וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאסטר שף" אצלכם במטבח

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 22:10

בעקבות משימת האפייה של האופה, אורי שפט בתוכנית "מאסטר שף, חברת סוגת ומאפיית לחמים, חברו לשיתוף פעולה במסגרתו, יוצעו מארזים ייחודיים להכנת לחם כפרי צרפתי לפי המתכון שהוצג בתוכנית

בעקבות ההצלחה של משימת האפייה בתוכנית "מאסטר שף", במהלכה התארח האופה אורי שפט ואתגר את המתמודדים באפיית לחם כפרי צרפתי לפי המתכון הייחודי שלו, "מאפיית לחמים" שבבעלותו, חברה ל"סוגת" ביצירת ערכות מיוחדות, המכילות את כל המרכיבים להכנת המתכון המדובר.

הערכה, אשר תוצע כמתנת הצטרפות לחברי מועדון חדשים בחנויות "מאפיית לחמים", כוללת קמח לחם מחמצת בת 30 שנים של אורי שפט, מטחנת מלח של "מלח הארץ", סובין ומתכון מפורט להכנת הלחם הכפרי צרפתי, ממש כמו זה שהמשתתפים קיבלו בתוכנית.

בנוסף, מקבלי הערכה יוכלו לרכוש את ספר המתכונים "לחם בבית" מאת אורי שפט ב-50% הנחה.

מארז של מאפיית לחמים וסוגת. דניאל לילה,
מארז של מאפיית לחמים וסוגת/דניאל לילה

מחמצת שהיא קודש הקודשים

לדברי אורי שפט: "לכל אופה יש את המחמצת שלו, גאוות היחידה שלו וגם לי. את המחמצת שלי הכנתי בבית ספר לאפיה בדנמרק לפני בערך 30 שנים ועם השנים השתכללתי עם שיטות שונות שלמדתי מאופים צרפתיים, איטלקים ואפילו מתלמידים ואופים שלי לאורך השנים. המחמצת הזאת, שקיבלתם בערכה, היא קודש הקדשים, בבת עיני. רק ללייש ולאופה הראשיים שלי נתתי לטפל בה. היא חייבת להישאר טהורה, היא הלב של המאפייה. השימוש בקמח לחם של סוגת מביא תוצאות מעולות באפיית הלחם הכפרי צרפתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully