וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות חדש מציע לעסקים בישראל לקבל תשלומים ב-BIT

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 14:09

לקראת קרב האיתנים בשוק הארנקים החכמים: אפליקציית התשלומים bit מבית בנק הפועלים, תאפשר לעסקים בישראל, באמצעות שיתוף פעולה עם חברת הפינטק PayMe, לקבל תשלום ב-bit

אם או בלי קשר לכניסת משתמשי האייפון לשוק הארנקים הדיגיטליים, הודיעו PayMe ו-bit כי יאפשרו לגופים כגון: ספקי סליקה, חברות קופות, פלטפורמות לבניית אתרים ועוד, לשלב קבלת תשלום ב-bit עבור העסקים העובדים דרכן, בהתחברות מהירה ופשוטה.

במסגרת שיתוף הפעולה, קבלת תשלום באמצעות bit, תתאפשר דרך ספקי השירות של העסקים, זאת באמצעות API ייחודי שפותח ע"י PayMe, ומאפשר חיבור מיידי ופשוט לקבלת תשלום ב bit.

הפיתוח של PayMe מאפשר לספק הסליקה, לחברת החשבוניות, למרקטפלייס או לפלטפורמת הסחר, להציע לעסקים תשלום באמצעות bit כחלק מהשירותים שלהם.

עבור בתי העסק, מדובר בפתרון נוח ופשוט, מכיוון שהם לא נדרשים להחליף את חברת הסליקה ולא את ספק המסופים שאיתם הם עובדים כיום, הפתרון מונגש להם דרך המערכות הקיימות, עם סיום ההתחברות של מערכות אלו לתשתית של PayMe.

בתי עסק המפעילים אתרי סחר במגוון פלטפורמות כגון WooCommerce, Shopify, Magento ואחרים יוכלו להוריד תוסף סליקה, לצורך קבלת bit באתר ללא צורך באינטגרציה.

כיום פתרון התשלומים של PayMe ו-bit מונגש למגוון רחב של עסקים דרך פלטפורמות מובילות כדוגמת Wix, iCount, Tranzila, Priority, JGive, Marmelada Market, SensePay ואחרים, ונמצא בהטמעה באתרי סחר מובילים כגון פקטורי 54, דיזל ועוד.

סמארטפון מסוג אייפון 7 פלוס. ShutterStock
בקרוב - תשלום בחנויות באמצעות אפליקציית ביט?/ShutterStock

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה, בנק הפועלים: "בעקבות הטרנספורמציה הדיגיטלית בתקופת הקורונה, עסקים קטנים ועצמאים רבים פיתחו פלטפורמות דיגיטליות".

"בד בבד, הצרכנים העדיפו להימנע מתשלום במזומן או בכרטיס אשראי בבתי העסק עצמם. אפליקציית התשלומים bit, ממשיכה לפעול ולהרחיב את המענה של לעסקים קטנים ועצמאים, במטרה לאפשר להם ליהנות מפתרון מקיף המחובר לפעילות העסקית שלהם, ולאפשר ללקוחותיהם תשלום קל, נוח ובטוח". מסכם שרמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תום מרוז, מנהל PayMe Israel: "החיבור ל-bit, תואם לאסטרטגיה של החברה כפלטפורמה טכנולוגית, המנגישה שירותים מתקדמים לבתי עסק דרך שותפים. ה-API של PayMe, מאפשר לפלטפורמות עסקיות, להעשיר את הצעת הערך שלהן לעסקים, בצורה פשוטה וקלה, במודל White Label מלא, עם מגוון רחב של שירותים ומוצרים, העוזרים לבתי העסק בניהול השוטף של העסק".

מרוז מוסיף: "בסוף התהליך, יש בעלי עסק שהגדילו את המכירות שלהם, ובלי PayMe היה להם קשה הרבה יותר להשיג את זה, בשביל זה אנחנו כאן".

אפליקציית ביט. ShutterStock
פשוט ונוח - עסקים יוכלו לקבל תשלום דרך אפליקציית ביט/ShutterStock

אפליקציית bit, עם מעל 5 מיליון הורדות והיקף פעילות יומי הגבוה בפער ניכר מהמתחרים, הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים, באופן המאובטח ביותר ובחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה.

bit, כאפליקציה דינמית המשיכה להתחדש בהתאם לצרכים המשתנים בשוק, והחלה להוביל את מהפיכת התשלומים לעסקים וחברות במגוון תחומים: קמעונאות, מזון, מוצרי צריכה, אנרגיה, ביטוח, פנסיה ועוד.

PayMe, הינה חברת פינטק, המאפשרת לפלטפורמות וארגונים המשרתים עסקים, לשלב מוצרים פיננסיים כגון סליקת כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום אלטרנטיביים, ניכיון, הגנה נגד הונאות אשראי ושירותים אחרים, בתוך המוצרים שלהם. פתרונות אלה מאפשרים לפלטפורמות לשפר את הצעת הערך שלהן לעסקים, לייצר חבילת פתרונות מלאה יותר ולהגדיל את ההכנסה מכל לקוח.

PayMe עובדת עם מאות שותפים ומספקת שירותים פיננסיים למעל 60 אלף בתי עסק ומשתמשים בפריסה גלובלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully