וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלופארק עברה למשרדים חדשים: קבלו הצצה

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 0:11

מטה החברה יעבור מהמשרדים בבית דגן למתחם עזריאלי חולון. עיצוב המשרדים החדשים בוצע ע"י אלטר אדריכלים אשר עלותם נאמדת בכמעט 2 מיליון שקל

המשרדים החדשים של סלופארק/יחצ

חברת סלופארק, ששוכרת כיום משרדים באזור התעשייה בבית דגן, עוברת לפארק העסקים עזריאלי חולון ברחוב הרוקמים 26. המשרדים החדשים אשר שוכנים בקומה השניה של בניין D במתחם, יתפרסו על 500 מ"ר. העסקה ל-5 שנים בעלות כוללת של כ-3 מיליון שקל. המשרדים עוצבו ותוכננו ע"י משרד אלטר אדריכלים, ביצוע קבלני של TBS.

המעבר למשרדים החדשים מגיע כחלק מהתרחבות החברה וגיוס נרחב של כוח אדם, בין היתר מינויים רבים בצוות ההנהלה גיא אברהמי בתפקיד VP BIZDEV, קרן שיף בתפקיד CRO, לירון עובדיה בתפקידVP HR והגר אמזלג בתפקיד VP Finance .

המשרדים החדשים של סלופארק. יחצ,
מתחדשים, מכל הבחינות. משרדי סלופארק החדשים/יחצ

סלופארק היא אפליקציית תשלום חניה מהנייד בכחול לבן וחניונים בכל הארץ המעניקה את שירותיה למאות אלפי משתמשים בישראל ובעולם. האפליקציה בעלת חווית המשתמש הטובה, מתאימה אוטומטית את החניה לבעל תו תושב, מציגה את היסטוריית החניה לצורכי בקרה, יוצרת פרופיל אישי עם תמונה לכל רכב - פיתוח אשר מגן מפני דוחות חניה למי שמחזיק במספר רכבים, מחפשת חניון לפי אזור טרם ההגעה ליעד, מנווטת לחניון ומציעה תשלום אוטומטי בחניונים ללא צורך במעבר בעמדת תשלום. בשירות נמצאים מאות חניונים, ביניהם קניונים, בתי חולים ובתי מלון. לאחרונה השיקה סלופארק את הגרסה המשודרגת של האפליקציה אשר מראה למשתמשיה על גבי מפת האפליקציה את מיקומם ואת החניות הפנויות בכחול לבן בקרבתם, כמו כן מראה בזמן אמת מתי החניה התפנתה, ומאפשרת להם לנווט אליה באמצעות אחת מאפליקציות הניווט הקיימות בנייד. בנוסף המשתמשים יכולים לראות אילו חניונים קרובים נמצאים אליהם, מה סטטוס התפוסה שלהם וגם אליהם לנווט בקלות.

  • עוד באותו נושא:
  • סלופארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully