וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיזה מסכנים העסקים: הקמפיין החדש של דביר בנדק למזרחי-טפחות

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 16:18

הקמפיין החדש, בכיכובו של דביר בנדק, שמציג בנקאות עסקית, יעלה בכל ערוצי המדיה. בסרטון הפרסומת מוצג הכאב שחווים עסקים בניסיונם לחזור לשגרה לאחר משבר הקורונה

קמפיין חדש למזרחי טפחות/יח"צ

סרטון הפרסומת של בנק מזרחי, מציג את האתגרים של בעלי העסקים שמנסים לחזור לשגרה ולא מצליחים, ואת הקשיים הרבים בהם הם נתקלים מול הבנק בו הם מנהלים את חשבונם העסקי. בעלי העסקים מתוסכלים ומוטרדים ואין להם מענה.

במהלך הסרט מוצגים עוד ועוד בעלי עסקים שחווים את התסכול על רקע השורה החוזרת "זה לא עסק" מתוך השיר המוכר והאהוב של להקת כוורת "שיר המכולת", בליווי המוסיקלי של השיר.

הקמפיין פונה וקורא לבעלי עסקים, לקוחות כל הבנקים, להצטרף כלקוחות בנק מזרחי טפחות, וליהנות מבנקאות עסקית שעובדת למען העסקים.

העסקים מתקשים לחזור למסלול

דינה נבות, סמנכ"ל שיווק בנק מזרחי טפחות: "עם החזרה לשגרה, המגזר העסקי מתקשה לחזור למסלול. עסקים רבים נאלצים להתמודד עם מחסור בעובדים, קשיי נזילות, תשלומי חובות שנוצרו עקב המצב ועוד. אנחנו במזרחי טפחות, ממוקדים בלקוח ובצרכיו".

נבות מוסיפה: "בדומה לפעילות במגזר הפרטי, גם במגזר העסקי מציע מזרחי טפחות ללקוחות בנקאי אנושי ואישי שעובד עבור הלקוח, ובנקאות עסקית מקצועית ומתקדמת".

משרד פרסום שאחראי לקמפיין הוא ראובני פרידן IPG

מתוך קמפיין עסקים בנק מזרחי טפחות. אילן בשור,
מתוך קמפיין עסקים בנק מזרחי טפחות/אילן בשור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully