וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הספורט חוזר לאופנה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 19:08

וגם: מי יהיה הברמן הטוב בעולם, חגיגה בשיבאס ריגאל, החנות החדשה שיצאה מגבולות אינסטגרם והאמנים מקבלים את שבועות

כבר לא רק בגדי ים

בגדי גוטקס. אלכס ליפקי,
בגדי גוטקס/אלכס ליפקי

בגדי הספורט גלשו מזמן לחיי היום יום ובחסות הקורונה התופעה קיבלה משנה תוקף. נראה שאת המהפכה הזו קשה לעצור. בגוטקס הפנימו את זה ומשיקים בימים אלה את קולקציית בגדי האקטיב.

ב"גוטקס" השיקו קולקציה מעודכנת, איכותית, ואופנתית שתלווה אותנו צמוד (תרתי משמע) בקיץ הקרוב. רון גורלנדר, מנכ"ל גוטקס אומר כי שוק בגדי האקטיב הוא שוק חשוב וצומח. מוצרי אקטיב הפכו להיות מוצר שכל אחת רוצה, יותר חזק מהטרנינג והם חברה שמכירה את גוף האישה ואת הטכנולוגיות שקיימות. הם יכולים לייצר גוזיות עם תמיכה וקאפים - מה שקשה לאחרים.

ייצוא בגדי האקטיב החל לשוק האמריקני והם נמכרים בבתי כולבו מובילים כמו סאקס בלומינגדיילס ועוד. לפני הקורונה הם נמכרו בארץ רק בחניות גוטקס. כשהקימו את אתר החברה הם לקחו את המלאי שהיה בחנויות שהיו סגורות וכל הסחורה נחטפה.

בקולקציה מכנסי טייץ באורכים שונים, חולצות אימון עם שרוולים ארוכים וגב פתוח, חולצות אימון עם שרוולים קצרים, גופיות אימון במגוון גזרות, צבעים והדפסים, גופיות אימון בגזרת בייסיק, גוזיות והכל בקונספט "מיקס אנד מאץ'". הפריטים עשויים מבדים מנדפים איכותיים, ללא תפרים. להשיג באתר גוטקס, ברשת חנויות "גוטקס", ברשת ה"משביר לצרכן 365", וברשת לבנבנים.

seperator

שיא הקלאס

טנקרי TEN. יח"צ,
טנקרי TEN/יח"צ

מסממני החזרה לשגרה: חברת IBBLS - היבואנית והמשווקת הרשמית של מותגי תאגיד האלכוהול הגדול בעולם Diageo, ערכה את גמר תחרות World class Israel, בברים של שלושת הפיינליסטים: ייגור פראוזנקו מסעדת TYO, ת"א; דוד קלינצ'ב בר הזאלמה בבאר-שבע; וגורמי ספיאשווילי, הבעלים של bloom cocktail בבאר-שבע.

בשנה שעברה התחרות לא התקיימה ובמשך חודשים ארוכים הברים לא פעלו, התחרות הבינלאומית Global Finals (בטח לצערו של פראוזנקו), תתקיים באופן וירטואלי.

התהליך כלל מיון וסינון קפדני של למעלה מ-50 ברמנים מכל רחבי הארץ אשר הגישו את מועמדותם לפרויקט היוקרתי. המתמודדים התחרו במגוון אתגרים בשלבי רבע וחצי גמר. בשלב חצי הגמר, שנערך בבר 'ההייקו' בתל אביב, נדרשו המתמודדים להכין משקאות בשילוב הג'ין האנגלי טנקרי TEN . את השיפוט לקחו על עצמם צחי בן-עמרם, גיא אריש, מוש בודניק ונועם הס.

World Class הינו פרויקט פסגה בינלאומי בעולם האלכוהול, אשר מהווה שיא של איכות בעולמות הבר והערבוב. הפרויקט הושק לפני כעשור בלונדון והפך למסגרת מובילה אליה מצטרפים מדי שנה מיטב הברמנים מהברים המובילים ביותר בעולם, לצד אירועים יוקרתיים והרצאות של המומחים הגדולים בעולם האלכוהול.

בתחרות העולמית השנה כל מתחרה יעשה זאת במדינה שלו, ויתחרה באופן וירטואלי מול 54 הברמנים הטובים ביותר בעולם, במטרה לזכות בתואר הנכסף של "הברמן הטוב בעולם".

חברת IBBLS, מקבוצת "קוקה-קולה ישראל", היא יבואנית ומשווקת מותגי האלכוהול ממובילות בישראל, ומשווקת באופן רשמי מותגים מובילים מהעולם. לחברה פעילות יין ענפה עם פורטפוליו יינות ייבוא וכן את יקב תבור הישראלי. החברה חרתה על דיגלה לפתח ולהוביל את תרבות השתייה של משקאות אלכוהוליים לאיכותית יותר וכמו גם לקדם את תרבות החיים הטובים בישראל.

seperator

מזל טוב מלכותי

שיבאס rhdk. יח"צ,
שיבאס ריגאל/יח"צ

בישראל כמו בעולם הרימו כוסית שיבאס לכבוד יום הולדת 13 ל-Chivas Extra המתיישן בחביות שרי אולורוס ולרגל חשיפת בכורה למהדורה המיוחדת של Chivas Extra 13 המיוצרת מבלנד ייחודי העובר סיומת בחביות שיפון אמריקאיות משובחות. חוגגי המותג ישמחו לדעת שהוא הולך נפלא עם קוביית שוקולד או עוגיה מתוקה.

מותג שיבאס ריגאל הושק לראשונה ב-1909, והוא כמו מניה בטוחה בבורסה - הוא נחשב לקלאסיקה של כל הזמנים ולוויסקי מהיוקרתיים בעולם. לזכותו יאמר שהוא היווה מנוע חיוני בצמיחת קטגוריית הוויסקי הסקוטי ברחבי העולם.

המותג שיבאס יוצר לראשונה ב-1801 בסקוטלנד. האחים ג'יימס וג'ון שיבאס הקימו מזקקה שב-1843 נבחרה לספק הויסקי של בית המלוכה הבריטי. ב-1909 הוחל בשיווקו בארצות הברית ובהמשך בעולם ובישראל.

קולין סקוט, האיש שנולד עם ויסקי ביד הוא המאסטר בלנדר של החברה, כסקוטי שגדל ליד מזקקת Orkney עם אבא וסבא שהקדישו את חייהם לתעשיית הוויסקי הסקוטי. סקוט הצטרף לשיבאס ב -1973, ולמד את אומנות הבלנדינג מהמאסטר בלנדר ג'ימי לאנג. ב-1989 מונה למאסטר בלנדר הראשי ומאז זרם הרבה ויסקי במזקקה. סקוט נחשב לאפוטרופוס של סגנון החתימה המלכותי של שיבאס ריגל, ולאחרונה יצר והוסיף בני משפחה חדשים ביניהם: Chivas Regal 18YO בשנת 1997, Chivas Regal 25YO המפואר בשנת 2007, ו Chivas Ultis - בשנת 2017. בהוקרה על תרומתו לתעשיית הוויסקי הסקוטי, הוא מונה למנהל Quaich ב -2008, לאחר שגויס כמפקח של ארגון הוויסקי היוקרתי ביותר בסקוטלנד. סקוט מטייל בעולם כשגריר עולמי, ומפיץ את הידע של המשקה עם העושר הנדיב של טעמים שהפכו את שיבאס לסמל גלובלי.

seperator

פופ אפ בנחלה

פופ אפ בנחלה. יח"צ,
piece/יח"צ

לורן שיין, בעלת חנות המותגים האינסטגרמית piece השיקה חנות בה היא מוכרת מגוון פריטים הנמכרים בעמוד האינסטגרם שלה, ופריטים ייחודיים של מותגי פרימיום מובילים. שיין משפיענית לייף הסטייל שהחלה לאסוף פריטי מעצבים בינלאומיים כתחביב במהלך טיוליה בארץ ובעולם, נשבתה בקסמן של חנויות יד שניה, והחליטה להקים חנות אינסטגרמית. עכשיו היא החליטה לצאת מגבולות הרשת ופתחה בנחלת בנימין פופ-אפ בשם ONE PIECE OF A KIND שיפעל עד סוף השבוע, בו היא מוכרת פריטי יד שנייה של מותגים מובילים במחירים הזולים בעשרות אחוזים ממחירם המקורי.

seperator

אמנות בשבועות

שבועות בעיר האמנים. יח"צ,
שבועות בעיר האמנים/יח"צ

בשבוע הבא יפתח "שבועות בעיר האומנים" - יריד ססגוני שיפתח ביוזמת עמותת Unity Art לקידום אומנים. ביריד ישתתפו עשרות אומנים (ציירים, מעצבי תכשיטים, תיקים ואופנה, יוצרי בובות וחפצי נוי, מוזיקאים ואומני רחוב). במהלך היריד יתקיימו סדנאות יצירה וריקוד. במתחם הפנינג יתקיימו מופעי רחוב של קוסמים ומוזיקאים, ציירים, פינת איפור, פינות מדיטציה, צמחי מרפא, נרות, מנדלות וקלפי טארוט, סדנאות ציור, תכשיטנות, עיצוב בובות וריקודי בטן, תצוגת אופנה ועוד.

שבועות בעיר האמנים. יח"צ,
שבועות בעיר האמנים/יח"צ

היריד יארח את הרכב "אַרִיָה" - הדור הצעיר של הסטודיו לאופרה בבת-ים, שיציג קטעים מוזיקליים מהמחזמר המקורי "סוד הולדתו של דוד המלך", המגולל את סיפור מגילת רות. את עמותת Unity Art לקידום יוצרים ואומנים, הקימה מריה פרייגר. היריד יתקיים ב-13.5.2021 בבית הצנחן ברמת-גן, בין השעות 15:00 - 21:00.

seperator

חגיגה לבנה

מחלבות גד. דניאל לילה,
מחלבות גד/דניאל לילה

רגע לפני שבועות, מחלבות גד משיקה אתר E-Commerce חדש המהווה שלב נוסף במהלך דיגיטלי רחב שהקימה החברה לכבוד חג השבועות. בפיתוח האתר החדש הושקעו מעל-40 אלף שקל, והוא מהווה את יריית הפתיחה למחלבת גד בתחום הסחר האלקטרוני בישראל.

האתר מבוסס על פלטפורמה נוחה וידידותית למשתמש ומוצעים בו למכירה מארזים ייעודיים לשבועות ומארז אירוח מגוון כשהמשלוח בחינם. באתר, השואב השראה ממודלים מוכרים באתרי סחר אלקטרוניים בחו"ל, יש אפשרות לבחור את זמני ההגעה. שירות המשלוחים הינו בכפוף לתנאי המשלוחים המפורסמים באתר ובפריסה ארצית.

בתכנון האתר ובעיצובו הושם דגש על חווית משתמש מתקדמת ונוחה. ממשק האתר נבנה על-מנת לייצר נוחות גלישה מרבית לצד שפה עיצובית וססגונית לפי ערכי המותג. האתר כולו בשפה העברית. המארזים באתר נועדו לכלל הצרכנים, ויש בו מארז מותאם לאפייה ובישול ומארז נוסף מותאם לצורכי האירוח.

seperator

מבזק חדשות

השף חיים כהן מאיים להיות האסי עזר הבר והוא ממשיך לקטוף קמפיינים. השבוע הוא נבחר להוביל את הקמפין של רשת חצי חינם שמשיקה שפה פרסומית חדשה. כהן ישמש כפרזנטור של הרשת שזו לה הפעם הראשונה לצרף פרזנטור שיוביל את הקמפיינים הפרסומיים שלה.

רשת חצי חינם נוסדה לפני 32 שנה. עד הקמתה עבדו בעלי הרשת בשוק הכרמל ומכרו ירקות ופירות, בשר, חומרי ניקוי ועוד, השוק היה נקודת פתיחה לבעלי הרשת שמעסיקה היום כ-3,500 עובדים שהפכה לרשת מהמובילות בישראל. אגב לשף חיים כהן יש שורשים בשוק הכרמל מה שהוביל לחיבור בינו לבין זקי שלום, מבעלי הרשת.

+ חברת פלפוט תרמה לילדי משפחות הנספים במירון תיקים, ערכות של אביזרים ללימודים ומשחקים. עינת ברוך סמנ"כלית שיווק חברת פלפוט אמרה כי כחברה, המחויבת לתרומה ולקידום הקהילה הם חשבו איך הם יכולים לסייע ולהתגייס לעזרה למשפחות נפגעי האסון בשעת משבר זו.

חברת פלפוט היא מהמובילות בארץ בפיתוח, ייצור ושיווק מתנות, מזכרות, ומוצרי חזרה לבית הספר. המוצרים בשילוב זכיינות למותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים.

פלפוט הינה חברה משפחתית בבעלות פרטית שנוסדה ב-1934 על-ידי טובה ויהודה דורפצאון וכיום, מובילים אותה בני הדור השלישי של המשפחה. החברה החלה דרכה בצילום מקומות בארץ ישראל, בהפקת גלויות ובשיווקן ברחבי הארץ, וכיום עוסקת בפיתוח מוצרים החל משלב הרעיון ועד ייצור המוצר ושיווקו.

+ הפסנתרן, המנצח והמלחין גיל שוחט, מצא זמן בין סדרות מוזיקה שהוא מנהל בבאר-שבע, לרכוש דירת 6 חדרים בפרויקט באר שבע טאצ' בשכונת פארק הנחל. שוחט, תושב יפו, שחיפש דירה להשקעה, רכש את הדירה לאחר בדיקה ארוכה ודקדקנית ולאחר שנוכח לראות כי המחירים בשכונה אינם עוצרים.

הליך בניית הפרויקט המונה 800 יחידות דיור ב-31 מגדלים, החל ב-2018 והוא נמצא בשלבי סיום כאשר צפי אכלוס בין ספטמבר לדצמבר השנה. מדובר בפרויקט האיכותי ביותר שנבנה בעיר המציע עיצוב פנים של מושיק גלאמין וסטנדרט בנייה כמו בגוש דן.

מתחילת המכירות ב-2018 מחירי הדירות בפרויקט עלו ב-7-8 אחוזים. ישי רוט, סמנכ"ל השיווק של חברת שובל מתחמי מגורים השותפה לחברות סלעית וטובולסקי בפרויקט ומבצעת את הבניה, אמר כי התקדמות הבניה מאפשרת לרוכשים פוטנציאלים להתרשם מבניינים גמורים ומעוצבים, מה שמעלה את הביקוש על-אף העליה במחיר, בנוסף להכרזה על בית החולים הסמוך. בחודשים האחרונים נמכרו בפרויקט מעל 80 יח"ד בממוצע של 1.46 מיליון שקל לדירה..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully