וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת שערי השמיים מחזירה לישראל את בני הנוער של מכבי העולמי

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 12:41

הצפי בשנת 2021 הוא שיגיעו לישראל במשלחות כ-1,500 בני נוער מכ-80 מדינות ברחבי העולם. התקציב השנתי של התנועה למשלחות בני נוער שיגיעו לישראל מעורך בכ-20 מיליון שקל, במימון בני המשפחות של בני הנוער תנועת מסע ומכבי העולמי

נוער מכבי העולמי. יחצ,
חניכי מכבי העולמי בירושלים/יחצ

בימים אלו, עם פתיחת שערי נתב"ג, חוזרות להגיע לישראל משלחות בני נוער של תנועת "מכבי העולמי". כבר בשבוע השני של חודש אפריל הגיעו לישראל 162 בני נוער מסניפים שונים של תנועת "מכבי העולמי" מכל רחבי העולם.

איל טיברגר, מנכ"ל מכבי העולמי, מציין כי הצפי הוא שבשנת 2021 יגיעו לישראל כ-1,500 בני נוער מכ-80 מדינות ברחבי העולם בהם פעילים סניפי מכבי העולמית. התקציב השנתי של ביקור בני הנוער של תנועה מכבי העולמי בישראל מעורך בכ-20 מיליון שקל, הממומן ע"י בני המשפחות של בני הנוער תנועת מסע ותנועת מכבי העולמי.

הפעילות של בני הנוער בישראל כוללת לימודי ציונות, יהדות, שואה, הסברה הישראלית, ניהול פרויקטים קהילתיים, קורס מד"א, אולפן עברית, קורס הצלה וההתנדבויות והרבה טיולים בכל רחבי הארץ.

שינט בר לבב, מנהלת התוכנית לביקורי לבני נוער בישראל, מציינת שכ-400 בני נוער שיגיעו השנה ישהו בישראל תקופות ארוכות בין 5 ל-9 חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully