וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטפורמת הבלוקצ'יין INX משלימה גיוס של 125 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 13:11

7,200 משקיעים, השתתפו בהנפקת המטבע הדיגיטלי, הראשון מסוגו בעולם שמאושר ע"י הרשות לני"ע האמריקאית. INX מצפה לגייס כ-125 מיליון דולר לצורך השקת פלטפורמת מסחר על שמה למטבעות קריפטוגרפים וניירות ערך דיגיטליים

INX LIMITED, פלטפורמת הבלוקצ'יין למסחר בניירות ערך דיגיטליים ומטבעות קריפטוגרפיים, שמחה להודיע היום (ב'), כי סגרה רשמית את הנפקת המטבע הדיגיטלי הראשון הרשום ב- SEC (הרשות לניירות ערך האמריקאית), עם הערכה של מעל ל-85 מיליון דולר ממכירות טוקנים, כאשר 7,200 מהרוכשים שייכים לציבור המוסדי והכללי (משקיעים קמעונאיים).

יחד עם ההנפקה הפרטית, הממתינה לאישור רגולטורי בקנדה, על סך 39.6 מיליון דולר קנדי לקראת הרישום המתוכנן שלה ב-TSXv, שדווח מוקדם יותר החודש, ויחד עם מכירת הטוקנים לציבור, INX מצפה לגייס מעל ל-125 מיליון דולר לצורך השקת ותפעול פלטפורמת המסחר על שמה, למטרת מסחר במטבעות קריפטוגרפים וניירות ערך דיגיטליים.

INX היא החברה הראשונה בעולם שהשלימה בהצלחה הנפקה רשומה ב-SEC של מטבע דיגיטלי אשר מוכר כנייר ערך (סקיורטי טוקן). הישג זה הינו פורץ דרך ומהווה פתיחת דלת עבור גיוס הון חוקי, מוסדר ובטוח הן עבור ארגונים והן עבור חברות בשלב מוקדם על ידי הנפקת מטבעות דיגיטליים, המוכרים כניירות ערך וזאת כחלופה להנפקות הון מהדור קודם. INX מתכננת לאפשר גם מסחר במטבעות קריפטוגרפים וגם מטבעות דיגיטליים המוכרים כנייר ערך.

הנכסים הפיננסיים יעברו לבלוקצ'יין?

שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד INX ציין: "כשהקמנו את INX בשנת 2017, ראינו עתיד חדש של מה שהגדרנו בזמנו 'שוק ההון 2.0'. החזון היה פלטפורמת מסחר של ניירות ערך דיגיטליים, המתווספים לאלו המוכרים לנו בשווקי גיוס ההון והמסחר. פלטפורמות המסחר במטבעות הקריפטוגרפיים, תופסות את מרכז הבמה וטכנולוגיה חדשה ומהפכנית מיושמת בשטח. אנו צופים שרוב הנכסים הפיננסיים יעברו בקרוב לבלוקצ'יין".

דתיקה מוסיף כי: "בנינו פלטפורמת מסחר דיגיטלית וצוות חזק של למעלה מ-50 מהכישרונות המובילים בשוק, שאנו מתכננים להרחיב עוד יותר השנה. יחד עם ההנפקה המוצלחת, אנחנו בדרך לממש את חזוננו לעיצוב עתיד שוק ההון, באמצעות כלים פיננסיים חדשים ומתקדמים, המבוססים על בלוקצ'יין ונכסים דיגיטליים. אני רוצה להודות להנהלה, לשותפים, לקהילה וליועצים שלנו על המסע הזה והאפשרות להפוך את החזון שלנו למציאות".

שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד INX. יח"צ,
שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד INX/יח"צ

השגנו את היעדים שהצבנו

עוד מוסיף דתיקה:
"בשנת 2017, החזון והיעדים שלנו היו:
● הנפקה ציבורית (IPO) חסרת תקדים על בסיס בלוקצ'יין באמצעות תשקיף שהוגש ל- SEC.
● לפתח פלטפורמת מסחר אלקטרוני עבור נכסי בלוקצ'יין שהם מטבעות וני"ע.
● לגייס 117 מיליון דולר על מנת להוציא לפועל את החזון והתוכנית העסקית שלנו.

אני גאה לשתף שהשגנו כעת את כל המטרות שהצבנו אז. קיבלנו התחייבויות עבור יותר מ-125 מיליון דולר בהכנסות שנבעו ממכירתנו המוצלחת של למעלה מ-100 מיליון מטבעות INX והנפקה פרטית של מניות בסך 39.6 מיליון דולר קנדי לפני רישום ההון שלנו", מסכם דתיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קהילת מחזיקי טוקן INX

קרן החברה נבנתה על ידי קהילת מחזיקי הטוקנים המונה יותר מ-7200 משקיעים, שכעת יהוו חלק בלתי נפרד מהקהילה, על מנת להציג את INX לאחרים.

מטרתנו תמיד הייתה בראש ובראשונה למצוא דרך עבור משקיעים בכל קבוצות הגילאים, לקבל הזדמנות להשקיע בחברות בשלב מוקדם, הזדמנות שלפני הקמת INX, הייתה שמורה בעיקר עבור: משקיעים כשירים, חברות הון פרטיות והון סיכון.

אנו שמחים לדווח כי עמדנו ביעד זה. מטבעות INX נרכשו על ידי משקיעים קמעונאיים ומוסדיים ב-75 מדינות, כאשר יותר מ-61,000 משקיעים הביעו עניין ונרשמו.

מבחינת פילוח דמוגרפי בקרב מחזיקי הטוקנים: בני 60+ רכשו 11%, 50-59 רכשו 24%, 40-49 רכשו 30%, 30-39 רכשו 26%, ומתחת 30 רכשו 9% מההנפקה. הגיל הממוצע של המשתתפים היה 42.

התשלומים עבור המטבעות, חולקו כמעט באופן שווה עם 54% מהמטבעות הקריפטוגרפיים BTC, ETH ו- USDC, שהומרו לדולרים אמריקאים, ו-46% מדולר אמריקאי.

ההנפקה הפרטית בקנדה הייתה מנוהלת על ידי PI Financial Corp. ו- Eight Capital, בהובלה משותפת עםBeacon Securities Limited ו- Cormark Securities Inc.

הגדרה מחדש לשוק ההון

INX הינה פלטפורמת מסחר בעלת רישיון מהרגולטורים השונים בארה"ב, לניירות ערך דיגיטליים ומטבעות קריפטוגרפיים. INX משלבת מומחיות בשווקים מסחר מסורתיים, יחד עם עולמות פינטק חדשניים. INX מובלת על ידי צוות מנוסה של מומחי טכנולוגיות פיננסיות ובלוקצ'יין, המאוחדים בחזון של הגדרה מחדש של עולם שוקי ההון, באמצעות מינוף טכנולוגיית הבלוקצ'יין יחד עם הרגולציה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully