וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק חיובי לעובדים ולחברה: הסכם קיבוצי חדש בקימברלי קלארק

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 17:31

במסגרת ההסכם, יקבלו העובדים תוספת שכר של 3.2%, בונוס שנתי והגדלת תקציב הרווחה. לפורשים תינתן רשת ביטחון הכוללת פיצויים מוגדלים והסדר פרישה מוקדמת

ההסתדרות, ועד העובדים וההנהלה חתמו על הסכם קיבוצי בחברת "קימברלי קלארק" אגף לוגיסטיקה, אתר צריפין.

ההסכם מגיע לאור העברה של חלק מהאגף הלוגיסטי של "קימברלי קלארק" לאתר חדש בצפון הארץ, ובשל הרצון להסדיר את תנאי העסקתם של העובדים אשר יישארו באתר צריפין.

במסגרת ההסכם יקבלו העובדים תוספת שכר של 3.2%, בונוס שנתי בהתאם לעמידה ביעדים, הגדלה של תקציב הרווחה ועוד.

בנוסף, נקבעה רשת ביטחון מיטיבה לעובדים, אשר יסיימו את העסקתם ולא יעברו לאתר החדש, הכוללת בין היתר: פיצויים מוגדלים על פי ותק, ליווי מקצועי לחיפוש עבודה ולהשתלבות במשק והסדר פרישה מוקדמת לפנסיה מגיל 62. לעובדים שיעברו לאתר החדש מוצע תקציב מעבר והסדר הסעות.

הסכם בקימברלי קלארק. אגף הדוברות של ההסתדרות,
הסכם מיטיב לעובדים בקימברלי קלארק/אגף הדוברות של ההסתדרות

משא ומתן הוגן להסכם שמיטיב עם העובדים

את ההסכם הוביל יו"ר הסתדרות עובדי התעשייה, גבי אסרף יחד עם יו"ר מרחב שפלה בהסתדרות משה ארבלי, מ"מ יו"ר המרחב דני אוחיון ומנהל החטיבה הארצי באיגוד עובדי התעשייה יוגב עשור.

יצוין כי הסתדרות עובדי התעשייה, יחד עם ועד העובדים והנהלת החברה, שוקדת בימים על הסכם לקליטת העובדים החדשים באתר שנבנה בצפון הארץ, וכן על הסכמים נוספים בחברה.

יו"ר איגוד עובדי התעשייה בהסתדרות גבי אסרף: "בתום משא ומתן הוגן וראוי, אני שמח על ההסכם אשר מיטיב עם העובדים. פרט לשדרוג בתנאיהם, גם אלה שיפרשו יזכו לרשת ביטחון שתאפשר להם הסתגלות מחדש. הבטחנו וחיזקנו את עתידה של החברה שפותחת אתר חדש בישראל וצפויה לקלוט מאות עובדים נוספים".

אופק חיובי לעובדים לפורשים ולחברה עצמה

יו"ר מרחב שפלה בהסתדרות משה ארבלי הוסיף: "אני מברך את כל הצדדים על ההסכם ועל ההישגים שבו, ואני מאמין שהוא נותן אופק חיובי הן לעובדים, הן לפורשים והן לחברה עצמה".

בגיבוש ההסכם לקחו חלק ועד העובדים בראשות יוסף מלסה, וליווה אותו עו"ד רענן שקדי מהמחלקה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully