וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנגו ומימון ישיר: הרכב חדש והחניה בחינם

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 13:52

פנגו חתמה על שהסכם שיתוף פעולה עם מימון ישיר במסגרתו, לקוחות פנגו יוכלו לקבל מימון לרכב עד לגובה 200 אלף שקל. נוטלי ההלוואות ייהנו מהטבות נוספות ביניהן: חניה חינם בכחול לבן

החברות פנגו - אפליקציית החניה הפופולרית וביטוח ישיר, משיקות שירות חדש של הלוואה לרכישת רכב בלחיצת כפתור. לקוחות שייבחרו במסלול ההלוואה שמציעה פנגו, ייהנו גם ממגוון הטבות, כגון חניה חינם בכחול לבן ושירות טסט עד הבית.

השירות הושק כפיילוט למספר לקוחות מצומצם של פנגו ובקרוב יהיה זמין לכלל לקוחות החברה. בהמשך תוצג למשתמש האפשרות למימון בקליק, כחלק משורת המוצרים הנוספים באפליקציה.

רועי אלבז, מנכ"ל חברת פנגו: "חברת פנגו ממשיכה להרחיב את פתרונותיה עבור לקוחותיה, וזו על מנת להקל ולהנגיש מעטפת שירותים כוללת במקום אחד ובלחיצת כפתור אחת. אנחנו מאוד שמחים על שיתוף פעולה זה המהווה מנוף צמיחה משמעותי עבור שתי החברות ומקווים לעוד שיתופי פעולה פוריים" .

הלוואת כסף בבנק. ShutterStock
לא רוצה להוציא את הרכב מהחנייה? אולי פשוט תקנו חדש./ShutterStock

כמיטב המסורת הדיגיטלית

ערן גולן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי במימון ישיר: "מימון ישיר ממשיכה להשקיע את מיטב המשאבים בטכנולוגיות מתקדמות ובשירות בפלטפורמות דיגיטליות. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אפליקציית פנגו, שמהווה מהלך אסטרטגי חשוב, בהגעה ללקוחות חדשים וקיימים כאחד, ומאפשר להם להנות מהטבות עם קבלת השירות".

מימון ישיר, מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, נסחרת בבורסת תל אביב ומעמידה הלוואות לפרטיים לרכישת רכב, לרכישת מוצרים בבתי עסק בפריסת תשלומים רחבה ולמטרות רבות נוספות בהיקף פעילות של מיליארדי שקלים בשנה.

חלק ניכר מהלוואותיה מתבצע באמצעים דיגיטליים, דבר שמאפשר לה גמישות רבה בפעילות עסקית, פיתוח מוצרים חדשניים ויצירת יתרונות עסקיים על פני מתחרים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מסך ראשי, אפליקציית פנגו. יחסי ציבור,
אפליקציית פנגו, מסך ראשי: האם בקרוב נרכוש בעזרתה גם את הרכב הבא?/יחסי ציבור

פנגו היא אפליקציה ישראלית המציעה ל- 2.3 מיליון לקוחותיה פתרון כולל לתחבורה חכמה, בדגש על תשלום מקוון עבור חנייה.

פנגו הוקמה בשנת 2007, החלה כשירות סלולרי לתשלום על חניה ובשנים האחרונות הרחיבה את הפלטפורמה הטכנולוגית ונותנת מענה נרחב לנהגים ונוסעים במגוון פתרונות תשלום לתחבורה חכמה, פנגו מרכזת את כלל תשלומי התחבורה והשירותים הנלווים במקום אחד במטרה לשפר את חווית הנוסע ולחסוך לו זמן וכסף.

רכב חדש. freepik,
מימון עד 200 אלף שקלים בלחצית כפתור, שת"פ בין פנגו למימון ישיר/freepik

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully