וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת טעמים חוגגת פתיחת סניף חדש

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 23:42

הסניף ה-18 של קשת טעמים נפתח בעכו. הרשת הלא כשרה שבעבר הייתה מזוהה עם הקהל הרוסי, מתרחבת ומתמקדת בשיפור חוויית הקניה. את הפתיחה מלווה קמפיין בכיכובו של פבלו רוזנברג

רשת הסופרמרקטים קשת טעמים, מתרחבת ומשיקה את הסניף ה-18 בקניון עזריאלי עכו.
הסניף משתרע על 1,400 מ"ר ומעוצב בהתאם לקונספט הייחודי של שאר סניפי הרשת המחודשים.

ביום שלישי האחרון נחנך הסניף החדש ולטקס גזירת הסרט כיבד בנוכחותו חבר הכנסת אבי דיכטר שהגיע כאורח כבוד של בעלי רשת קשת טעמים אריאל וליאת לכט. עוד נכחו בפתיחה: מנכ"ל הרשת דני גרינברג, הנהלת החברה והקניון ועוד אורחים ולקוחות רבים.

אריאל וליאת לכט עם אבי דיכטר. אלון שטרן,
ליאת ואריאל לכט, הבעלים, וח"כ אבי דיכטר בפתיחת סניף עכו של רשת "קשת טעמים"/אלון שטרן

פתיחת הסניף מלווה בקמפיין שירוץ במהלך השבועיים הקרובים בערוצי הרדיו ובשלטי חוצות תחת המסר: "ישששששששששששששששש, יש קשת טעמים בעכו". את הג'ינגל ברדיו מוביל הזמר פבלו רוזנברג.

הרשת, המשוחררת מהגבלות כשרות, פתוחה 7 ימים בשבוע, בעבר זוהתה בעבר בעיקר עם קהל ממוצא רוסי, אך בשנים האחרונות גילה אותה הקהל הישראלי חובב הקולינריה והחיים הטובים והוא נהנה מחוויה אירופאית וממגוון רחב וייחודי של המוצרים לצד מדיניות תמחור אטרקטיבית .

דני גרינברג מנכ"ל קשת טעמים: "פתיחת הסניף בעיר עכו מהווה צעד נוסף, בתהליך התרחבותה המתמשך של הרשת. סניף זה נפתח במטרה להרחיב את פריסת הרשת לאורך קו החוף הצפוני וכן לתת מענה לתושבי העיר, הקיבוצים והמושבים באזור כולו.

אנחנו מתמחים בחוויית קניה ייחודית, הסניף כמו שאר סניפי הרשת מגלם את השילוב המנצח של תמורה גבוהה ללקוח ללא פרמיה במחיר. מגוון רחב וייחודי, עיצוב מרהיב, טריות המוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים, יוצרים יחד חווית קניה מהנה יותר עבור לקוחותינו".

קשת טעמים הוקמה לפני כ-18 שנים בבעלות אריאל לכט. לרשת זרועות אסטרטגיים נוספים המחזקות את החוויה בינהם, מפעלים לייצור מזון מוכן ביתי תחת השם "מאמוצ'קה" ו"לכט תעשיות מזון" "דליסימו" חברת ייבוא המתמחה בייבוא של מוצרי איכות מהעולם המשדרגות את המזווה של הלקוח מבלי לפגוע לו בכיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully