וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק מרכנתיל העניק חסות לכנס התאגידים העירוניים באילת

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 15:18

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל: "מיזוג מוניציפל בנק לתוך בנק מרכנתיל מאפשר לכל עובדי הרשויות המקומיות ליהנות ממעטפת מלאה של כל השירותים הבנקאים הפרונטליים ובערוצים מתקדמים"

שוקי בורשטיין. יחצ,
מנכ"ל בנק מרכנתיל שוקי בורשטיין/יחצ

בנק מרכנתיל העניק את החסות לכנס איגוד התאגידים העירוניים באילת- "מחשבים מסלול מחדש". בכנס נאמו, בין היתר, שרים, חברי כנסת, מנכ"לי משרדים ממשלתיים, ראשי ומנכ"לי רשויות, שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל וציון בקר סמנכ"ל החטיבה המסחרית.

בורשטיין בירך את באי הכנס, והתייחס בדבריו למיזוגו של מוניציפל בנק לתוך בנק מרכנתיל ולגב האיתן ומגוון השירותים העומדים לרשות הלקוחות בבנק המאוחד: "בשנת 2020 הגיעה הקורונה גם לישראל והמשבר אשר נוצר בגין המגפה הביא עימו, בין היתר, סיכונים משמעותיים בפעילות הבנקאית. משבר הוא כמובן איום, אבל עבורנו במרכנתיל הוא היווה גם הזדמנות. ראינו כיצד הרשויות המקומיות והנהלת מרכז השלטון המקומי מתמודדים במקצועיות רבה ומעוררת הערכה מול המשבר. החיבור שיצרנו בין בנק מרכנתיל, שחגג רק לאחרונה 100 שנים להקמתו, עם מוניציפל בנק יאפשר לכם לקבל מעטפת מלאה של כל השירותים הבנקאיים הן הפרונטליים והן בערוצים מתקדמים, ליהנות מיחס אישי והכרות עמוקה עם הסקטור וצרכיו, בשילוב עם יכולות מימון ותפעול בסדרי הגודל של בנק בינוני עם מעל ל- 70 סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ".

ציון בקר, סמנכ"ל ומנהל החטיבה המסחרית במרכנתיל השתתף בפאנל בנושא: "מה עושים עם הכסף הקיים כדי לצמוח. בהתייחסו לחשיבותן של הרשויות המקומיות אמר בקר כי: "הרשויות המקומיות הן מפתח מרכזי לשינוי מאקרו כלכלי במשק הישראלי. אם בודקים את היחסים הפיננסיים ברשויות, ב 2010 לעומת היום, באותם יחסים פיננסיים, ניתן היה לבצע בשנה האחרונה, כולל שנת הקורונה, השקעות ציבוריות באמצעות הרשויות המקומיות בהיקף של 24 מיליארד שקל במקום כ- 3 מיליארד בשנה. השקעות בהיקף כזה יכולות לשנות פניו של המשק הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully