וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומת ענק למאבק בקורונה: מאה דולר מכל עובד בחברה

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 14:04

ענקית הייעוץ הגלובלית אקסנצ'ר, נרתמת למאבק בקורונה ותורמת בשמם של 540,000 עובדי החברה 54 מיליון דולר, 100 דולרים מכל עובד. רוב הסיוע מיועד להודו

לא מעט תרומות התקבלו למאבק במלחמה בקורונה, בעיקר בשעה שנדמה שחלק ממדינות המערב מתחילות להשתקם מהנגיף, בעוד במדינות עולם שלישי כהודו וברזיל, שיעורי התמותה הם עדיין גבוהים מאוד. אך גם בין כל התרומות הדומות, תרומתה של חברת אקסנצ'ר מצליחה לבלוט. התרומה המקורית היא חלק ממאמץ נרחב שהחברה מובילה במטרה לארגן כוח משימה עולמי בנושא התגובה למגפה והתפשטותה, בהודו ובמדינות נוספות.

מנכ"לית אקסנצ'ר, ג'ולי סוויט כתבה לעובדים: "זהו רגע ייחודי בו פעולה מהירה יכולה לחולל שינוי ולכן, בשמם של כל אחד מ-540,000 אנשינו באקסנצ'ר, אנו תורמים ובכך מעניקים מענה דחוף לצרכים הגדולים ביותר של קהילתנו.תרבות ההצלחה שלנו קשורה להצלחה משותפת עם הלקוחות, עם השותפים שלנו ועם הקהילות שלנו. זה הרגע שחלק מהקהילות שלנו זקוקות לנו ביותר".

מנכ"לית אקסנצ'ר, ג'ולי סוויט. יחסי ציבור,
מנכ"לית אקסנצ'ר, ג'ולי סוויט/יחסי ציבור

הכספים יועברו להודו - אבל לא רק

כאמור, הכספים מוקדשים לתרומה במאבק נגד נגיף הקורונה כאשר 25 מיליון דולר יתרמו להודו, הנפגעת העיקרית מהמגפה בימים אלו, 5 מיליון דולר יתרמו לאפריקה, וסכום זהה ייתרם לברזיל ולפיליפינים. שאר הכסף יוקדש למאמצי סיוע אחרים של המלחמה בקורונה ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully