וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל בדולר: צים תוביל חמצן וציוד רפואי להודו תמורת דולר אחד למכולה

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 8:44

עוד הודיעה חברת הספנות כי תתעדף הובלת מכולות הנושאות ציוד רפואי ועזרים נוספים, על פני סחורות אחרות, במטרה להביא את הסיוע להודו מהר ככל האפשר

לא מעט גופים עסקיים בישראל ובעולם החליטו לסייע להודו, שנקלעה להתפרצות אלימה במיוחד של קורונה. התשתיות הרפואיות במדינה קרסו וניכר מחסור בפתרונות אשפוז, תרופות וחמצן לעשרות מיליונים של חולים.

אלא שבין המבצעים השונים, בולט במיוחד המבצע של צים, שהחליטה לשנע להודו ציוד עזר רפואי ותרופות תמורת תשלום סמלי של דולר אחד למכולה.

על פי הודעת החברה: "לאור המשבר הקשה בהודו החליטה הנהלת צים לפעול מתוך סולידריות עם עובדי החברה, לקוחותיה ובני משפחותיהם בהודו.

צים תוביל כל מכולה עם מטען של חמצן רפואי וציוד נלווה (מיכלים, בקבוקי חמצן, גנרטורים וכ') במחיר סמלי של דולר אחד למכולה"

בנוסף הודיעה צים, כי תתעדף הובלת מכולות הנושאות ציוד רפואי חיוני במטרה לזרז את הגעתו להודו.

אלי גליקמן מנכ"ל צים. חברת החדשות רפופורט,
אלי גליקמן, מנכ"ל צים: "היו חזקים ושמרו על עצמכם"/חברת החדשות רפופורט

אלי גליקמן מנכ"ל צים אמר: "צים נרתמת לסייע מתוך הכרה בחשיבות הקריטית של משלוחים אלה לשיפור המצב הקשה בהודו. זוהי יוזמה המבטאת את ערכי הליבה של צים ואת החזון והערכים שלה הלכה למעשה.

בשעה קשה זו אני מבקש לשלוח איחולי בריאות לכל עובדינו בהודו והיקרים להם. אנו מכירים בתרומתכם ומסירותכם לנוכח מצב קיצוני בחומרתו. היו חזקים ושמרו על עצמכם. אנו מקווים לראות ימים טובים יותר בהקדם".

יש לציין כי דווקא בעת משבר הקורונה, עת עסקים בתחומים אחרים נקלעו למשבר, עברה על צים שנה עסקית מצוינת שהחלה עם הנפקה מוצלחת בניו יורק ועם דוחות ששיקפו נאמנה את הפריחה בתחום התובלה הימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully