וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שבועות: משק צוריאל מרחיבה את סדרת גבינות העיזים

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 15:45

הרחבת סדרת גבינות העיזים של משק צוריאל, מגיעה על רקע הצמיחה בביקוש ההולך וגדל של שוק גבינות העיזים, אשר רק בשנה האחרונה הציג צמיחה של כ-20% וזו כתוצאה ממגמת ה- WELLNESS והמעבר לניהול אורח חיים בריא

משק צוריאל, פטה עיזים מעודנת 5%. משק צוריאל,
משק צוריאל, פטה עיזים מעודנת 5%/משק צוריאל

כמיטב המסורת, גם השנה נחגוג את שבועות עם שלל מנות חלביות המאפיינות את החג. לקראת ארוחות החג ומתכוני השבועות המסורתיים, 'משק צוריאל', מרחיבה את סדרת גבינות העיזים ומשיקה 2 מוצרים חדשים: גבינת קרם שמנת עיזים 5% שומן וגבינת פטה עיזים מעודנת 5% שומן.

גבינת פטה עיזים 5% החדשה מרחיבה את מגוון מלוחות העיזים של משק צוריאל, ומצטרפת לבולגרית עיזים מעודנת 16%, מופחת שומן. הגבינה החדשה תימכר במדף באריזת 200 גרם וכן במעדניות ותשתלב נהדר במגוון רחב של מאכלים.

גבינת קרם שמנת עיזים 5% מצטרפת אף היא למשפחת גבינות העיזים והיא מאופיינת במרקם שמנתי, קרמי מפנק ובטעם מאוזן. גבינת קרם שמנת עיזים תשדרג כל כריך או לחם קלוי (ברוסקטה) ותשתלב נהדר בשולחן החג. גבינת קרם שמנת עיזים 5% תגיע באריזה של 200 גרם.

קרם גבינת שמנת מחלב עיזים 5%, משק צוריאל. משק צוריאל,
קרם גבינת שמנת מחלב עיזים 5%, משק צוריאל/משק צוריאל

מחלבת משק צוריאל, שהחלה את דרכה כמותג המתמחה בגבינות ומוצרי עיזים, מייצר את כלל מוצריו מחומרי גלם איכותיים וייחודיים ובתהליך מוקפד, המעניקים לגבינות טעמים עשירים ומרקמים מפנקים.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק במקררי החלב.

המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משק צוריאל הוא מותג בוטיק, מתמחה בעל וותק וניסיון רב בעולם גבינות הפרימיום וכשמו כן הוא, מותג שבא מרקע שורשי ואותנטי. למשק צוריאל מגוון רחב של מוצרים מחלב בקר, עיזים ותחליפי חלב הכולל בין השאר גבינות בולגריות, צפתיות, חלב ויוגורט עיזים, חלומי, גבינות אפיה כתבור וטבורוג, גבינות מיוחדות ומשקאות סויה ושקדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully