וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Team Finest חתמה על הסכם חסות עם ענקית הגיימינג Logitech G

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 9:32

קבוצת ה-eSports הישראלית התקשרה עם יצרנית הציוד ההיקפי הגדול בעולם. שיתוף הפעולה יכלול גם שורה של פעילויות תוכן ברשתות החברתיות

Team Finest. יחצ,
יותם נחשון ורוביק מילקיס/יחצ

טים פיינסט (Team Finest), ארגון ה-eSports הראשון בישראל, מודיע היום (שלישי) על שיתוף פעולה חדש עם Logitech G, חטיבת הגיימינג של חברת Logitech, יצרנית הציוד ההיקפי הגדולה והמובילה בעולם. במסגרת הסכם החסות, שיוצא לדרך בימים אלה, בחרו שחקני קבוצת פיינסט בציוד הגיימינג המתקדם של החברה מסדרת Logitech G Pro, המציע את המגוון הרחב ביותר של ציוד היקפי לגיימרים תחרותיים. בנוסף, יכלול שיתוף הפעולה בין הקבוצה ל-Logitech G גם שורה של פעילויות תוכן ברשתות החברתיות, אירועים, תחרויות, טורנירים ועוד, ולוגו החברה יופיע על מדיה הרשמיים של פיינסט לשנת 2021, כמו גם בשידורי הקבוצה בערוציה הרשמיים.

פיינסט, ארגון ה-eSports המקצועי הראשון בישראל, נוסד ב-2019 על ידי המנכ"ל רוביק מילקיס, כשמעט לאחר מכן הצטרף יותם נחשון, סמנכ"ל השיווק. פיינסט פועלת בתחום שזוכה לצמיחה רחבה בעולם ומפעילה קבוצות מקצועיות בארבעה משחקים פופולריים: פיפ"א, פורטנייט, ואלורנט ו-CS:GO. פיינסט הודיעה בשלהי 2020 על גיוס הון ראשוני לקבוצה, בשיעור של 2 מיליון ש"ח, וכעת ממשיכה במגמת ההתרחבות שלה עם ההודעה על שיתוף הפעולה עם לוג'יטק.

כחלק משיתוף הפעולה יתקיימו טורנירים במגוון משחקים בחסות Logitech G, במטרה לתמוך ולעודד את פעילות קהילת הגיימינג המקצועי בישראל ולשם איתור כישרונות שיוכלו להצטרף לקבוצות השונות של פיינסט כשחקנים מקצוענים מן המניין.

איתי שוויפל, מנהל פעילות Logitech ישראל: "אנו גאים ושמחים לאמץ כנותן חסות את Team Finest ומדובר מבחינתנו בצעד נוסף של תמיכה והעמקת הקשרים שלנו בקהילת הגיימינג הישראלית בכלל, ובתחום הגיימינג התחרותי בפרט, כחברה שמובילה חזון שבמרכזו השאיפה לאפשר לגיימרים בכל הרמות להיות הגרסה הטובה ביותר שהם יכולים להיות".

"אנחנו נרגשים להודיע על שיתוף הפעולה עם Logitech G", מסר יותם נחשון סמנכ"ל השיווק ומייסד-שותף בפיינסט. "Logitech G נחשבת ליצרנית ומפתחת ציוד הגיימינג המובילה בעולם, ולכן מדובר בשותפות טבעית עבור פיינסט. שיתוף הפעולה עם החברה מהווה הבעת אמון בארגון ואבן דרך משמעותית, בדרך לשנה תחרותית עמוסה באירועים. אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם מותג מוביל ומשמעותי כל כך בעולם הגיימינג."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully