וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת DSPG, העוסקת בתחום האותות הדיגיטליים, מגייסת לשורותיה

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 12:07

DSP Group, ענקית שבבים להפעלה קולית, מציעה מסלולי גיוס חדשים ותמריצים מהיום הראשון

חברת DSP Group הוקמה לפני כ-34 שנה, ומתמחה בפיתוח שבבים ייחודיים ומורכבים ליישומי תקשורת שונים. DSPG ידועה כאחת מהחברות המובילות בתחום האותות הדיגיטליים והתקשורת, בעיקר בטווחים קצרים, גם עבור שוק התקשורת הביתי.

במהלך השנתיים האחרונות מנהלת החברה מדיניות טכנולוגית המשקיעה בשלושה ערוצים מרכזיים: שליטה באמצעות קול; פיתוחי ענק בכל הקשור לטכנולוגיות בתים חכמים; וטכנולוגיות המשלבות וידאו וקול לטלפוניה משרדית.

בין מוצרי החברה מעגלים משולבים מעבדי אותות דיגיטליים, שבבים מיוחדים להעברת נתונים בתדרי רדיו ולעיבוד קול. ל- DSPG לקוחות בינלאומיים גדולים בכל העולם, כגון פייסבוק, גוגל, אמזון, אפל, סמסונג, ויטק, פנסוניק, סיסקו, לוגי'טק ועוד רבים.

צוות הנהלה מורחב, די אס פי. יח"צ,
צוות הנהלה מורחב, די אס פי/יח"צ

מי אנחנו

מוצר מרכזי של החברה: טכנולוגיית SmartVoice - טכנולוגיית SmartVoice הושקה לפני פחות מחמש שנים אך הפכה במהירות לפלטפורמה העיקרית במכשירים מבוססי ממשק קול-משתמש בתחומים רבים כמו טכנולוגיה לבישה, ביטחון, תעשייה והשוק הפרטי.

SmartVoice היא פלטפורמת עיבוד אודיו הדורשת אנרגיה נמוכה ומשלבת עיבוד קולי וטכנולוגיית HDClear. המוצר מורכב מאלגוריתמים של קול בשדה רחוק המבטלים רעשי רקע והד אקוסטי.

מטה החברה נמצא בהרצליה, משרד נוסף נמצא בפארק ההייטק בר לב וישנם סניפים נוספים גם בחו"ל. החברה מעסיקה בישראל כ-350 עובדים.

לינק לאתר החברה: https://www.dspg.com/

משרדי חברת די אס פי, כרמיאל. אלי לוי,
משרדי חברת די אס פי, כרמיאל/אלי לוי

מסלולים חדשים ותמריצים מהיום הראשון

ממחלקת מש"א נמסר: "אנחנו רואים יותר ויותר מועמדים שמעדיפים להישאר בבית ומסתמכים על החל"ת, ובינתיים התחרות בין החברות על גיוס עובדים הולכת וגדלה. כמו שקורה בעולם המסעדות, כך גם בעולם ההייטק, חברות הייטק מתקשות לגייס עובדים חדשים, שכבר רגילים לתנאים טובים ומצפים לקבל הרבה יותר".

"בהתאם למגמה הנ"ל, ומתוך הצורך והחשיבות שבגיוס עובדים לשורות החברה ובמטרה לצמצם את אחוז האבטלה, החלטנו לפתח מסלולים חדשים לגיוס עובדים ותמריצים שאותם הם יקבלו כבר מהיום הראשון לעבודתם".

הילה מנוח סמנכ"לית משאבי אנוש בדי אס פי. =אדוה אילנד,
הילה מנוח סמנכ"לית משאבי אנוש בדי אס פי/=אדוה אילנד

מה אנחנו מציעים

החברה מציעה לעובדיה מגוון רחב של הטבות ופינוקים, בהם: מודל גמיש לפי צרכי העובד, כאשר יש אפשרות לעבוד יום אחד בשבוע מהבית, כרטיס סיבוס לארוחת צהריים בשווי של 1100 שקלים בחודש, חדר כושר בבניין לשימוש העובדים בחינם, 3 תחומי ספורט של החברה במיוחד לעובדים, קבוצת ריצה, סאפ, פילאטיס, כל עובד חדש מקבל שעון חכם ונייד, יום חופש אוטומטי ביום ההולדת של העובד.

בנוסף, תכנית ייחודית הנקראת אימפלוי אסיסטם פרוגרם, שבה כל עובד הסובל ממצוקה נפשית או בעיה משפטית יכול לקבל ייעוץ חינם עם איש מקצוע שכולל 5 מפגשים.

פעילויות שונות בתחום רווחה, ופינוקיים פנים ארגוניים קבועים: שייקים בריאים, חטיפי בריאות, מדיטציית מיינדפולנס, מסאזים.

תמריצים נוספים: עובד שמגייס חבר יקבל 2000 דולר, ואם מצליח לגייס למשרת זהב, מקבל רחפן או נופש בחו"ל וכל שבועיים עובד שעושה הכי באז ברשת (מפרסם פוסטים, סטוריז וכל פעילות ברשת על החברה) מקבל ערכה של ביר באזר.

את מי אנחנו מחפשים

לצפייה במגוון המשרות שאנחנו מגייסים תוכלו להיכנס ללינק הזה ואף לשלוח דרכו קו"ח:

https://www.dspg.com/dsp-group-careers/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully