וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלם תים רוכשת את פולאר טכנולוגיות

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 11:28

פולאר נותנת שירותי ארכיטקטורה ומימוש בסביבת הענן הציבורי של Microsoft, Azure. היקף הרכישה מוערך במיליוני שקלים: "שילוב כוחות שיסייע להקים את גוף ה-Azure המוביל במשק"

ממי לביא מלם תים. יחצ,
מוביל תחום Azure במלם תים ממי לביא/יחצ

קבוצת מלם תים רכשה את פעילות חברת פולאר טכנולוגיות. החברה נותנת שירותי ארכיטקטורה ומימוש בסביבת הענן הציבורי של Microsoft, Azure. היקף הרכישה מוערך במיליוני שקלים.

רכישה זו ממשיכה לבסס את מעמדה של קבוצת מלם תים כשחקנית מובילה באספקת פתרונות מחשוב מתקדמים ומגוונים, ומאפשרת לה להרחיב את תחום הענן של מיקרוסופט, אחד התחומים הצומחים בשנים האחרונות. במסגרת הרכישה תשולב פעילות חברת פולאר טכנולוגיות בחטיבת פתרונות מיקרוספט של מלם מערכות ותשולב כתחום חדש בחטיבה- תחום ה Azure.

ממי לביא, מנכ"ל חברת פולאר טכנולוגיות ישמש כמוביל תחום Azure במלם תים, יהיה אחראי לתכנון וביצוע פרויקטים ב-Azure ויהווה הסמכות המקצועית בחברה בכל הקשור לתחום זה. חברת פולאר טכנולוגיות הוקמה לפני כ- 3 שנים, ובשנה האחרונה רשמה גידול של כ-15% בהכנסות.

ממי לביא, מוביל תחום Azure במלם תים: "שילוב הכוחות בין המקצוענות ב-Azure שחברת פולאר מביאה, והגודל והקשרים הענפים של מלם, יסייעו להקים את גוף ה-Azure המוביל במשק, כזה שמסוגל לבצע את מגוון הפרויקטים בענן, החל מתכנון, ביצוע ותחזוקה".

  • עוד באותו נושא:
  • מלם תים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully