וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד פייזר ומודרנה: ענקית הצעצועים שכבשה את הפסגה העולמית

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 15:45

חברת מאטל, המספקת את בובות "ברבי" ומשווקת את מוצריה גם בישראל, נבחרה לאחת מ100 החברות המשפיעות בעולם פי מגזין "טיים". זאת לאחר שפורסם כי הכנסותיה זינקו ב47% ברבעון הראשון של 2021

מאטל. יחצ,
ברשימה מכובדת. בובות מאטל/יחצ

לצד חברות פייזר ומודרנה, אילון מאסק עם שתי נציגויות, ליגת הNBA והפרמיירליג האנגלית מייצגות את הספורט, שלל אפליקציות ופיתוחים וגם חברות ענק שהובילו את העולם בזמן מגיפת הקורונה, יצרנית הצעצועים האמריקאית מאטל, נבחרה לאחת מ100 החברות המשפיעות בעולם, על פי מגזין "טיים" ובכך ממשיכה להוביל את שוק הצעצועים.

בטיים מגזין אומרים: "שעמום המגיפה היטיב עם חברת מאטל, החברה שעומדת מאחורי כמה ממותגי הצעצועים האיקוניים ביותר בעולם, כולל ברבי ו-Hot wheels. מכירותיה המקוונות ב -2020 עלו ב -50%, מכיוון שבובות, משחקים ופאזלים, נחטפו מהמדפים הווירטואליים. למרות זאת, המנכ"ל ינון קרייז כבר לא רואה במאטל חברה לייצור צעצועים בלבד. במקום זאת, הוא אומר, מה שהם עושים זה IP, עם עשרות פרויקטים של קולנוע וטלוויזיה בפיתוח והפקה בשותפות עם חברות בידור גדולות ושחקנים גדולים. (תחשוב על סרט ברבי, שנכתב יחד על ידי גרטה גרוויג ונח באומבך, בכיכובם של מרגוט רובי, ותוכניות המשחק של אונו ו- Whac-A-Mole.) "ההזדמנות עבורנו היא להתרחב מעבר למעבר הצעצועים", אמר קרייז למגזין טיים.

יצרנית הצעצועים האמריקאית מאטל פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה לרבעון הראשון של 2021. הכנסות החברה, שמוכרת בעיקר בשל בובת ברבי הפופולרית, זינקו ברבעון הראשון ב-47% לעומת הרבעון המקביל. כמו כן החברה העלתה את תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה לצמיחה שתנוע בטווח שבין 6%-8%.

ההכנסות מבובות, בהובלת אחד המותגים המוכרים בעולם הצעצועים - בובת הברבי - זינקו ב-22% לעומת התקופה המקבילה.

גם בישראל נרשמה צמיחה יפה וגידול משמעותי במכירות החברה ברבעון הראשון של 2021. EFN United היא נציגת מאטל בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של מאטל ברשתות וחנויות בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully