וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 8:42

סמנכ"ל מכירות חדש לקימברלי קלארק ישראל, רופאה מחוזית במחוז המרכז במכבי, יו"ר חדש לארגון חברות הניקיון בישראל ועוד. כל מה שקרה (וקרה לא מעט) בגזרת המינויים בעולם העסקים

גלעד אזרזר (47) מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של קימברלי קלארק ישראל. אזרזר החל את דרכו בקימברלי קלארק לפני כ-18 שנה ושימש במגוון תפקידים בחטיבת המכירות. לאורך השנים התקדם אזרזר לתפקידי ניהול בחטיבה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל ערוץ שופרסל, מגזר חרדי, ערוץ רפואי וחבר בהנהלת המכירות.

"אני גאה על הבחירה בגלעד אזרזר לתפקיד סמנכ"ל המכירות החדש של החברה. גלעד הוכיח לאורך כל הדרך מקצוענות בלתי מתפשרת, תשוקה לנצח ולהיות בראש, תוך כדי שהוא מגלה יחסי אנוש מצוינים. אני סמוך ובטוח שגלעד יביא עימו את כל המרכיבים הנדרשים, על מנת להשתלב בהנהלת החברה ולהוביל את חטיבת המכירות להתמודדות מוצלחת עם האתגרים הבאים", אמר טל רבן, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל.

קימברלי-קלארק היא אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם וביתם של מותגים מובילים כמו האגיס, קלינקס, קוטקס ודיפנד. קימברלי קלארק ישראל מייצרת מותגים מקומיים בהם טיטולים, לילי, מולט וניקול.
קימברלי-קלארק ישראל הוקמה בשנת 1963 על ידי חברת נייר חדרה בשם "חוגלה" והייתה החברה הראשונה בישראל שייצרה נייר טואלט. בשנת 1981 הייתה גם לחברה הראשונה בישראל שייצרה חיתולים חד פעמיים תחת המותג "טיטולים". בשנת 1996 חתמה חברת נייר חדרה על הסכם שותפות אסטרטגית עם חברת קימברלי-קלארק העולמית וב- 2015 רכשה קימברלי קלארק את פעילותה של נייר חדרה במלואה. בשנת 2016 שינתה החברה את שמה והיא נקראת כיום קימברלי-קלארק ישראל.

גלעד אזרזר. יחצ,
גלעד אזרזר/יחצ

השף ניר אלקיים מונה לאחרונה לשף ב"עידית", חברת בת של רשת מלונות דן שהיא אחת מהחברות ההסעדה הגדולות והמובילה במשק. ניר שימש בעבר כשף ראשי של מלון קרלטון ת"א וכשף ראשי של מלון ענבל בירושלים. הוא מתמחה במטבח האיטלקי ועבר השתלמויות מקצועיות בבולוניה ונאפולי. חברת ההסעדה "עידית" מייצרת ומגישה מדי יום כ-75,000 ארוחות בעשרות מקומות עבודה במשק.

שף ניר אלקיים. יחצ,
ניר אלקיים/יחצ

ד"ר אורלי גרינפלד, מומחית לרפואת משפחה, מונתה בימים אלו לרופאה מחוזית במחוז המרכז במכבי שירותי בריאות. במסגרת תפקידה תהיה ד"ר גרינפלד אחראית על כל תחומי הרפואה במחוז, וכן על מקצועות הבריאות והסיעוד.והיא תוביל ותקדם את השירות הרפואי והמקצועי הניתן למבוטחי המחוז.

ד"ר גרינפלד עובדת במכבי כ-9 שנים. בעבר עבדה כמנהלת הרפואית של מרחב בני ברק, המשיכה לתפקיד סגנית רופאה מחוזית, ולאחר מכן שימשה כסגנית ראש אגף הרפואה בהנהלת מכבי.. בתקופת הקורונה מונתה למנהלת הרפואית של "מגן ישראל" ומילאה תפקיד מרכזי בהתמודדות עם המגיפה.. בנוסף, בשלוש השנים האחרונות ניהלה והובילה את תחום הרפואה מרחוק והחדשנות במכבי ופיתחה פרויקטים רבים בתחום.

ד"ר גרינפלד, אם לחמישה, משמשת גם כמומחית ברפואת משפחה במרפאת מכבי בגבעת שמואל. היא סיימה את לימודי הרפואה באונ' ת"א והייתה חברה בסגל המרצים ללימודי עתודה ברפואת משפחה באונ' ת"א. כיום ד"ר גרינפלד חברה בתוכנית 'ענבר', עתודה ניהולית במערכת הבריאות מטעם משרד הבריאות וארגון 'מעוז'.

מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מעניק שירותי רפואה ליותר מחצי מיליון חברים ב-45 מרכזיים רפואיים ומעסיק כ-1,500 רופאים וכן כ-2,000 עובדים בתפקידים שונים. דניאל ברמן, ראש מחוז המרכז במכבי : "אני שמח לצרף לצוות הניהולי והרפואי של מחוז המרכז את ד"ר אורלי גרינפלד כמנהלת רפואית מחוזית. אין לי ספק ש ניסיונה הרב של ד"ר גרינפלד יבוא לידי ביטוי במתן שירות רפואי מיטבי לחברים ולחיזוק הקשר עם הרופאים בכל רחבי המחוז. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

לדברי ד"ר גרינפלד: "המינוי החדש מהווה עבורי אתגר נוסף ומעניין, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. לאחר שנה מורכבת למערכת הבריאות במהלכה הייתה לי הזכות לשמש בתפקיד משמעותי במאבק במגיפה בישראל, 'שירות המילואים' שלי הסתיים ואני חוזרת בשמחה למכבי לתפקיד מרכזי. ביחד עם הרופאים המקצועיים, המנהלים האיכותיים, וכל צוותי הרפואה, הסיעוד ומקצועות הבריאות נעניק לחברי מכבי את השירות הטוב והמקצועי ביותר".

ד"ר אורלי גרינפלד. יחצ,
ד"ר אורלי גרינפלד/יחצ

ים רגב, ממייסדי הסטרטאפ Zest שביצע אקזיט לאחרונה מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת אלמנטור, מפתחת פלטפורמת קוד הפתוח הגדולה בישראל, שמשרתת שמונה מיליון משתמשים ב-160 מדינות להקמה וניהול של אתרים ללקוחותיהם.

רגב הוא "יזם סדרתי" ואיש שיווק בכיר, החליט לעשות כעת את המעבר הלא שגרתי לתפקיד של מנהל בכיר. "בחרתי להצטרף לאלמנטור מתוך מספר אפשרויות שעמדו בפני בגלל הפוטנציאל העצום בתחום הקוד הפתוח, שכבר בא לידי ביטוי בהכפלה של החברה מדי שנה בהיקפי הפעילות ובמספר העובדים. אלמנטור פועלת כבר היום מול מיליוני לקוחות שפונים אליהם ב-57 שפות. האתרים שהוקמו באמצעותה מקיימים כלכלה בהיקף של 1.5 מיליארד דולר, וזו רק ההתחלה. הקונספט של החברה משתלב עם הערכים שלי בגיוון, עזרה הדדית ואיזון בין המקצועיות לתחומים אחרים," אומר רגב.

אלמנטור הוקמה בשנת 2015 ע"י יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין, שהיו בעצמם יוצרי אינטרנט והקימו מאות אתרי אינטרנט ללקוחות במשך השנים. בעבודה עם הלקוחות הם נתקלו בבעיות וקשיים המלווים הקמת אתרי אינטרנט מקצועיים והחליטו לבנות לעצמם את כלי העבודה האולטימטיבי. החברה מעסיקה 270 עובדים, רובם במטה המרכזי במתחם הבורסה ברמת גן ובמרכז שירות חדש בשדרות.

ים רגב. ניר וידלץ,
ים רגב/ניר וידלץ

אבי מזרחי (68) מונה לתפקיד יו"ר ארגון חברות הניקיון בישראל. אבי מחליף את עו"ד אילן שמעוני שייסד ומילא את התפקיד במשך כ-9 שנים. מזרחי הוא מנהל ובעלים של חברת ניקיון מאז שנת 1975, ואף חבר בהתנדבות בהנהלת ארגון חברות הניקיון שנים רבות. אבי עשה שירות מילואים ארוך ומגוון וסיים בדרגת אלוף משנה במילואים.

אבי מזרחי, יו"ר ארגון חברות הניקיון הנכנס: "אני גאה על בחירתי לתפקיד יו"ר הארגון. לפנינו פעילות מורכבת וארוכה של העלאת מעמדו של הענף ועובדיו, כינון ועדכון הסכמים, יצירת שיתופי פעולה ועוד. אני רואה בהתנדבותי לתפקיד זה שליחות- ומקווה כי נצליח להשיג את יעדי הארגון והחברות המצויות בו תוך שמירה על ההון האנושי שבזכותו אנחנו כאן".

עו"ד אילן שמעוני, היו"ר היוצא של הארגון: "אבי מזרחי כזקן השבט מנוסה ומקצועי ,חווה והיה שותף מלא לכל המהלכים והתמורות הדרמטיות שהוביל ארגון חברות הניקיון בישראל בעשור האחרון לקידום ענף הניקיון המוסדר ועובדיו. מגפת הקורונה ,משבר האקלים והכורח בפיתוח תחום הקיימות, מזמנים לענף הניקיון ולארגון אתגרים רבים בעתיד לבוא. זאת בשל היותו מוקד ידע ורגולציה למתרחש בתחום הניקיון בישראל. כישוריו של אבי ניסיונו וההכרה כי על הענף לשים את עובד הניקיון במרכז השיח העסקי והאנושי - כל אלו יעמדו לעזרו להמשך הצלחה בהובלת הארגון".

ארגון חברות הניקיון הוא ארגון המעסיקים הגדול והיציג בענף הניקיון שבו מועסקים כיום עשרות אלפי עובדים. הוא הוקם בשנת 2012 בכנס יסוד מרגש ורב משתתפים והוא מאגד כיום כ-200 חברות ניקיון, ביניהן החברות הגדולות הוותיקות במשק הישראלי, המעסיקות ביחד כ-80 אלף עובדים.

אבי מזרחי. ניר סלקמן,
אבי מזרחי/ניר סלקמן

הדירקטוריונים של מגדל אחזקות ומגדל חברה לביטוח אישרו את מינויו של חבר הנהלה חדש: נועם הויזליך, שיכהן כיועץ משפטי ראשי וממונה על האכיפה בקבוצה. המינוי כפוף לקבלת אי התנגדות הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

הויזליך יחליף בתפקידו את אילנה בר, ששימשה כיועצת המשפטית הראשית של קבוצת מגדל, אשר הודיעה בחודש ינואר האחרון על רצונה לפרוש מתפקידה לאחר למעלה מ-20 שנה בקבוצת מגדל.
להויזליך תואר במשפטים (LLB) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים (MBA). חבר בלשכת עורכי הדין משנת 2001.

בתפקידו האחרון כיהן הויזליך כראש אגף רגולציה בבנק לאומי ולפני כן כיהן כיועץ המשפטי הראשי וכחבר הנהלה ב"עמיתים" וכיועץ משפטי בלשכה המשפטית של משרד האוצר.

רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח, ציין כי "עו"ד הויזליך מצטרף לשדרה הניהולית החזקה של החברה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. מערך הייעוץ המשפטי ממלא תפקיד חשוב בתמיכה והליווי למערך העסקי של הקבוצה, ובכלל זה עולמות הביטוח, חסכון ארוך טווח והשקעות, ואין לי ספק שניסיונו העשיר וכישוריו הרבים יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר".

נועם הויזליך. גיא טייב,
עו"ד נועם הוזיליך/גיא טייב

עודד שהם מונה למנהל מתחם המוזאונים בבאר שבע. שהם מחליף את ד"ר דליה מנור שכיהנה בתפקיד במשך כ- 10 שנים.

שהם, 53, יליד באר שבע, התחיל את דרכו בשירות הציבור בתפקיד עוזר מנכ"ל ברשות לשיקום האסיר. ב- 2015 התקבל לחברת כיוונים כמנהל מרכז קהילתי נווה נוי, ב-2018 התמנה למנהל המרכזים הקהילתיים בשכונת רמות ובמקביל התמנה למנהל הקתדרה העירונית באר שבע אשר עוסקת בפעילויות העשרה ופנאי לקהל המבוגר, אנשי הגיל השלישי ואזרחים ותיקים. בנוסף לתפקידים אלו ניהל והיה אחראי על הקייטנות של העיר באר שבע הכוללות את בית הספר של החופש הגדול עבור כ- 6000 תלמידי בתי הספר היסודיים.

לעודד תואר ראשון B.A במדעי ההתנהגות ובלימודים כלליים במדעי הרוח והחברה ובחטיבות מנהל עסקים וכלכלה, אונ' 'בן גוריון'. ותואר שני M.A במנהל ומדיניות ציבורית, אונ' 'בן-גוריון' . לאחרונה סיים קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירה באונ' בן גוריון. כאקורדיוניסט ומוסיקאי יזם והפיק הפקות בתחום הזמר העברי, הוביל תזמורת מחולות עם וערבי שירה.

במסגרת תפקידו, ישמר שהם את הקו המקצועי, שביססה ד"ר מנור, ואשר זוכה להערכה רבה בעולם המוזיאלי בארץ ובעולם. במקביל, ימשיך לחזק את הקשר עם מערכת החינוך, במטרה לקרב את התלמידים לאמנות ולאופן ההתבוננות, החשיבה ופיתוח היצירתיות.

עם כניסתו לתפקיד אומר שהם: "לאחר שנה קשה שעברה על עולם התרבות, במהלכה היו שערי המוזאונים סגורים לקהל, אני שמח על המינוי והאתגר שבצידו להחזיר את המוזאונים לשגרה עשירה ופעילה. לצד התערוכות, ההרצאות ומפגיש השיח שמקיימים המוזאונים ועל מנת להרחיב את קהלי יעד המגיעים אליהם, יש בכוונתי לפתוח את שערי המוזאונים למפגשי תרבות ואמנות, כגון מופעים, הרצאות, פעילויות אמנותיות לילדים ועוד ולצקת להם תכנים נוספים . אני מודה לדוקטור דליה מנור ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה המקצועית".

עודד שהם. יחצ,
עודד שהם/יחצ

חברת האגרו-טק הישראלית, זעפרן טק (חברה בת של חברת סידו האמריקאית הנסחרת בבורסה בארצות הברית תחת השם SEEDO (OTC:SEDO) ) מודיעה היום על מינויה של ד"ר אפרת גרינוולד לתפקיד מדענית הנתונים הראשית בחברה. ד"ר גרינוולד היא חוקרת מנוסה ומדענית נתונים מובילה, בעלת דוקטורט בפיזיקה מהמחלקה לפיזיקה במכון ויצמן. במסגרת תפקידה בזעפרן טק תהיה אחראית ד"ר גריוונלד על פיתוח פרוטוקול IP וניתוח מערכות מידע.

דיוויד פריידנברג, מנכ"ל זעפרן טק ציין: "ד"ר גרינוולד היא מדענית נתונים מנוסה מאוד, בעלת מומחיות רבת שנים בקידום פרוטוקולים. היא האדם הנכון והמתאים ביותר לבניית המומנטום המתמשך של זעפרן טק ואנו שמחים על הצטרפותה לחברה. המומחיות והניסיון שהיא מביאה עמה, יעזרו לנו לקדם את הפרוטוקולים של גידול הזעפרן שלנו, ולהתרחב בפיתוח שיטת הגידול המיוחדת שלנו של תבלין הזעפרן, בשונה מהשיטה המסורתית."

ד"ר גריינוולד מיקדה את המחקר האקדמי שלה על מערכות ביולוגיות ופיתחה מודל פוטוסינתיזה של אצות בביוריאקטורים. באמתחתה שנים רבות של עבודה כמדענית נתונים ובהשלמת פרוטוקולים לגידול מקורה וחקלאות ורטיקלית שיסייעו להפצה בקנה מידה גדול.

ד"ר אפרת גרינוולד ציינה: "אני נרגשת על ההזדמנות להוביל את החברה יוצאת הדופן הזו לשלב הבא של יעדיה האסטרטגיים בגידול זעפרן בתנאי מעבדה. עולם החקלאות מנסה לעמוד באופן תמידי בקצב השינויים המהיר שמתרחש באקלים ובגידול האוכלוסייה. חקלאות מבוססת נתונים היא פתרון מיידי שיכול להחיות את התעשייה החקלאית ולהעביר אותה ממודל עסקי מתיימר, למודל בר קיימא ואמין".

ד"ר אפרת גרינוולד. אביטל פלצ'י פלג,
ד"ר אפרת גרינוולד/אביטל פלצ'י פלג

שיכון ובינוי מודיעה על מינויו של אלון רווה (50) למנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה לקראת הנפקתה של החברה בבורסה. רווה יחליף את רועי יקיר אשר הודיע לאחרונה על פרישה מתפקידו.

רווה כיהן במהלך 4 השנים האחרונות כמנכ"ל שיכון ובינוי זכיינות, והוביל את החברה לזכייה בשורה של פרויקטים כגון קרית המודיעין, קרית התקשוב בנגב, ופרויקט הפסולת בשפד"ן. רווה הוביל בנוסף סגירות פיננסיות מורכבות במספר פרויקטים (מעונות ארנונה, קרית התקשוב, ועוד), וכן שורה של עסקאות מוצלחות כגון עסקת הפורטפוליו בשיתוף השוק המוסדי בישראל (פרויקטי מנהרות הכרמל ונתיבי הצפון), עליה לשליטה בחברת מפעיל כביש 6 "דרך ארץ", ועוד. בשנת 2020 רווה כיהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת שיכון ובינוי. רווה הוביל גם את כלל פעילויות החברה בארצות הברית, ובמסגרת זו הקים את זרוע האנרגיה המתחדשת בארה"ב והוביל השקעה בשני מגה-פרויקטים אשר מצויים היום בהקמה (פרויקט PV בטקסס ופרויקט סוללות בקליפורניה), וכן עסקה לרכישת שתי תחנות כח סולאריות בקליפורניה.

עם המעבר לתפקיד החדש רווה יקדיש את מלוא זמנו לפיתוח פעילות האנרגיה. לתפקיד מנכ"ל חטיבת הזכיינות יקודם גבי דוד, סמנכ"ל הנכסים של חטיבת הזכיינות, אשר הצטרף לשיכון ובינוי לפני כ-9 שנים לאחר שמילא תפקידים שונים בבנק מזרחי, ובמשרד האוצר, אגף החשב הכללי.

תמיר כהן, יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי, אמר היום כי המינוי של אלון רווה למנכ"ל חברת האנרגיה הוא מינוי מצוין, שכן אלון הוביל שורה של מהלכים משמעותיים ומוצלחים בחברה ואף הקים את פעילות האנרגיה שלנו בארהב, וכי חברת האנרגיה היא אחד ממנועי הצמיחה החשובים של שיכון ובינוי. אני מאחל לאלון ולגבי הצלחה רבה בתפקידים החדשים וגאה על כך שהם הגיעו לתפקידם מתוך החברה"

אלון רווה. יחצ,
אלון רווה/יחצ

האדריכלית טלי דראל מונתה לאחרונה כשותפה במשרד האדריכלים V5 אדריכלים - מהבולטים בתכנון עירוני, מתחמי פנאי וספורט, מוסדות חינוך ומוסדות להשכלה גבוהה. את דרכה במשרד החלה לפני כ-13 שנה ובשנתיים האחרונות כיהנה כאדריכלית עמיתה.

לאורך השנים לקחה דראל חלק וניהלה פרויקטים מורכבים בהם מבנה המשרדים של אלביט בחולון, המרכז המסחרי נתנאל בשדרה בחולון, המרכז לחקר המוח בבר אילן ובנייני מגורים רבים בגוש דן, במרכז הארץ ובפריפריה. במקביל למינויה, האדריכלים הבכירים חנה עזריה ועמית להב קודמו מתפקידם כראשי צוותים לאדריכלים עמיתים בשותפות.

השותפים המייסדים רואים בצירופה של טלי ביטוי לתפישת העולם של המשרד שבמרכזה דגש על עבודת צוות, גיוון והמשכיות של המשרד לשנים רבות.

טלי דראל. סאם יעקובסון,
אדריכלית טלי דראל/סאם יעקובסון

אביבית לוי-נעים (46) מונתה בימים אלה כמנהלת מכירות ומועדון לקוחות ברשת טיב טעם, המונה 42 סניפים ברחבי הארץ.

אביבית, החלה את דרכה בעולם הקמעונאות, כמנהלת שיווק במועדון Power Card מבית Cal בקבוצת פישמן, מנהלת שיווק מועדוני לקוחות Cal365 ו-Club365, בקבוצת 365 המשביר לצרכן, מנהלת תחום שיווק ממוקד לקוח ושיתופי פעולה מסחריים בקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה ולאחרונה כמנהלת פרויקטים עצמאית עבור חברות מובילות בשוק.

במסגרת המינוי אביבית תהיה אחראית על ניהול ותפעול מועדון הלקוחות, ייזום שתופי פעולה מסחריים, קביעת תקציב ויעדי מכירות לסניפים, יזום והפעלת פעילויות מכר רשתיות ומקומיות, מקסום מכירות בסניפים וליווי חניכת מנהלים בתחומי המכירות ומועדון הלקוחות.

יוסי שליו סמנכ"ל שיווק של טיב טעם, מסר: "אביבית מביאה איתה לתפקיד ידע מקצועי וניסיון רב בתחום המכירות וניהול מועדוני לקוחות. בזכות כישוריה, הניסיון העשיר והמקצועיות שלה, אנו בטוחים שתמשיך לחזק את מכירות טיב טעם ולפתח את מועדון הלקוחות ובמקביל תייצר מנועי צמיחה חדשים".

אביבית לוי נעים. אסף לוי,
אביבית לוי נעים/אסף לוי

יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי לשעבר, מונה ליו"ר חברת הסטרטאפ "אורה סמארט אייר", מפתחת ומשווקת טכנולוגיות לניקוי וטיהור אויר, כולל מנגיפי קורונה. החברה הוקמה על ידי האחים אביעד ואלדר שניידרמן ובין המשקיעים בה יונתן קולבר, אסי טוכמאייר והחברה הבורסאית מרחביה אחזקות.

מוצר הדגל של החברה הוא "אורה אייר", מתקן שמסנן ומנקה את האויר בחללים סגורים מחיידקים ונגיפים, לרבות מנגיף הקורונה, אשר זוכה לביקוש עולמי רב בעקבות המגפה. ברבעון האחרון של שנת 2020, שבו החלו המכירות, בוצעו אלפי התקנות במבנים ציבוריים, אמצעי תחבורה, בתים פרטיים ומקומות בילוי בצפון אמריקה, אירופה, המזרח הרחוק ובישראל בהיקף של 3.8 מיליון דולר.

במחקר שנערך בבית החולים שיבא התברר ש-Aura Air מצליח להפחית את מספר הנגיפים והחיידקים ב-99.97% וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיה של מספר שכבות טיהור כולל סינון חלקיקים גדולים וקטנים שנישאים באויר, עיקור רכיבים חיים וחיטוי. לכן גם במקרה שאדם חיובי לקורונה או למחלה מדבקת אחרת נמצא במבנה סגור, החשיפה של נוכחים אחרים לנגיפים שהוא פולט פוחתת לרמה מזערית. המערכת מסלקת גם עובש, טפילים, רעלנים ותרכובות אורגניות מרחפות ומבצעת תחלופה מלאה של האוויר מספר פעמים בשעה.

seperator

חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist, המייצרת ומפעילה מאגרי תוכן עם למעלה מחצי מיליון מדיות דיגיטליות לשימוש יוצרי תוכן וידאו וסרטים ברחבי העולם, מודיעה על מספר מינויים חדשים בהנהלתה, בהמשך לתהליך התרחבות החברה בשנה האחרונה.

המינויים החדשים כוללים את אסף פורת, שניהל צוותי מוצר בחברת פייבר ומונה ל- VP Product בחברה, יעל שער-פרישר, שכיהנה כסמנכ"לית משאבי האנוש של חברת Gett העולמית ומונתה ל- VP HR בחברה, אורן בילגורי, שהיה מנהל בחברת Via ומונה ל-VP R&D בחברה, ואת אילאיל לבנת שכיהנה במשך עשור כיועמ"ש, סמנכ"ל רשת וכדירקטורית בחדשות 2, ומונתה ל- General Counsel בחברה.

  • אסף פורת, מראשוני מנהלי המוצר בארץ - בין היתר הקים ב- WIX את תחום המלונות, ניהל את צוות מנהלי המוצר בחברת Fiverr, ממייסדי הסטארטאפ Homeis (רשת חברתית למהגרים מסביב לעולם), מנטור של סטארטאפים ב-Google Launchpad וממקימי קהילת Israeli Product Managers. אסף מונה לסמנכ"ל מוצר ועיצוב בארטליסט, ובמסגרת תפקידו אמון על בניית דרך פעילות חוצה-ארגון התומכת בהגדרות החברה להצלחה ומנהל את תהליך בניית המוצרים, משלב האפיון ועד העיצוב, הפיתוח והוצאתם לשוק.
  • יעל שער פרישר, בעלת ניסיון עשיר של כ-15 שנים בתחום משאבי האנוש, במהלך השנתיים וחצי האחרונות שימשה כ-VP HR בחברת Gett ולפני כן הובילה את תחום -HR בצוותי HQ ו- R&D בארגונים נוספים, בהם Sisense, Amdocs וגילון. יעל מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של חברת Artlist, ואחראית על צמיחת ההון האנושי בחברה.
  • אורן בילגורי, היה Director בחברת Via והוביל את תחום ה-Navigation & Driving Experience תוך כדי הגדלה משמעותית של כוח הפיתוח של הקבוצה, ולפני כן Director בחברת Perfecto Mobile. אורן מונה לסמנכ"ל המחקר והפיתוח בחברה, ובמסגרת תפקידו יוביל את התחום בחברה לשלב הבא, תוך שיפור איכות המוצר ויישום תהליכי פיתוח מהירים ונכונים.
  • אילאיל לבנת, עו"ד ותיקה בשוק התקשורת, נמנתה על צוות ההקמה של ערוץ הילדים ג'טיקס בישראל וניהלה את עסקת מכירתו לדיסני. במשך עשור שימשה כיועמ"ש וסמנכ"לית רשת וכדירקטורית בחדשות 2. בין היתר ניהלה את עסקת ההשקעה של אנדמול העולמית בערוץ. לאחר המיזוג עם ערוץ 10, ניהלה את המחלקה המשפטית של קבוצת אדרי באן אם סי יונייטד. כעת מונתה ליועצת המשפטית של ארטליסט, במסגרת תפקידה אמונה על הקמה וניהול המחלקה המשפטית, התאמת רישיונות השימוש לרגולציה הבינ"ל המשתנה ומתן מענה מתקדם למשתמשים של החברה לשימוש בלתי מוגבל בכל מדיה בקטלוג. בנוסף משמשת כמזכירת הדירקטוריון.
  • איציק אלבז, מייסד ומנכ"ל משותף בחברת Artlist: "הצטרפותם של חברי צוות ההנהלה החדשים הוא צעד נוסף בתהליך התרחבותה של ארטליסט בחמש השנים האחרונות, שנועד להמשיך ולבסס תשתית הון אנושי יציבה, איכותית וחזקה, שתאפשר לקיחת החלטות אסטרטגיות נכונות להמשך התפתחותה וגדילתה המהירה של החברה. אנו שמחים לצרף לשורותינו אנשי ונשות מקצוע בכירים ובכירות מהחברות הטובות ביותר בשוק ההייטק, ומאמינים שיחד נהפוך את ארטליסט לחלק בלתי נפרד מתהליך היצירה של כל יוצר תוכן בארץ ובעולם".
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully