וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג חדש בשוק המשקאות מתכונן לתחרות עם היצרניות הגדולות בארץ

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 15:03

גרופר, משקה מוגז טבעי ואורגני, נכנס לקטגוריית המשקאות הקלים ומתכונן לתחרות מול החברות הגדולות, אחרי סבב ראשון של גיוס המונים

לירון קופר ויובל גרודק הם זוג יזמים שפיתח מותג למשקאות קלים עצמאי 'גרופר' - המשקה המוגז האורגני המיוצר מפרי אורגני, מינרלים וגז, ויהיה הראשון מסוגו בישראל.

את הקריירה בתחום העסקי, עזבו שניהם כדי להקדיש את זמנם ומרצם לקידום אג'נדה לצריכה בריאה של משקאות, בשאיפה שתיצור שינוי תודעתי ובמטרה לייצר מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם.

סטייליג: אדר קיילון. יובל גרודק,
המשקאות של גרופר/יובל גרודק

אלטרנטיבה בריאה למשקאות המוגזים

פיתוח המוצר ארך כשנתיים וכלל דיוק של הטעמים ואיזונם, התאמת המוצר לשוק, הפחתה בכמות הקלוריות, מציאת חומרי גלם הנכונים כולל בחירת הבקבוק (זכוכית מתכלה), עיצוב ומיתוג צעיר וחדשני.

פנייתם של היזמים לעסוק בתחום הבריאות, הגיעה ממקום אישי. לטענתם, צריכה של מוצרים בריאים ביומיום, נשענת על ההבנה וההיכרות עם עולם התזונה הבריאה וחשיבותה לגוף ולנפש. המודעות לכך גוברת בשנים האחרונות ולכן, החליטו היזמים להביא את האלטרנטיבה למשקה בריא גם לישראל.

יובל גרודק, שותף, מייסד ומנכ"ל. גרופר. גרופר,
יובל גרודק, שותף, מייסד ומנכ"ל גרופר/גרופר

מגמת הבריאות נוגעת בכל תחום

היזמים במגעים מתקדמים עם מספר מפיצים מרכזיים בשוק וביו הראשונים שחתמו איתם על הסכם הפצה הם ניצת הדובדבן. המוצר עתיד להימכר בעלות משוערת של כ-9 שקלים.

יזמי "גרופר" מוסרים: "אנחנו רוצים להיות הפיילוט של החדרת התחום לישראל. הקיבעון של היצרניות הגדולות בשוק המשקאות בישראל יכול וצריך להישבר. בכוונתנו להוכיח שהצרכן בשל לצרוך מוצרים טבעיים ופחות מזיקים. זה הרי קורה בהמון תחומים אחרים כמו קוסמטיקה, מזון לא מעובד, אופנה מבדים טבעיים, וכמובן תחומי הגנה על האדם והטבע כמו בניה ירוקה, ומעבר לרכבים מונעים בחשמל או גז טבעי, אך הגיוני שזה יקרה גם בשוק המשקאות הקלים".

לירון קופר, שותף, מייסד ומנהל תפעולי. גרופר,
לירון קופר, שותף, מייסד ומנהל תפעולי/גרופר

חיבור עסקי עם בכיר לשעבר בתחום המשקאות

רונן אבישר, שכיהן בתפקידים בכירים בחברה המרכזית למשקאות ב-12 השנים האחרונות, החברה הגדולה בישראל למשקאות קלים, כמנכ"ל קרלסברג בשנים 2016-2019 ומנכ"ל משקר בשנים 2008-2016 ובנוסף לכך כסמנכ"ל IBBLS זרוע האלכוהול של החברה בשנים 2001-2008. הוא בעל ניסיון בשוק מוצרי הצריכה והמשקאות המקומי והחדרת מוצרים חדשים לשוק ובעל ידע רחב וקשרים בשווקים בינלאומיים.

אבישר אהב את הרעיון למשקה האורגני "גרופר", את נראות המוצר, את הבידול ואת ההתאמה לדרישות הצרכנים, וכיוון שהיה חיבור טוב עם היזמים מהפגישה הראשונה, הוא החליט להיות חלק במיזם ולהשקיע זמן, ידע וקשרים, כדי לעזור ל"גרופר" לחזור בהצלחה לשוק המשקאות הקלים בישראל.

רונן אבישר, חיבור מהרגע הראשון. גרופר,
רונן אבישר, בכיר בתחום המשקאות בישראל. חיבור מהרגע הראשון/גרופר

על כל מדף, שולחן ומקרר בישראל

"כרגע, הייצור מתבצע באירופה מכיוון שלא ניתן לייצר במפעלים הקיימים, אך בהמשך אנו מקווים שביקבוק המוצרים יעבור לייצור מקומי. הייצור בחו"ל מאפשר לנו להגיע לשווקים זרים בקלות, ואף מגיעות אלינו פניות ממספר גורמים שכרגע אנחנו לא מקדמים כי חשוב לנו לעשות את החדירה הראשונית בשוק הישראלי".

היזמים משתפים: "המוצר שלנו מתאים לשיווק בחנויות הבריאות ולאנשים שמחפשים תחליף בריא יותר למשקאות קלים קיימים שהם צורכים היום. המטרה העיקרית של "גרופר", היא להביא לשינוי צרכני ולהיות על כל מדף, מקרר, ושולחן בישראל, ומוסיפים כי, במהלך פיתוח הטעמים, ביצענו עשרות מבחני טעם וחלקם אף צולמו. אם לתאר את הטעם במילים, היינו אומרים שהוא פירותי, תוסס, קליל ומתוק בארומה טבעית".

החברה היחידה בתחום שפועלת כסטארט-אפ

"אנו החברה הראשונה שפועלת במודל של סטארט אפ בעולם המשקאות בישראל, הכח הוא בקהילה וביצירת מוצר שיהיה אלטרנטיבה טובה לצריכה בריאה. אחת המטרות שלנו היא לייצר מרכז ידע והסברה, לצריכה נכונה ואורח חיים בריא ובנוסף, לערב את קהילת המשקיעים והתומכים שלנו בחברה ככל האפשר". מסבירים היזמים.

אחרי מחקר מקיף ושנתיים של פיתוח ומציאת פתרונות לייצור מחוץ לישראל, "גרופר" סיים בהצלחה, פרויקט מימון המונים בהדסטראט ועבר לשלב הציבורי בפלטפורמת FUNDIT של הדסטארט. עד כה גייסו היזמים למותג "גרופר", 1,433,324 שקלים ותהליך הגיוס ימשיך עד שיגיעו ליעד, העומד על 4 מיליון שקלים.

https://invest.fundit.co.il/project/1259

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully