וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של תינוק באוויר: למוצרים האלו יש טעם, רוך וריח של תינוקות

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 18:22

לכבוד יום התינוק הבינלאומי, שמצוין היום (א'), אספנו עובדות מעניינות על המותגים האייקוניים שמלווים אותנו כבר עשרות שנים ומסרבים להתבגר. בקטע טוב כמובן

מזון תינוקות הוא אחד הנושאים המעסיקים ביותר את ההורים בשנים הראשונות בהתפתחות ילדיהם.

בשנת 1927, משפחת גרבר, בעלים של מפעל בארה"ב לייצור אריזות לפירות וירקות, שינו את עולם מזון התינוקות.

בלוגו של החברה מופיעה דמותה של תינוקת, שהפכה לתינוקת הכי מפורסמת בעולם. התינוקת היא אן טרנר קוק, שבבגרותה הפכה למורה וסופרת ספרי מסתורי. דמותה אוירה על ידי דורותי גרבר, ונבחרה על ידי החברה, במסגרת תחרות שנערכה ב-1928 לבחירת לוגו החברה. יש הטוענים כי חלק מהסיבות להצלחתה הגדולה של החברה, טמונות בהחלטה הגרפית שנלקחה כבר אז.

גרבר, המותג מזון התינוקות הוותיק, מדורג במקום הראשון במדד האמון בקרב הורים בארה"ב במזון תינוקות, לפי הסקר הגלובאלי של חברת BrandSpark, בנוסף, זוכה המותג לפופולריות ומעורבות צרכנים גבוהה בכל העולם.

גרבר מוביל מעל ל-90 שנה את תחום מזון התינוקות בעולם. בישראל, גרבר מבית אסם נסטלה, משווקת כמחיות מיתולוגיות בצנצנות זכוכית וכמחיות באריזת פאוץ', המעודדים אכילה עצמאית של התינוק, באריזה הנוחה לשימוש גם מחוץ לבית.

גרבר מציגה מגוון טעמים בשילובים של פירות וירקות, שאושרו לגידול המיועד במיוחד עבור מזון תינוקות, תחת פיקוחה של החברה, ומיוצרים בהתאם לסטנדרטים הקפדניים למזון תינוקות של חברת נסטלה העולמית.

גרבר, מזון לתינוקות משנת 1928. סטודיו אסם,
גרבר, מזון לתינוקות משנת 1928/סטודיו אסם

ריח של תינוק - זהירות זה ממכר

אויש הריח! לתינוקות יש ריח מיוחד ומעטים האנשים שאדישים לריח הזה. הריח הכי מוזהה עם תינוקות בישראל הוא הריח של הסבון המיתולוגי, נוזלי בצבע תכלת "קמיל בלו" של ד"ר פישר.

קמיל בלו של ד"ר פישר, היא הסדרה הוותיקה המיתולוגית והמוכרת ביותר לטיפול בתינוק, המצאה ישראלית לחלוטין שפותחה ע"י ד"ר אלי פישר במיוחד לשמירה על עורו העדין של התינוק, לניקוי עדין ולהגנה מיובש, היפואלרגני ומתאים לשימוש יומיומי.

בשנת 1973, הוחלט בחברת ד"ר פישר להיכנס גם לתחום הקוסמטיקה, אז פותח המותג "קמיל בלו" לראשונה ותוך מס' שבועות התקבל אישור משרד הבריאות לשיווקו, בתחילה לבתי המרקחת ואז פרצה גבולות ונכנסה לתחום הקוסמטיקה הטיפולית.

ד"ר אלי פישר מספר: "לפני שהמוצר יצא לשוק, עלתה ההתלבטות כיצד לקרוא לו. גורם מהחברה הציע לקרוא לו "קמיל', מפני שיש בו תמצית של צמח הקמומיל, ובגרמנית הקמומיל נקרא קמיל. כיוון שבתכשיר היה אזולן, שצבעו כחול, נוספה המילה "בלו", וכך נולד שם המוצר, שמאז ועד היום נקרא קמיל בלו".

קמיל בלו, נחל הצלחה רבה ובתוך שנה הפך למוצר מוביל, אותו היה אפשר למצוא כמעט בכל בית בישראל. כמעט כל אם לתינוק הכירה את התכשיר, וכבר בחודשים הראשונים נמכרו עשרות אלפי יחידות בחודש.

לפי החוק דאז, מותר היה למכור מוצרים קוסמטיים גם מחוץ לבתי מרקחת וכך בפעם הראשונה התחילו בד"ר פישר למכור מוצרים לחנויות. קמיל בלו נמכר גם לחנויות השק"ם, שנחשבו באותם ימים כמובילות למכירת מוצרי קוסמטיקה.

במרוצת השנים, פותחו מגוון מוצרים לתינוקות מסדרת קמיל בלו, והיקף המכירות הגיע למאות אלפי יחידות בחודש. מוצרי הסדרה החלו להימכר גם בארצות הברית ובאירופה.

דורות שלמים גדלו על המותג קמיל בלו, בתי החולים עושים בו שימוש בקרב יילודים במחלקות התינוקייה וכיום הוא מחזיק בנתח שוק של כ-40%.

במרוצת השנים, זכה המותג קמיל בלו, בפרס מותג העל (Super Brand) היוקרתי ובפרסי מוצר השנה. תחת המותג קמיל בלו, ניתן למצוא מגוון סדרות המספקות מענה לצרכים שונים של התינוקות: קמיל בלו קלאסי, קמיל בלו סנסיטיב, קמיל בלו לפני השינה, קמיל בלו צמחי מרפא, קמיל בלו שיבולת שועל וקמיל בלו nature.

קמיל בלו של ד"ר פיישר. יחסי ציבור,
קמיל בלו של ד"ר פיישר/יחסי ציבור

חיבוק בן 25 שנה - האגיס

מעטים ההורים שלא השתמשו לפחות פעם בחיים באחד ממוצרי האגיס. המותג האמריקאי, מבית קימברלי קלארק, הגיח לעולם בשנת 1968 וב-1996 התחיל להימכר גם בישראל. מאז ועד היום הוא אחד המותגים המוכרים והפופולריים ביותר בארץ בקטגוריית התינוקות.

שמו של המותג נגזר משילוב המילים HUG = חיבוק, ו-BABIES כי על פי החברה, תפקידו של החיתול הוא לחבק את התינוק ולתת לו את ההגנה הטובה ביותר למשך כל היממה, 24/7.

האגיס משווק סדרות שונות של חיתולים, מגבונים, תחתוני גמילה, חיתולי שחיה ומשטחי החתלה. ומלווה את ההורים מרגע הלידה, ועד לשלב הגמילה מחיתולים.

סדרת הדגל של האגיס היא סדרת הפרימיום, האגיס אקסטרה קר, עם כריות הספיגה הרכות להגנה אולטימטיבית. חיתולי אקסטרה קר בעלי כיס פנימי ייחודי לספיגת יציאות באזור הגב, ומיוצרים מחומרים אווריריים במיוחד, המאפשרים לעור התינוק לנשום. הסדרה כוללת חיתולים ממידות NB ועד מידה 5, המתאימים לכל שלבי ההתפתחות של התינוק.

"החיתול הראשון שלי", מידת ה-NB של האגיס, הוא חיתול ייעודי לשבועיים הראשונים של התינוק, כך בנוסף ליתרונות סדרת האקסטרה קר החיתול בעל פתח ייחודי לחבל הטבור ומבנה מותאם לרך הנולד.

גם בדגם פרידום דריי, המאפשר לתינוק נוחות תנועה לתינוק הסקרן שמתחיל לגלות את העולם. בחיתול תעלות ספיגה חדשניות המייצרות פיזור נוזלים אחיד ומהיר ובכך מסייעות במניעת התנפחות של החיתול.

הבנת שגרת היומיום של ההורים והיכרות עם הצרכים שלהם ושל התינוקות שלהם היא מפתח ההצלחה של האגיס בישראל.

האגיס, חיתול לתינוקות מרגע הלידה ועד לגמילה. יח"צ,
האגיס, חיתול לתינוקות מרגע הלידה ועד לגמילה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully