וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר משה מונה למנכ"ל חברת ברימאג

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 9:19

משה יחליף את פיני כהן, שהודיע בפברואר על פרישתו מהחברה, ויחל את תפקידו בתחילת החודש הנוכחי. שימש ב-8 השנים האחרונות כמנכ"ל H&O

עמיר משה. אלעד גוטמן,
עמיר משה/אלעד גוטמן

עמיר משה מונה לאחרונה כמנכ"ל ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ, המייבאת, משווקת ומפיצה מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. משה יתחיל לכהן בתפקיד בתחילת החודש הנוכחי ויחליף את פיני כהן שהודיע על פרישתו מהחברה בפברואר האחרון.

עמיר משה שימש ב - 8 שנים האחרונות כמנכ"ל קבוצת H&O. החל את דרכו ב-1995 כסמנכ"ל שיווק ומכירות בגולף. בין 2003 ל-2007 שימש כמשנה למנכ"ל המשביר לצרכן, ולאחר מכן כיהן במשך 7 שנים מנכ"ל חברת גרפיטי מקבוצת "נייר חדרה".

קבוצת ברימאג מייבאת, משווקת ומפיצה מגוןן רב של מותגים בינלאומיים מובילים, בינהם: LG , BEKO, DELONGHI, BABYLISS, BRAUN ומותגים מובילים נוספים. לאחרונה הקימה קבוצת ברימאג את רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה מטרו, המונה כיום 12 סניפים ברחבי הארץ. עמיר בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחומי המסחר השונים ובכלל זה ניהול בעל ניסיון רב בניהול קמעונאות גדולה.

החברה סיימה את שנת 2020 עם תוצאות חיוביות. עפ"י הדוחות הכספיים של חברת ברימאג לשנת 2020 הכנסות החברה צמחו ב-6.6% ל-506 מיליון שקל. המכירות החיוביות והתייעלות בהיקפי המלאי הובילו לירידה בהוצאות האחסנה ושיפרו את הרווח הגולמי ב-22% ל-139 מיליון שקל. הרווח התפעולי קפץ ב-114% ל-52 מיליון שקל. בשורה תחתונה רשמה ברימאג עליה של 168% ברווח הנקי השנתי שהסתכם ב- 39 מיליון שקל, והציגה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 86 מיליון שקל לעומת 4 מיליון שקל ב-2019.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully