וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנאביס רפואי: לאון פארם תפתח עוד שני סניפים חדשים באשדוד

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 9:04

חברת לאון פארם, הפועלת בתחום בתי המרקחת לשיווק קנאביס רפואי, ובימים אלה סוללת את דרכה לבורסה דרך השלד הבורסאי וונטייז, לפי שווי מוערך של מאות מיליוני שקלים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם בית המרקחת "אדוארד פארם" באשדוד

עקיבא טישלר מנכ"ל לאון פארם. דוד פרידמן,
עקיבא טישלר, מנכ"ל לאון פארם/דוד פרידמן

חברת לאון פארם, הפועלת בתחום בתי המרקחת לשיווק קנאביס רפואי, ובימים אלה סוללת את דרכה לבורסה דרך השלד הבורסאי וונטייז, לפי שווי מוערך של מאות מיליוני שקלים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם בית המרקחת "אדוארד פארם" באשדוד. ההסכם כולל הפעלה של 2 בתי מרקחת: הראשון פעיל ומנפק קנאביס והשני יוקם בחודשים הקרובים. עם פתיחת הסניפים החדשים באשדוד, תמנה הרשת כ-12 סניפים ברחבי הארץ. בחודשים האחרונים נמצאת הרשת בתהליך מואץ להפיכתה לרשת כלל ארצית ולשרת כ-20% ממטופלי הקנאביס בישראל.

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, יפעלו הצדדים לתפעול 2 בתי מרקחת באשדוד, כשהראשון מבניהם פעיל ומנפק קנאביס והשני יוקם במשותף. בית מרקחת "אדוארד" הוא בעל רישיון לממכר קנאביס במסגרתו תהייה זכאית לאון פארם למחצית מהרווחים ממכירת קנאביס. בית מרקחת הנוסף שיוקם בשיתוף שני הצדדים יהיה בבעלות מלאה של לאון פארם, ובו יהיה זכאי הצד השני למחצית מרווחי בית המרקחת. לאון פארם, החלה את דרכה בעולם הקנאביס כבית המרקחת הפרטי הראשון בישראל שקיבל רישיון לממכר קנאביס בתחילת 2019 בבית מרקחת בפתח תקווה. כיום נחשב בית המרקחת בפתח תקווה לגדול בישראל המשרת מעל 3,000 מטופלי קנאביס בחודש. לאון פארם החלה לפעול בישראל בעקבות הרפורמה של משרד הבריאות שאפשרה למטופל לרכוש מוצרי קנאביס בכל בית מרקחת מורשה. מנכ"ל החברה הוא עקיבא טישלר, בעל ניסיון רב בעולם הקמעונאות ובמגוון תפקידים בכירים, ביניהם: סמנכ"ל הפעילות הגלובלית של רשת SABON, סמנכ"ל גלובל בקרולינה למקה וסמנכ"ל מכירות ב-iDigital. בעלת המניות הגדולה ברשת היא קבוצת משקיעים בראשות אייל זילברמן, ממייסדי חברת QualiTest שהשליטה בה נמכרה ביולי 2019 תמורת כ־420 מיליון דולר.

בשנה האחרונה החלה לאון פארם במהלכים להרחבת הרשת והפיכתה לרשת כלל ארצית וכעת היא נחשבת לרשת המובילה את תרבות צריכת הקנאביס המקצועית בישראל, המחזיקה בידע ומשווקת מוצרים איכותיים ומתמחה בהתאמתם האישית למטופל בדגש על רמת שירות גבוהה. שוק הקנאביס בישראל מוערך כיום ב-600-800 מ' ש"ח בשנה וצפוי לגדול ל-1.2-1.4 מיליארד ש"ח עד 2024.
באחרונה נודע כי הרשת תתמזג לתוך השלד הבורסאי וונטייז, כאשר בעלי המניות של לאון פארם יחזיקו ב-60% מהון המניות (בדילול מלא) של החברה במועד השלמת המיזוג בכפוף לעמידה באבני הדרך. לבעלי המניות של לאון פארם תהיה האפשרות להחזיק עד ל-77.5% מהון המניות (בדילול מלא) של החברה במועד השלמת המיזוג. כך, תהפוך לאון פארם לרשת ריטייל הקנאביס הראשונה הנסחרת בבורסה בתל אביב.

לדברי עקיבא טישלר, מנכ"ל לאון פארם, "התרחבות הרשת הולכת וצוברת תאוצה וכחלק ממגמה זו, שמנו כמטרה לתת לכל מטופלי הקנאביס, מדן ועד אילת, את רמת השירות והמקצועיות הגבוהה ביותר. אנו מציעים למטופלים מגוון מוצרים רחב ומתאימים את המוצר לצורכיהם היומיומיים ומעניקים להם את הזכות להרגיש טוב יותר. לאון פארם תמשיך להתרחב על מנת להביא את הידע, המקצועיות והערכיות של הרשת לכלל המטופלים ברחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully