וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לריקושט: שמוליק אנצ'ל מונה למנכ"ל החדש של הרשת

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 9:58

אנצ'ל, שכיהן בתפקיד ב-2013-2014, ייכנס לתפקיד כבר החודש ויחליף את עופר נוינר, שכיהן בו עד לאחרונה. ינסה להחזיר את הרשת למסלול לאחר משבר הקורונה שפגע בה

שמוליק אנצ'ל. יחצ,
שמוליק אנצ'ל/יחצ

מנכ"ל חדש לריקושט: שמוליק אנצ'ל, שחוזר לרשת הקמפינג, התרמילאות, טיולים ונסיעות, בה שימש כבר כמנכ"ל ב-2013 ו-2014.

אנצ'ל הוא בעל רקע קמעונאי עשיר וניסיון ניהולי בהקמת חברות קמעונאיות וניהול רשתות במגוון קטגוריות נפוצות: בעברו כיהן כמנכ"ל קבוצת בי שבבעלות חב' אלון אחזקות וכוללת את החברות -נעמן, ששת, ורדינון, כפר השעשועים, הכול בדולר וד"ר בייבי. הוא הקים וניהל את "טן חברה לדלק" ובעבר ניהל את דלק ישראל, תחנות הדלק ומנטה. הוא יוביל את תהליך היציאה ממשבר הקורונה שפגע ברשת ובחזרה לפעילויות המסורתיות עם צה"ל וכוחות הבטחון, מחנאות, טיולים והובלת תרבות הספורט והפנאי של רשת "ריקושט" בתחום החיילים והפנאי.

רשת ריקושט החלה את פעילותה בשנת 1993 כיצרן וספק ציוד צבאי למתגייסים ולחיילים. עם השנים הרחיבה הרשת את פעילותה גם לתחום הטיולים, המחנאות ותרבות הפנאי. בשנת 1998 נכנסה חברת 'אופיר טורס', בבעלות מר בועז וקסמן, לשותפות 50% ברשת ובנובמבר 2009 השלימה את מלוא רכישת הבעלות על הרשת.

לפני כשנתיים וחצי זכתה הרשת במכרז של משרד הביטחון לאספקת מוצרים למתגייסים, לאחרונה במכרז לאספקת ציוד לשוטרים ולשירות בתי הסוהר ובמכרז לאספקת מדים לחברי תנועת הצופים.
כיום מונה הרשת 50 סניפים הפרוסים בכל רחבי ישראל ומעסיקה כ-250 עובדים: החל מראש פינה בצפון ועד אילת בדרום. סניפי ריקושט ממוקמים בקניונים, במתחמי קניות ובחנויות רחוב, ומופעלים הן בבעלות ישירה והן בזכיינות. מדיניות מתן הזיכיונות של הרשת מעניקה אוטונומיה רבה למנהלי הסניפים תוך שמירה על סטנדרטים אחידים הן מבחינת מגוון המוצרים והן מבחינת אסטרטגיית המכירה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריקושט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully