וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקטורי 54 משיקים את קולקציית הקיץ של בוטגה ונטה

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 21:30

קולקציית אביב-קיץ 2021, של בית האופנה האיטלקי בוטגה ונטה, מציגה את דגמים קלאסיים לצד חדשים. הקולקציה נחשפה לראשונה בתצוגת אופנה דיגיטלית

FACTORY54 BOTTEGA VENETA  PHOTO. פקטורי 54,
בוטגה ונטה, השקת קולקצייה בפקטורי 54/פקטורי 54

בחודש ינואר האחרון נפל דבר: עמוד האינסטגרם של בוטגה ונטה נסגר לאלתר. העמוד מנה 2.5 מיליון עוקבים וכמעט 2 מיליון פוסטים, והוא נחשב לאחד העמודים המוצלחים ביותר בעולם האופנה.

המהלך הדרמטי הוביל להקמת מגזין דיגיטלי חדשני ונוטף סטייל שמטרתו להעניק משמעות נוספת למוצר ולהגדיר מחדש את דרכי התקשורת עם הקהל ולהנגיש את המותג לכולם.

המגזין יפורסם 4 פעמים בשנה, במקביל להשקת קולקציה חדשה, והוא יחשוף קמפיינים ותכנים מקוריים. החודש הושק הגיליון הראשון של מגזין ISSUE, בכיכובה של קולקציית אביב-קיץ 2021.

מגזין, כך יוצגו הקולקציות, בוטגה ונטה. יח"צ חו"ל,
מגזין ISSUED, כך יוצגו הקולקציות, בוטגה ונטה/יח"צ חו"ל

העונה מגיע שחקן חדש למגרש התיקים הנחשק - The Triangle. הדגם החדש מגלם את מלאכת היד המעודנת והחדשנית המזוהה עם בית האופנה. מבנה התיק פשוט, נוח לאחיזה ופרקטי והוא עשוי מהחומרים המשובחים ביותר. דגם זה מעוצב במראה מונוכרומטי בצבעים עדכניים ומציג צללית מינימליסטית העשויה עור חלק או באריגת מקרמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תיקים למותג בוטגה ונטה, פקטורי54. יח"צ,
תיקים למותג בוטגה ונטה, פקטורי54/יח"צ

בגזרת הנעליים תמצאו פרשנויות חדשות לדגמי הבלוק הנועזים. פרופורציות מוגזמות וטקסטורות שונות מוסיפות ניחוח של מודרניות, זאת לצד נוחות חסרת פשרות. הדגמים החדשים מוצעים בשלל מרקמים וצבעים - מעור נאפה חלק ועד למראה סרוג וקליל. הקולקציה החדשה מציגה גם נעלי יוניסקס במראה ספורטיבי שעוצבו בטכנולוגיה מיוחדת - Barefoot Technology - המקנה תחושה של עור שני על הרגל ובכך מגבירה את הביצועים ואת תחושת הנוחות.

נעלים בצבע, למוצג בוטגה ונטה, פקטורי 54. יח"צ חו"ל,
נעלים בצבע, למוצג בוטגה ונטה, פקטורי 54/יח"צ חו"ל

במחלקת הביגוד ניתן למצוא שמלת מיני ירוקה וחצאית קצרה לבנה באריגת קרושה עם אמרת פרנזים, שמלה חובקת גוף עם כיווצים א-סימטריים בגוון לבנדר, ז'קטים ארוגים בגווני פסטל ומכנסי עור קצרים בגזרה גבוהה.

FACTORY54 BOTTEGA VENETA  PHOTO PR (4). יחסי ציבור,
FACTORY54 BOTTEGA VENETA PHOTO PR (4)/יחסי ציבור

באגף הקלאסיקות מככבים התיקים מדגם Cassette בגוון כחול פסטל ודגם Mini Pouch האהוב בצבע לבן, זאת לצד סנדלי Lido בגוונים על-זמניים ובצללית הכרית המזוהה עם המותג.

טווח מחירים: 25,990-1,190 שקלים
קולקציית קיץ 2021 של בוטגה ונטה ניתנת לרכישה בחנות פקטורי 54 ברמת אביב, בחנות AMOR כיכר המדינה ובאתר https://www.factory54.co.il/designers/bottega-veneta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully