וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CodeValue משיקה לראשונה "Bootcamp" להכשרת עובדים להייטק - ללא ניסיון

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 11:14

CodeValue, מובילה בפתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית, מזמינה אתכם ל- "Bootcamp" כהכשרה לעולם ההייטק גם אם אין לכם ניסיון. CodeValue מתכננת להכשיר כ- 100 עובדים עד סוף השנה

בימים אלה חברת CodeValue משיקה את הבוטקאמפ הייחודי שלה שמיועד לאנשים עם רקע ואהבה לטכנולוגיה, ללא צורך בניסיון. בתום ההכשרה כל העובדים ישולבו בעבודה בהייטק.

ההכשרה תיערך כ-3 חודשים, במהלכה העובדים יקבלו תשלום ובסיומה, ייכנסו הבוגרים לפעילות של CodeValue ויעברו תהליך מינטור על ידי המומחים on the job training.

תהליך המיון לבוטקאמפ מאוד ממוקד וקפדני ולכן כמעט ואין "נושרים" במהלכו.

אירוע עובדים ב-CodeValue. באדיבות CodeValue,
אירוע עובדים ב-CodeValue/באדיבות CodeValue

מי אנחנו

CodeValue היא מהחברות המובילות בישראל בתחומי הענן והטרנספורמציה הדיגיטלית. בשנה האחרונה החברה נרכשה על ידי היזמים איל זילברמן וטלי שם טוב ממייסדי קווליטסט שנמכרה לפני שנה ב-420 מיליון דולר.

החברה מעסיקה 200 עובדים ויש לה מאות לקוחות ובהם: מייקרוסופט, אמזון, רפאל, בנק הפועלים, קופות חולים ועוד למעלה מ- 100 סטארטאפים. בקרוב היא פותחת פעילות חדשה ברומניה. לחברה יש ניסיון של למעלה מ -10 שנים ביצירת בוטקאמפס מונעי טכנולוגיה, וכן באיתור, סינון, גיוס, הדרכה וטיפוח אנשי טכנולוגיה.

מטה החברה יושב בהרצליה פיתוח אך לחברה גם סניפים נוספים.

סביבת העבודה ב-CodeValue. באדיבות CodeValue,
סביבת העבודה ב-CodeValue/באדיבות CodeValue

את מי אנחנו מחפשים

CodeValue מחפשת לגייס עובדים בעלי גישה חיובית, רצון לגדול ולהתפתח בתחום, ומיומנויות למידה עצמית גבוהות (אוטודידקטים), עם גישה חיובית, יכול להתאים גם לחיילים משוחררים.

תהליך הסינון ייעשה על ידי CodeValue, כאשר העובדים הנבחרים ייכנסו לקורס שנבנה במיוחד על פי הדרישות והצרכים הספציפים של חברות ההיי-טק המובילות בישראל שהם לקוחותיה של CodeValue. השיעורים יכללו לימודי תיאוריה ותרגולים חיים שעבירום אדריכלי העילית של CodeValue.

מה אנחנו מציעים

החברה מספקת לעובדים שלה אופק של פיתוח מקצועי, קורסים, הסמכות וגישה ללמידה ישירה מהמומחים הגדולים ביותר בדומיין הטכנולוגי שלהם.

לאחר סיום ההכשרה הבוגרים ישתלבו בתפקידי פיתוח בחברות מובילות כמו גוגל ומייקרוסופט והם ימשיכו לקבל ליווי צמוד של מנטורים מומחים מ- CodeValue.

טלי שם טוב, מנכ"לית ובעלים ב- CodeValue. באדיבות CodeValue,
טלי שם טוב, מנכ"לית ובעלים ב- CodeValue/באדיבות CodeValue

מילים מאיתנו אליכם:

טלי שם טוב, מנכ"לית ובעלים ב- CodeValue: "הקורונה רק הגבירה את המחסור בעובדי הייטק איכותיים, החברות כיום נואשות לכוח עבודה מיומן וזריז ויש מלחמה יומיומית על גיוס עובדים. החלטנו לצאת במיזם שמטרתו להכשיר את הדור הבא של אנשי הטכנולוגיה שיקבלו ליווי וחניכה מצוות העילית של CodeValue החל משלב ההכשרה ועד שלב הקבלה וההשתלבות בחברות הייטק שונות".

"התכנית הזו ייחודית בכך שהיא מאפשרת גם לאנשים ללא ניסיון הזדמנות לרכוש מקצוע נחשק עם פוטנציאל השתכרות מהגבוהים במשק. בוגרי ההכשרות שלנו הם מועמדים מבוקשים ברוב החברות הטכנולוגיות בארץ, ולעתים אף בעולם", מרחיבה שם טוב.


מייל לשליחת קו"ח: leeheeg@codevalue.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully