וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EV-Edge תספק עמדות טעינה לרכב חשמלי בנכסי "אמות"

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 14:07

כ-100 עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים והיברידיים פלאג אין ייפרסו במתחמים מרכזיים של אמות, במענה לביקוש הצפוי בפתרונות טעינה. את עמדות הטעינה תספק EV-Edge מקבוצת יוניון

תחום התשתיות לטעינת כלי רכב חשמליים מגיב לביקוש, כאשר שנת 2021 תירשם בתולדות שוק הרכב הישראלי כשנת המפנה של המכוניות החשמליות. אלו לא רק שורת יצרניות רכב חשמליות שנוספו לשוק המקומי כמו SERES, AIWAYS וכמובן טסלה, אלא גם יותר ויותר יצרניות רכב שהציגו או עומדות להציג כלי רכב חשמליים.

זו גדילה בכמות כלי הרכב החשמליים מ-1,196 יחידות בשנת 2019 ל-2,783 יחידות בשנת 2020 כאשר הצפי הוא לצמיחה של עשרות אחוזים ב-2021. אולם לא רק כלי רכב חשמליים לגמרי, אלא גם היברידיים נטעני שקע שטיפסו מ-11,932 יחידות ב-2019 ל-17,610 בשנת 2020 ורק כדי למסגר את הנתונים האלו - זו הייתה שנת קורונה בה רשם שוק הרכב בכללותו ירידה של כ-15 אחוזים.

עמדות טעינה. EV EDGE,
עמדות טעינה/EV EDGE

"צעד אסטרטגי מהותי"

ההערכה לגבי העתיד, בו עוד ועוד מכוניות חשמליות יעלו על הכבישים ויידרשו לפתרונות טעינה, מביאה לשיתופי פעולה בין חברות בנייה ואחזקה לבין ספקיות של עמדות טעינה, הפעם אלו EV-Edge, מקבוצת יוניון וחברת אמות השקעות מקבוצת אלוני חץ שחתמו על הסכם להתקנת כ-100 עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים במתחמי התעסוקה והמרכזים המסחריים של "אמות".

הראשונים לשלב את העמדות בשלב הראשון הם מגדל אמות ארטיום ברמת גן, פרויקט ToHa בתל אביב, קמפוס אמות חולון, קניון קרית אונו, קניון ערים כפר סבא, אמות פלטיניום בפתח תקווה וסנטר הגליל בראש פינה. התקנת העמדות באתרים אלו המשלבים קרבה למרכזי מסחר ולצירי תנועה ראשיים צפויה להסתיים בתוך מספר חודשים.

שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות: "לסל השירותים הרחב שאמות מקנה ללקוחותיה, תתווסף האפשרות לטעינת הרכב החשמלי במהלך היום במקום העבודה, ובשעות הלילה בחניוני אמות הסמוכים לאזור מגוריהם, זאת בנוסף להטבה בתעריף הטעינה".

רונן יבלון, מנכ"ל EVEDGE: "חתימת ההסכם מהווה צעד אסטרטגי מהותי בהמשך התרחבות ענף עמדות הטעינה החשמליות בהובלת EV-Edge. שוק הרכבים החשמליים בישראל צובר תאוצה בתקופה זו, ואנו גאים להוביל את המהפכה בצד תשתיות הטעינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully