניון, ערכו אתמול האקתון בנושא פתרונות "FINTECH שיעצבו את המחר", בו השתתפו סטודנטים ובוגרים מהטכניון. תעשיית הפינטק הנה מהמובילות, צומחות ומעוררות ענין בעולם ההיי-טק. מדובר בתחום חדשני המשלב בין טכנולוגיות מתקדמות לפיננסים, במטרה לייעל תהליכים ולהנגיש שירותים פיננסיים, תוך הגברת התחרות לטובת הצרכנים.

במסגרת האקתון, עבדו הסטודנטים על פיתוחים חדשניים בעולמות השירותים הפיננסיים, ביחד עם מנטורים בכירים מבנק ירושלים, קבוצת מלם תים וגורמים מובילים נוספים מהתעשייה . הסטודנטים זכו למפגשי חשיפה והרצאות בנושא בנקאות פתוחה, בניית תכנית עסקית, טכנולוגיות מתקדמות לרבות: Machine Learning, Cloud, IoT ועוד, מפי מומחים טכנולוגים של מלם תים ובנק ירושלים אשר גם סייעו לסטודנטים לחדד ולמנף את הרעיונות פורצי הדרך בתחום הפינטק של המחר.

בתום יום ארוך של פיתוח, וסיעור מוחות, נבחרו 3 צוותים מנצחים אשר זכו בפרסים כספיים בשווי עשרות אלפי שקלים. במקום הראשון זכתה הבורסה למשפיעני רשת, במקום השני WAZE פיננסי- מערכת המלצות פיננסית ובמקום השלישי: מערכת המלצות פרונטליות למשכנתא.

אודי וינטראוב מנכל משותף במלם תים, אשר שפט בתחרות והעניק את הפרסים לזוכים הדגיש כי: "אני גאה ונרגש לקחת חלק במיזם החדשני ומקווה שהרעיונות היצירתיים והטכנולוגיים שנוצרו בהאקתון, אכן יסייעו לעצב את עולם הפינטק של המחר. מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, לרבות למגזר הפיננסי. חדשנות הנה חלק מה-DNA שלנו, כמו גם פיתוח המשאב האנושי ומומחים בפרט. שמחנו לרתום את בנק ירושלים שהנו לקוח אסטרטגי שלנו, לטובת האקתון עבור דור העתיד של הטכניון, מוסד טכנולוגי בעל מובילות טכנולוגית עולמית. אין ספק שמדובר בשילוב מנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully