וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציגים בתערוכת התיירות לא מורשים להיכנס לישראל. התערוכה תידחה

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 9:07

תיירות לא נכנסת: למרות הצהרות משרד התיירות על פתיחת השמיים בפני תיירים, תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2021 תידחה לחודש אוקטובר. הסיבה: רוב המציגים היו אמורים לבוא ממדינות שבהן שיעור ההתחסנות נמוך. ההערכה היא כי בסתיו יורשו רבים מהם להיכנס

מדינת ישראל פתחה את שעריה לתיירות נכנסת, גם אם בינתיים בצורה חלקית ומוגבלת. אך גם הפתיחה המסוימת לא הביאה להקלה במצב התיירות, עד כדי כך שאפילו תערוכה בינלאומית חשובה בנושא נאלצת להמתין לסתיו.

אייל שמואלי, מיוזמי התערוכה: "מדינת ישראל פתחה באופן חלקי ומוגבל את שעריה לתיירות נכנסת, בעוד שרוב מדינות העולם המשתתפות ביריד אינן עומדות בתנאי משרד הבריאות. מתוך 50 מדינות שהיו אמורות להגיע לתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM, רק מבודדות יוכלו להיכנס, ועל כן אנו נאלצים לדחות את התערוכה לסוף חודש אוקטובר 2021. התערוכה הווירטואלית המתקיימת בימים אלה תמשיך בפעילותה עד 27 באוקטובר 2021"

מתוך תערוכת תיירות. אפי שמח,
תערוכת התיירות. נדחתה לסתיו/אפי שמח

באוקטובר תתאפשר הכניסה לישראל באופן לא מוגבל?

שרת התיירות אורית פרקש הכהן הכריזה בשבוע שעבר על פתיחת ישראל לתיירות נכנסת. אך למרות החגיגות על כניסת התיירות, תנאי משרד הבריאות לכניסת אזרחים זרים אינה הולמת את מצב החיסונים ברוב מדינות העולם המשתתפות ביריד.

מתוך 50 מדינות שהיו אמורות לשלוח נציגים, בחודש יוני הקרוב (15-16.6.21), לתערוכת התיירות השנתית הגדולה ביותר במזרח התיכון IMTM 2021 - International Mediterranean Tourism Market, רק אזרחיהן של מדינות בודדות מורשים להיכנס לישראל בתנאים הקיימים.

מתוך הרצון של מארגני תערוכת התיירות לאפשר למציגים ולמבקרים הרבים המגיעים מעבר לים להגיע לישראל ולתערוכה, ועל מנת לשמור על צביונו הבינלאומי של האירוע המרכזי השנתי המרכזי לענף התיירות, הוחלט בהתייעצות עם השותפים המרכזיים ביריד להזיז את תערוכת IMTM ל-26-27 באוקטובר, 2021.

לקראת המועד החדש באוקטובר, מאמינים מארגני היריד - לאחר התייעצות עם גורמי מקצוע בישראל ומציגים מחו"ל- שכמות המחוסנים בין באי התערוכה תהיה גבוהה משמעותית ותנאי הכניסה לישראל יהיו ברורים וישימים יותר.

תערוכת התיירות כהרגלה. אפי שמח,
תערוכת התיירות כהרגלה/אפי שמח

התייר הישראלי חסר

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM שבה צפויים להשתתף אנשי עסקים, בעלי מלונות, וחברות טיסה, צפויה להוות אבן דרך מרכזית בחזרה לשגרה של ענף התיירות.

מדינות העולם רואות בתייר הישראלי פוטנציאל גבוה ביותר להחזרת התיירות, שכן ישראל היא מדינה ירוקה עם אחוז המחוסנים הגבוה ביותר. כמו כן, התערוכה הווירטואלית המתקיימת בימים אלה, תמשיך בפעילותה עד ל-17 באוקטובר 2021.

התערוכה נערכת על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ובחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

ישראל כיעד תיירותי

בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות.

התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully