וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבאס ריגאל משיק בישראל את Chivas Extra 13

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 13:20

במסגרת ההשקה החגיגית שנערכה בישראל, לרגל ציון 13 שנה ל-Chivas Extra המתיישן בחביות שרי אולורוסו, נחשפה לראשונה מהדורה מיוחדת של Chivas Extra 13 המיוצרת מבלנד ייחודי העובר סיומת בחביות שיפון אמריקאיות משובחות

שיבאס ריגל הוא מבין המפורסמים שבמותגי הוויסקי הסקוטי. אחרי שנחשב למותג הפרימיום האולטימטיבי של התעשייה, חווה המותג שנים קלות של דשדוש תודעתי, בעיקר עם טרנד הסינגל-מאלט שבמסגרתו העדיפו רבים מחובבי הוויסקי סינגל-מאלט, כלומר וויסקי ממקור יחידני, על פני בלנד - מספר סוגי סינגל מאלט משעורה, מעורבים בוויסקי שהופק מחיטה.

למרות זאת, הקהל הקלאסי של חובבי הוויסקי שמר אמונים למותג הוותיק שביצע בשנים האחרונות כמה מהלכים מרשימים, בעיקר בקרב קהל "הייטקיסטי", כולל הענקת חסות לפרויקטים יזמיים - ובכך מיצב עצמו מחדש כמותג מעודכן שמזוהה עם הצלחה.

לרגל חגיגות 13 שנים לאחת הסדרות הפופולריות של שיבאס-ריגל, השיק המותג בישראל וויסקי חדש, המיושן במשך 13 שנים.

שיבאס ריגאל 13. יח"צ חו"ל,
שיבאס ריגאל 13/יח"צ חו"ל

Chivas Regal 13, הוא בלנד וויסקי עשיר ונדיב, סודו נובע משימוש בוויסקים אשר יושנו בחביות נבחרות ביחד עם מבחר מצומצם של מאלטים נדירים. המאלטים נבחרו בקפידה מתוך מספר מצומצם של מזקקות סינגל מאלט, שתוצרתן מתאפיינת באורמה מיוחדת.

Chivas Regal 13, מתהדר בניחוח מתקתק ופירותי, בעל נגיעות של אגסים בשלים, טופי קרמי ורמיזות לג'ינג'ר. טעם האגסים הבשלים ממשיך גם לחך, עם טעמים טרופיים מתוקים של מלונים ונגיעות של וניל וקרמל, המשתלבים עם נגיעות חריפות של קינמון ושקדים, ומובילים לסיומת ארוכה ומספקת.

פרשנות מעודנת וקטיפתית לסגנון המסורתי

המהדורה המיוחדת Chivas Regal 13 שיפון אמריקאי, מיוצרת מבלנד ייחודי העובר סיומת בחביות שיפון אמריקאיות המעניקות סיומת חלקלקה ומעודנת במיוחד, עם ניחוחות תפוז מתוק ועסיסי ושוקולד חלב קרמי. התערובת הייחודית, יוצרת תוצאה משובחת ופרשנות מעודנת וקטיפתית לסגנון המסורתי של שיבאס.

עיצוב סדרת שיבאס 13 הינו תוצר של יצירה אומנותית של אמן הגרפיטי גרג' גוסל, המציג תמונות מההיסטוריה המודרנית בחגיגת סיום עם הבשלת חבית שיפון אמריקאי.

המחיר: 132.90 שקל

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
Chivas Regal 13 שיפון אמריקאי. יח"צ חו"ל,
Chivas Regal 13 שיפון אמריקאי/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully